МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Навчальна діяльністьПланування діяльності Устаткування кабінету психологічного розвантаження 4.1.10—15 м'яких крісел. 4.2.Озеленення кабінету. 4.3.Наявність аудіо-, відеоапаратури. 4.4.Килим. 5.1. Комплекти підручників. 5.2. Навчально-методичні посібники. 5.3. Методичні рекомендації. 5.4. Затверджені навчальні програми. 5.5. Професійні періодичні видання: • газети; •журнали 6.1. Річний план роботи. 6.2. Аналіз роботи (за 3 роки): • статистичні звіти; • аналітичні звіти. 6.3. Журнал щоденного обліку робочого часу. 6.4.План-сітка (тижнева, місячна) або план роботи тижневий чи місячний 5. Журнал реєстрації консультацій (протоколи індивідуальних консультацій). 6. Індивідуальні картки психолого-педагогічної діагностики. 7. Журнал проведення кореидйно-відаовлювальної роботи. 8. Журнал психологічного аналізу уроків 1. Чи дотримані рекомендації УНПП, МОНУ й ОЦПП ГУОН при оформленні плану. 2. Форма ведення планів. За видами діяльності. 1. Тематичний. 2. Календарно-тематичний. 3. Календарний. 3. Інші види. 4. Відображення в річному плані роботи (державних, регіональних, обласних, міських, районних) програм, наказів і рішень колегії МОНУ, ГУОН, наявність і розробка власної програми діяльності. 7.5.Системність відбиття психологічного супроводу проблеми, над якою працює педагогічний колектив 1. Робота з учнями. 2. Робота з педагогами. 3. Робота з батьками. 8.2.Психодіагаостична діяльність. 1. Наявність і якість діагностичних методик (банк). 2. Необхідність діагностичних обстежень. 3. Наявність і якість аналітичних довідок, складених за результатами діагностичних обстежень (рекомендацій, консультацій тощо). 4. Де відбиваються результати (заплановані заходи та їхнє виконання). 5. Наявність рекомендацій психолога (для різних категорій): діти, учителі; вихователі, батьки. 8.3.Консультативна діяльність. 1. Ведення індивідуальних консультацій. 2. Ведення групових консультацій. 3. Тематичне консультування. 4. Консультування за результатами діагностики: групове; індивідуальне. 5. Якість визначення стратегій у рамках психологічної допомоги. 1. Повторне консультування. 2. Підтримуюче консультування. 8.4.Аналіз консультацій за попередній рік та аналіз того, як ураховується цей аналіз при плануванні надалі 1. Наявність і якість банку корекційних програм. 2. Наявність і необхідність корекційних занять. 3. Ведення протоколів корекційної роботи 1. Робота гуртків (програма роботи з різними віковими категоріями). 2. Розробка навчальних курсів на вибір (програми). 3. Факультативні заняття (програма факультативних занять) Зв'язкиз громадськістю 1. Соціальних служб. 2. Медичних установ. 3. Центрів здоров'я. 4. Служби у справах неповнолітніх. 5. Кримінальною міліцією. 6. Органами масової інформації. 7. Іншими організаціями 1. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вихователів. 2. Використання результатів психодіагностичних обстежень у роботі вчителів. 3. Допомога у здійсненні індивідуального підходу. 4. Вплив на психологічний клімат у колективі. Інші види співробітництва «5» — компонент є, але недостатньо реалізований — задовільно; .«10» — компонент реалізується, але має безсистемний характер — добре; «15» — компонент реалізується системно, є результативність — відмінно. Максимальна оцінка — 165 бали (оцінюються основні параметри). Виділяються рівні:
Читайте також:
|
||||||||
|