МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Навчальна діяльністьПланування діяльності Устаткування кабінету психологічного розвантаження 4.1.10—15 м'яких крісел. 4.2.Озеленення кабінету. 4.3.Наявність аудіо-, відеоапаратури. 4.4.Килим. 5.1. Комплекти підручників. 5.2. Навчально-методичні посібники. 5.3. Методичні рекомендації. 5.4. Затверджені навчальні програми. 5.5. Професійні періодичні видання: • газети; •журнали 6.1. Річний план роботи. 6.2. Аналіз роботи (за 3 роки): • статистичні звіти; • аналітичні звіти. 6.3. Журнал щоденного обліку робочого часу. 6.4.План-сітка (тижнева, місячна) або план роботи тижневий чи місячний 5. Журнал реєстрації консультацій (протоколи індивідуальних консультацій). 6. Індивідуальні картки психолого-педагогічної діагностики. 7. Журнал проведення кореидйно-відаовлювальної роботи. 8. Журнал психологічного аналізу уроків 1. Чи дотримані рекомендації УНПП, МОНУ й ОЦПП ГУОН при оформленні плану. 2. Форма ведення планів. За видами діяльності. 1. Тематичний. 2. Календарно-тематичний. 3. Календарний. 3. Інші види. 4. Відображення в річному плані роботи (державних, регіональних, обласних, міських, районних) програм, наказів і рішень колегії МОНУ, ГУОН, наявність і розробка власної програми діяльності. 7.5.Системність відбиття психологічного супроводу проблеми, над якою працює педагогічний колектив 1. Робота з учнями. 2. Робота з педагогами. 3. Робота з батьками. 8.2.Психодіагаостична діяльність. 1. Наявність і якість діагностичних методик (банк). 2. Необхідність діагностичних обстежень. 3. Наявність і якість аналітичних довідок, складених за результатами діагностичних обстежень (рекомендацій, консультацій тощо). 4. Де відбиваються результати (заплановані заходи та їхнє виконання). 5. Наявність рекомендацій психолога (для різних категорій): діти, учителі; вихователі, батьки. 8.3.Консультативна діяльність. 1. Ведення індивідуальних консультацій. 2. Ведення групових консультацій. 3. Тематичне консультування. 4. Консультування за результатами діагностики: групове; індивідуальне. 5. Якість визначення стратегій у рамках психологічної допомоги. 1. Повторне консультування. 2. Підтримуюче консультування. 8.4.Аналіз консультацій за попередній рік та аналіз того, як ураховується цей аналіз при плануванні надалі 1. Наявність і якість банку корекційних програм. 2. Наявність і необхідність корекційних занять. 3. Ведення протоколів корекційної роботи 1. Робота гуртків (програма роботи з різними віковими категоріями). 2. Розробка навчальних курсів на вибір (програми). 3. Факультативні заняття (програма факультативних занять) Зв'язкиз громадськістю 1. Соціальних служб. 2. Медичних установ. 3. Центрів здоров'я. 4. Служби у справах неповнолітніх. 5. Кримінальною міліцією. 6. Органами масової інформації. 7. Іншими організаціями 1. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вихователів. 2. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вчителів. 3. Допомога у здійсненні індивідуального підходу. 4. Вплив на психологічний клімат у колективі. Інші види співробітництва «5» — компонент є, але недостатньо реалізований — задовільно; .«10» — компонент реалізується, але має безсистемний характер — добре; «15» — компонент реалізується системно, є результативність — відмінно. Максимальна оцінка — 165 бали (оцінюються основні параметри). Виділяються рівні:
Читайте також:
|
||||||||
|