Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 18.

Стаття 17.

Стаття 16.

Управління у галузі вищої освіти

Система вищої освіти

Систему вищої освіти складають:

– вищі навчальні заклади всіх форм власності;

– інші юридичні особи, що надають освітні послуги у галузі вищої освіти;

– органи, які здійснюють управління у галузі вищої освіти.

Управління у галузі вищої освіти

Кабінет Міністрів України через систему органів виконавчої влади:

– здійснює державну політику у галузі вищої освіти;

– організує розроблення та здійснення відповідних загальнодержавних та інших програм;

– у межах своїх повноважень видає нормативно-правові акти з питань вищої освіти;

– забезпечує контроль за виконанням законодавства про вищу освіту.

Управління у галузі вищої освіти у межах їх компетенції здійснюється:

– спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки;

– іншими центральними органами виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади;

– Вищою атестаційною комісією України;

– органами влади Автономної Республіки Крим;

– органами місцевого самоврядування;

– власниками вищих навчальних закладів;

– органами громадського самоврядування.

Повноваження спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузі освіти і науки, інших центральних органів виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади

1. Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади у галузі освіти і науки:

– здійснює аналітично-прогностичну діяльність у галузі вищої освіти, визначає тенденції її розвитку, вплив демографічної, етнічної, соціально-економічної ситуації, інфраструктури виробничої та невиробничої сфер, ринку праці на стан вищої освіти, формує напрями взаємодії з іншими ланками освіти, стратегічні напрями розвитку вищої освіти відповідно до науково-технічного прогресу та інших факторів, узагальнює світовий і вітчизняний досвід розвитку вищої освіти;

– бере участь у формуванні державної політики у галузі вищої освіти, науки, професійної підготовки кадрів;

– розробляє програми розвитку вищої освіти, стандарти вищої освіти;

– визначає нормативи матеріально-технічного, фінансового забезпечення вищих навчальних закладів;

– здійснює навчально-методичне керівництво, контроль за дотриманням вимог стандартів вищої освіти, державне інспектування;

– здійснює міжнародне співробітництво з питань, що належать до його компетенції;

– здійснює ліцензування та акредитацію вищих навчальних закладів незалежно від форм власності та підпорядкування, видає їм ліцензії, сертифікати;

– здійснює встановлення відповідності документів про вищу освіту та вчені звання;

– формує і розміщує державне замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою;

– сприяє працевлаштуванню випускників вищих навчальних закладів;

– затверджує умови прийому на навчання до вищих навчальних закладів;

– затверджує статути підпорядкованих йому вищих навчальних закладів та вищих навчальних закладів приватної форми власності;

– погоджує статути вищих навчальних закладів державної форми власності, підпорядкованих іншим центральним органам виконавчої влади, вищих навчальних закладів, що перебувають у власності Автономної Республіки Крим, та вищих навчальних закладів комунальної форми власності;

– організовує вибори, затверджує та звільняє з посад керівників підпорядкованих йому вищих навчальних закладів;

– погоджує затвердження на посаду керівників вищих навчальних закладів комунальної і приватної форм власності;

– організовує атестацію педагогічних і науково-педагогічних працівників щодо присвоєння їм кваліфікаційних категорій, педагогічних та вчених звань;

– разом з іншими центральними органами виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади, органами влади Автономної Республіки Крим, місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади комунальної форми власності, забезпечує реалізацію державної політики у галузі вищої освіти і здійснює контроль за втіленням державної політики у галузі вищої освіти, дотриманням нормативно-правових актів про вищу освіту в усіх вищих навчальних закладах незалежно від форми власності і підпорядкування;

– здійснює інші повноваження, передбачені законом.

2. Інші центральні органи виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади, спільно із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки:

– беруть участь у здійсненні державної політики у галузі вищої освіти, науки, професійної підготовки кадрів;

– беруть участь у здійсненні ліцензування та акредитації вищих навчальних закладів;

– сприяють працевлаштуванню випускників підпорядкованих їм вищих навчальних закладів;

– здійснюють контрольні функції за дотриманням вимог щодо якості вищої освіти;

– організовують вибори, затверджують та звільняють з посади керівників вищих навчальних закладів;

– затверджують за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі освіти і науки статути підпорядкованих їм вищих навчальних закладів;

– здійснюють інші повноваження, передбачені законом.

3. Акти спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у галузі освіти і науки, прийняті у межах його повноважень, є обов’язковими для інших центральних органів виконавчої влади, які мають у своєму підпорядкуванні вищі навчальні заклади, органів влади Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, вищих навчальних закладів незалежно від форм власності.


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  4. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  5. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  6. За економічними елементами і калькуляційними статтями.
  7. Захист права ін Стаття 432. Захист права інтелектуальної власності судом
  8. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  9. Калькуляція продукції. Класифікація витрат за статтями.
  10. Класифікація витрат за економічними елементами відповідає на питання „скільки чого витрачено?”, а за калькуляційними статтями – „куди понесені витрати?”.
  11. Класифікація витрат за статтями
  12. Класифікація витрат за статтями калькуляції.




Переглядів: 451

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 10. | Стаття 19.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.