Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програвач Windows Media

Звукозапис

Гучність

Програма Гучність є базовим регулятором гучності всієї компьютерної системи. Це означає, що вона виконує центральну роль, і всі регулювання гучності інших програм або апаратних засобів ді­ють тільки в межах, первинно заданих програмою Гучність.

За допомогою Панелі управління (Пуск >Налаштування > Панель управління > Звуки і аудіопристрої > Гучність > Відображати значок на панелі завдань), значок прогграми Гучність можна відобразити на панелі індикації. Клацання лівої кнопки миші на цьому значку відкриває майстер-регулятор, що робить вплив на всі звукові пристрої, встановлені в комп'ютері. Подвійним клацанням можна відкрити вікно, в якому гучність, стереобаланс і установки тембру задаються для кожного з пристроїв окремо.

Програма Звукозапис призначена для самостійного створення файлів звукозапису. Як джерело звуку може використовуватися мікрофон, дисковод CD-ROM або зовнішній пристрій. Програма має графічні елементи управління, еквівалентні органам управління звичайного побутового магнітофона. Створювані звукові файли можуть проходити обмежене редагування з накладенням деяких ефектів (зміна швидкості звукозапису, гучність, ефект «Луна» та інші). Програма дозволяє створювати аудіокліпи невеликих розмірів, які можна використовувати в звукових схемах оформлення системних подій. Її також використовують як OLE-сервера при необхідності вставити звуковий об'єкт в текстовий документ.

У системі Windows ХР Програвач Windows Media є універсальний засіб для відтворення на комп'ютері всіх видів відео- і аудіозаписів. Зокрема, з його допомогою можна відтворювати:

• музичні компакт-диски;

• файли аудіо і відео;

• потокові записи з Інтернету.

У ранніх версіях Windows ці функції покладалися на дві окремі програми: Лазерний програвач (спеціально для музичних компакт-дисків) і Універ­сальний програвач (для всіх типів аудіо і відео файлів). Можливість прослуховування потокових звукозаписів Інтернету з'явилася тільки в програмі Програвач Windows Media.

Екранні елементи управління Програвача Windows Media відповідають типовим органам управління побутових електронних програвачів, магніто­фонів, музичних центрів.

При відтворенні музичних компакт-дисків Програвач Windows Media здатний завантажити з Інтернету опис компакт-диска: назву, ім'я автора або виконавця, а також список доріжок. Передбачена також можливість копіювання записів і збереження їх в стислому форматі МРЗ.

До числа додаткових засобів управління відтворенням входять:

• засоби управління об'ємним звучанням;

• графічний еквалайзер;

• засоби вибору зорового образу;

• засоби налаштування відео.

 

Програма Програвач Windows Media також допускає використання схем оформлення («обкладинок»), що дозволяють повністю змінити зовнішній вигляд вікна програми.

 

Під мультимедійною технологією (ММТ) ми розуміємо технологію, яка окреслює порядок розробки, функціонування та застосування засобів обробки інформації різних модальностей. Говорячи про різні аспекти використання ММТ в освіті, автори обмежуються розглядом питань використання технічного засобу навчання або комп’ютерно орієнтованого засобу навчання “нового” покоління, якому притаманні характерні ознаки: можливість об’єднання інформації, представленої в різних формах (текст, звук, графіка, відео, анімація) та інтерактивний режим роботи з інформацією.

 

  1. Принципи і способи використання мультимедійних технологій.

 

Першими користувачами мультимедійних розробок стали промисловість та мас-медіа . Навчання з використанням мультимедійних засобів також уперше здійснювалося у сфері виробництва для підвищення кваліфікації персоналу.

Сучасні освітні комп’ютерні програми (електронні підручники, комп’ютерні задачники, навчальні посібники, гіпертекстові інформаційно-довідкові системи – архіви, каталоги, довідники, енциклопедії, тестуючі та моделюючі програми-тренажери тощо) розробляються на основі мультимедійних технологій.

 

Можна виділити три напрямки використання мультимедійних продуктів в освітній діяльності:

  • перший (традиційний) – як засіб забезпечення набуття учнями мінімального рівня комп’ютерної грамотності;
  • другий – як засіб підтримки та збагачення навчального плану;
  • третій – як середовище для взаємодії між учителями та учнями.

 

Завдяки можливості зберігати та сумісно використовувати великий обсяг текстового, звукового та візуального матеріалу, комп’ютер став потенційно потужнім і зручним засобом підтримки та збагачення існуючих навчальних планів. Цей потенціал активно реалізують у системах дистанційної освіти. Дистанційна освіта нині – це форма навчання, що реалізується, в основному, за технологіями опосередкованого активного спілкування викладачів зі студентами з використанням телекомунікаційного зв’язку та методології індивідуальної роботи студентів зі структурованим навчальним матеріалом, представленим у електронному вигляді. Дистанційні курси реалізують переваги, пов’язані з використанням сучасних гіпертекстових, мультимедійних, комунікаційних технологій і педагогічних підходів, що враховують ці можливості.

