Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Причини тренінгу ТНК

Розвиток персоналу та трудові відносини в міжнародних корпораціях

ІІІ. Проблеми репатріації експатріантів

· Реадаптація до життя в «домашній» країні.

· Особисті фінансові проблеми.

· Просування по службі.

· Стосунки з колишніми колегами.

 

Вивчаючи ці питання, треба знати такі ключові особливості розвитку персоналу в міжнародних корпораціях:

1. Вивчення особливостей культури учасників.

2. Публічна критика є табу для деяких культур Далекого Сходу.

3. Важливо зберегти «обличчя» фірми, компанії і не допустити незручності стосовно інших людей з країн Близького Сходу, Східної та Західної Африки і деяких європейських країн, включаючи Іспанію та Італію.

4. Складним може бути й отримання адекватної оцінки викладання.

5. Правильне розуміння ставлення до роботи, яку вивчаємо, у національній культурі стажерів.

У подальшому слід засвоїти дві основні функції міжнародної професійної підготовки:

· формування у всіх менеджерів єдиного глобального підходу до розв'язання проблем;

· навчання менеджерів розв'язанню конкретних проблем, що виникають у діяльності експатріанта у країні перебування (господаря).

1) Організаційні:

· команди прагнуть підвищити ефективність зовнішньоекономічних операцій;

· подолання етноцентризму, опанування менеджерами цінностей інших країн;

· поліпшення комунікацій між головним офісом і закордонними філіями (підлеглими).

2) Людські:

· поліпшення здатності до ефективної взаємодії завдяки розвитку таких якостей: ввічливість, пунктуальність, тактовність, акуратність, чутливість, надійність, толерантність, вразливість;

· ігнорування рішень менеджерів нижніх рівнів;

· поліпшення загального управлінського стилю.

Особливо слід звернути увагу на зростання ролі міжнародних корпорацій у розвитку персоналу, що потребує відповідного фінансування. У середньому провідні міжнародні корпорації витрачають на цілі навчання 1,4% фонду заробітної плати.

Варто підкреслити також, що в Азії та Європі витрати корпорацій на навчання більші, ніж у США. У Франції законодавство вимагає від підприємців витрати на навчання коштів у розмірі не менше ніж 1 % фонду заробітної плати. У Німеччині, Швеції, Японії, Південній Кореї та Сінгапурі навчання стимулюється податковими пільгами та субсидіями.

Таблиця 6.4

Міжнародне зіставлення задоволення працею [3, с. 23]

Ступінь задоволення працею Вік Японія США Великобританія
Задоволені повністю 18—24 більше 35
Задоволені 18—24 більше 35
Частково незадоволені 18—24 більше 35
Незадоволені 18—24 більше 35

 

Вивчення питань трудових відносин у міжнародних корпораціях доцільно розпочати із з'ясування ступеня задоволення працею, характерного для провідних країн (табл. 6.4). Вони дають підстави для розуміння національних особливостей трудових відносин. Скажімо, з таблиці видно, що в Японії повністю задоволені працею лише 8 % молодих працівників, у той час як у західних країнах — 32 %.

Підбиваючи підсумки вивчення питання, важливо звернути увагу на такі аспекти:

1. Трудові відносини в міжнародному контексті:

· підходи до трудових відносин у різних країнах (умови та оплата праці тощо);

· міжнародні профспілкові організації;

· виробнича демократія;

· стратегічні підходи до міжнародних трудових відносин.

2. Дві основні форми участі працівників в управлінні міжнародною компанією:

· спільне прийняття рішень (codetermination) — участь представників трудового колективу у засіданнях ради директорів з правом вето або без нього;

· гуртки якості (quality control circle) — регулярні збори робітників, на яких обговорюються і вирішуються проблеми на своїх робочих місцях.

3. Вплив міжнародних компаній на послаблення позицій профспілок при обговоренні колективного договору:

· міжнародна диверсифікація МНК;

· загроза вивезти підприємство (і робочі місця) за кордон;

· складні структури і механізми підпорядкованості.


Читайте також:

  1. Античний Рим: економічні причини розвитку і занепаду
  2. Атрибути тренінгу
  3. Банкрутство підприємства: причини, наслідки, процедура.
  4. Банкрутство підприємства: причини, оцінка ймовірності настання та наслідки
  5. Безпосередньо збутові ризики та причини їх виникнення
  6. Безробіття і зайнятість населення: причини, види та наслідки
  7. Безробіття, його суть та причини. Закон Оукена.
  8. Безробіття: суть, причини, форми та соціально-економічні наслідки
  9. Бюджетний дефіцит як економічне явище та причини його виникнення
  10. Бюджетний дефіцит, його суть, причини виникнення та джерела фінансування
  11. Бюджетний дефіцит: причини виникнення та можливі джерела покриття
  12. Види і причини інфляції




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях | Особливості керівництва в міжнародних корпораціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.