Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчальна діяльність

Планування діяльності

Устаткування кабінету психологічного розвантаження

4.1.10—15 м'яких крісел.

4.2.Озеленення кабінету.

4.3.Наявність аудіо-, відеоапаратури.

4.4.Килим.
4.5.Інше
Методична література

5.1. Комплекти підручників.

5.2. Навчально-методичні посібники.

5.3. Методичні рекомендації.

5.4. Затверджені навчальні програми.

5.5. Професійні періодичні видання:

• газети;

•журнали
Аналіз веденнядокументації

6.1. Річний план роботи.

6.2. Аналіз роботи (за 3 роки):

• статистичні звіти;

• аналітичні звіти.

6.3. Журнал щоденного обліку робочого часу.

6.4.План-сітка (тижнева, місячна) або план роботи тижневий чи місячний

5. Журнал реєстрації консультацій (протоколи індиві­дуальних консультацій).

6. Індивідуальні картки психолого-педагогічної діагностики.

7. Журнал проведення кореидйно-відаовлювальної роботи.

8. Журнал психологічного аналізу уроків

1. Чи дотримані рекомендації УНПП, МОНУ й ОЦПП ГУОН при оформленні плану.

2. Форма ведення планів.

За видами діяльності.

1. Тематичний.

2. Календарно-тематичний.

3. Календарний.

3. Інші види.
Системність діяльності в річному плані.

4. Відображення в річному плані роботи (державних, регіональних, обласних, міських, районних) програм, наказів і рішень колегії МОНУ, ГУОН, наяв­ність і розробка власної програми діяльності.

7.5.Системність відбиття психологічного супроводу проблеми, над якою працює педагогічний колектив
Методичне забезпечення
8.1.Освіта і профілактика.

1. Робота з учнями.

2. Робота з педагогами.

3. Робота з батьками.

8.2.Психодіагаостична діяльність.

1. Наявність і якість діагностичних методик (банк).

2. Необхідність діагностичних обстежень.

3. Наявність і якість аналітичних довідок, складених за результатами діагностичних обстежень (рекомендацій, консультацій тощо).

4. Де відбиваються результати (заплановані заходи та їхнє виконання).

5. Наявність рекомендацій психолога (для різних категорій): діти, учителі; вихователі, батьки.

8.3.Консультативна діяльність.

1. Ведення індивідуальних консультацій.

2. Ведення групових консультацій.

3. Тематичне консультування.

4. Консультування за результатами діагностики: гру­пове; індивідуальне.

5. Якість визначення стратегій у рамках психологіч­ної допомоги.

1. Повторне консультування.

2. Підтримуюче консультування.

8.4.Аналіз консультацій за попередній рік та аналіз того, як ураховується цей аналіз при плануванні надалі
8.5. Корекційна діяльність.

1. Наявність і якість банку корекційних програм.

2. Наявність і необхідність корекційних занять.

3. Ведення протоколів корекційної роботи

1. Робота гуртків (програма роботи з різними вікови­ми категоріями).

2. Розробка навчальних курсів на вибір (програми).

3. Факультативні заняття (програма факультативних занять)

Зв'язкиз громадськістю
10.1. Співробітництво з фахівцями суміжних галузей.

1. Соціальних служб.

2. Медичних установ.

3. Центрів здоров'я.

4. Служби у справах неповнолітніх.

5. Кримінальною міліцією.

6. Органами масової інформації.

7. Іншими організаціями
Співробітництво зпедколективом

1. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вихователів.

2. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вчителів.

3. Допомога у здійсненні індивідуального підходу.

4. Вплив на психологічний клімат у колективі.

Інші види співробітництва
Критерії оцінки:«0» — немає компонента, що вивчається, — незадо­вільно;

«5» — компонент є, але недостатньо реалізований — за­довільно;

.«10» — компонент реалізується, але має безсистемний характер — добре;

«15» — компонент реалізується системно, є результатив­ність — відмінно.

Максимальна оцінка — 165 бали (оцінюються основні параметри). Виділяються рівні:

  • низький — від 0 до 50 балів;
  • середній — від 51 до 120 балів;
  • високий — від 121 до 165 балів.

Читайте також:

  1. Адвокатська діяльність
  2. Актове діловодство. Діяльність судів. Ведення актових книг
  3. Англійська система фізичного виховання. Діяльність Томаса Арнольда.
  4. Антимонопольна діяльність держави
  5. Антимонопольна діяльність держави.
  6. Аудиторська фірма — юридична особа, створена відповідно до законодавства, яка здійснює виключно аудиторську діяльність.
  7. Банківська діяльність
  8. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг
  9. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  10. Болота та їх геологічна діяльність
  11. Валютні біржі та їх діяльність
  12. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів




Переглядів: 689

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОРІЄНТОВНІ КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО КАБІНЕТУ СИСТЕМИ ОСВІТИ | Тема 2.1. ПРОСВІТНИЦЬКО-ПРОПАГАНДИСТСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.029 сек.