 

Якісний навчальний мультимедійний продукт повинен мати принаймні такі характеристики:

 

  • можливість бути використаним для організації різних видів навчальної діяльності;
  • можливість поповнення навчального матеріалу;
  • методично обґрунтований графічний інтерфейс;
  • помірне та обґрунтоване використання відео- та аудіоматеріалів;
  • можливість опрацювання різних типів даних;
  • локальний і мережевий режим роботи.

 

Використання мультимедійних технологій у практиці загальноосвітньої школи – це, у першу чергу, російськомовні та англомовні електронні енциклопедії та навчальні курси з англійської мови, пізніше – електронні підручники з фізики та хімії з імітаційно-моделюючими фрагментами.

Аналіз науково-методичної літератури та періодичних видань вказують на популярність створення мультимедійних проектів з географії, які виконуються в середовищі PowerPoint учителями, студентами, учнями. Можна зустріти аналітичні статті про використання ММТ в мистецькій освіті, ММП з біології [2], інформатики [3].

 

  1. Технічні засоби мультимедійного комп'ютера.

 

Мультимедійний комп'ютер мінімальної комплектації включає в свій склад наступні мультимедійні пристрої:

- звукову стерео плату;

- CD-ROM;

- звукові стерео колонки;

- мікрофон;

- відео карту.

Окрім цих основних мультимедійних пристроїв є – телевізійний і радіо тюнери (плати телеприймача і радіоприймача), що дозволяють приймати телевізійні і радіопередачі, плата для роботи з відеомагнітофоном або відеокамерою – видеобластер, відеокамери і цифрові фотоапарати. З часом з'являтимуться і інші мультимедійні пристрої.

Технічні засоби мультимедіа забезпечують перетворення інформації (звук і відео) з аналогової, тобто безперервною, в комп'ютерну – цифрову, або дискретну, форму з метою зберігання і обробки, а також зворотне перетворення, щоб ця інформація могла бути адекватно сприйнята людиною.

Аудіо – (звукова) і особливе відео інформація, перетворена в комп'ютерну форму, вимагає для свого зберігання дуже багато місця. Тому програмні продукти, мультимедіа (підручники, довідники, енциклопедії, всілякі розважальні програми), що володіють властивостями, розповсюджуються, як правило, на компакт-дисках. Тобто для використання таких продуктів необхідний накопичувач CD-ROM.

У 1982 р. фірмами Sony і Philips був застосований оптичний запис за допомогою напівпровідникового лазера – з'явилися компакт-диски. Звук на них записувався в цифровій формі, і систему відрізняла висока якість звучання. Розповсюдженню компакт-дисків сприяли довговічність, малі габарити і зручність експлуатації. Компакт-диск виготовляється з прозорого полімеру. На робочій поверхні з шаром, що відображає, розташовані канавки, в канавці записуються цифрові коди у вигляді поглиблень.

На компакт-дисках все частіше поставляються і інші об'ємні програмні продукти – інакше вони займали б не один десяток дискет високої щільності. Сучасні накопичувачі CD-ROM в більшості своїй забезпечують читання даних, як з комп'ютерних, так і із звичайних компакт-дисків в звуковому (аудио-) форматі. Тим часом, на зміну CD вже приходять диски DVD, які застосовуються для запису звуку, відео і файлів даних. У 1997 з'явилася і до кінця століття набула поширення оптична технологія зберігання інформації на багатошарових двосторонніх цифрових універсальних дисках DVD. Це, по суті, більш ємкий (до 4.7 Гбайт) і швидший компакт-диск, який може містити аудіо, відео і комп'ютерні дані. На думку фахівців, цифровий оптичний запис супроводжуватиме наше життя ще як мінімум три десятки років.


Читайте також:

  1. Windows
  2. Види вікон ОС Windows та дії над ними
  3. Використання універсального програвача Microsoft Windows для показу фільмів
  4. Загальні положення по ОС Windows. Основні поняття, вбудовані додатки та утиліти.
  5. Запуск Windows.
  6. Історія Windows
  7. Історія Windows
  8. Керування потоками у Windows ХР
  9. Класифікація шрифтів MS Windows.
  10. Кодування Windows-1251.
  11. Лекция 1. Векторная графика. Macromedia Flash MX Инструменты и технологии рисования во Flash
  12. Лекція № 4. ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ У МЕДИЧНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ КЛАСУ WINDOWS.




Переглядів: 1658

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 45-48. Мультимедійні технології. | Можливості мультимедіа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.