МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Причини тренінгу ТНКРозвиток персоналу та трудові відносини в міжнародних корпораціях ІІІ. Проблеми репатріації експатріантів · Реадаптація до життя в «домашній» країні. · Особисті фінансові проблеми. · Просування по службі. · Стосунки з колишніми колегами.
Вивчаючи ці питання, треба знати такі ключові особливості розвитку персоналу в міжнародних корпораціях: 1. Вивчення особливостей культури учасників. 2. Публічна критика є табу для деяких культур Далекого Сходу. 3. Важливо зберегти «обличчя» фірми, компанії і не допустити незручності стосовно інших людей з країн Близького Сходу, Східної та Західної Африки і деяких європейських країн, включаючи Іспанію та Італію. 4. Складним може бути й отримання адекватної оцінки викладання. 5. Правильне розуміння ставлення до роботи, яку вивчаємо, у національній культурі стажерів. У подальшому слід засвоїти дві основні функції міжнародної професійної підготовки: · формування у всіх менеджерів єдиного глобального підходу до розв'язання проблем; · навчання менеджерів розв'язанню конкретних проблем, що виникають у діяльності експатріанта у країні перебування (господаря). 1) Організаційні: · команди прагнуть підвищити ефективність зовнішньоекономічних операцій; · подолання етноцентризму, опанування менеджерами цінностей інших країн; · поліпшення комунікацій між головним офісом і закордонними філіями (підлеглими). 2) Людські: · поліпшення здатності до ефективної взаємодії завдяки розвитку таких якостей: ввічливість, пунктуальність, тактовність, акуратність, чутливість, надійність, толерантність, вразливість; · ігнорування рішень менеджерів нижніх рівнів; · поліпшення загального управлінського стилю. Особливо слід звернути увагу на зростання ролі міжнародних корпорацій у розвитку персоналу, що потребує відповідного фінансування. У середньому провідні міжнародні корпорації витрачають на цілі навчання 1,4% фонду заробітної плати. Варто підкреслити також, що в Азії та Європі витрати корпорацій на навчання більші, ніж у США. У Франції законодавство вимагає від підприємців витрати на навчання коштів у розмірі не менше ніж 1 % фонду заробітної плати. У Німеччині, Швеції, Японії, Південній Кореї та Сінгапурі навчання стимулюється податковими пільгами та субсидіями. Таблиця 6.4 Міжнародне зіставлення задоволення працею [3, с. 23]
Вивчення питань трудових відносин у міжнародних корпораціях доцільно розпочати із з'ясування ступеня задоволення працею, характерного для провідних країн (табл. 6.4). Вони дають підстави для розуміння національних особливостей трудових відносин. Скажімо, з таблиці видно, що в Японії повністю задоволені працею лише 8 % молодих працівників, у той час як у західних країнах — 32 %. Підбиваючи підсумки вивчення питання, важливо звернути увагу на такі аспекти: 1. Трудові відносини в міжнародному контексті: · підходи до трудових відносин у різних країнах (умови та оплата праці тощо); · міжнародні профспілкові організації; · виробнича демократія; · стратегічні підходи до міжнародних трудових відносин. 2. Дві основні форми участі працівників в управлінні міжнародною компанією: · спільне прийняття рішень (codetermination) — участь представників трудового колективу у засіданнях ради директорів з правом вето або без нього; · гуртки якості (quality control circle) — регулярні збори робітників, на яких обговорюються і вирішуються проблеми на своїх робочих місцях. 3. Вплив міжнародних компаній на послаблення позицій профспілок при обговоренні колективного договору: · міжнародна диверсифікація МНК; · загроза вивезти підприємство (і робочі місця) за кордон; · складні структури і механізми підпорядкованості. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|