МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток світового туризму в XIХ ст.Основними чинниками подальшого розвитку туризму були: науково-ехнічний прогрес, особливо в галузі транспорту, підвищення рівня життя, введення системи оплачуваних відпусток, зменшення робочого дня, розвиток літератури та інформації про подорожі, становлення та розвиток бюро подорожей.
В першій половині 19ст.з’явилися перші пароплави та перша залізниця. Визначною подією з важливими наслідками став досвід англійця Томаса Кука, який створив перший пакет послуг (транспорт, харчування, екскурсія до туристичного центру) для великої кількості туристів (більше 500) за єдиною доступною ціною.
Томас Кук на той момент був не представником галузі туризму, а релігійним діячем і прагнув відволікати простих людей провінціального містечка від пияцтва в умовах відсутності цікавого дозвілля. Він запропонував їм поїздку залізницею за 20 міль від набридлого містечка заради зміни повсякденного ритму. По дорозі учасників пригощали чаєм з булочкою. Вони побачили красу природи та інші місця, спілкувались у веселій компанії і переконались, що крім пияцтва в житті модуть бути інші розваги.
Томас Кук зумів переконати власників залізниці суттєво знизити ціни на це конкретне перевезення і довів власникам, що їхні прибутки виростуть не за рахунок високої ціни, а за рахунок кількості клієнтів та повного використання всіх місць. Це по суті був не тільки перший пекідж-тур, але й перший чартерний рейс.
Сам Томас Кук на тому етапі не переслідував цілі прибутку для себе, а цікавився чисто гуманітарною стороною справи. Він навіть сам спочатку не осягнув значення того, що зробив. Те, що спочатку було гуманітарним експериментом стало наріжним каменем для розповсюдження цього успішного досвіду.
Перший тур Кука відбувся в 1841, та за 20 наступних років вАнглії виникла ціла мережа бюро подорожей, а родичі та послідовники Томаса Кука створили туристичну фірму зі світовою відомістю, яка існує по теперішній час. Вона згодом була придбана новими власниками, але ім'я та відомий бренд зберігаються досі. Цьому сприяли зміни, які відбулись в Англії в промисловості та суспільному житті.
Той факт, що Англія була колоніальною державою, обумовлювало активність людей, їх пересування по своїй та інших країнах і це сприяло подальшому розвитку туристичної інфраструктури. Прикладу Англії слідували Німеччина, США, а згодом Франція та Росія.
Особливий вплив на розвиток подорожей в Європі відіграв лікувальний туризм. Бальнеологічні курорти створювались у Монте Карло, Франції, Італії, Швейцарії, РосіїЗв’язок Європи з Америкою, Індією, Африкою, Австралією,обумовив розвиток пасажирських морських ліній, особливо з переходом від вітрильників до пароплавів.
Поява наприкінці 19 століття холодильних камер сприяло вирішенню проблеми харчування пасажирів в довготривалих рейсах.
Кінець 19 століття відзначився великим переселенням робочої сили з Європи до країн Америки і це було вже по суті діловим туризмом. Зростання перевезень по морю стимулювало розвиток судно будівництва та змагання за швидкість морських лайнерів.
Побудова в середині 19 ст Суецького каналу скоротило морський шлях від Європи до Індії, Далекого сходу та Австралії.
Наприкінці 19 ст. люди зрозуміли, що морські подорожі є не тільки транспортною доставкою, але с видом таласотерапії, тобто лікування морем. Хоча круїзних лайнерів на той час не існувало, пасажири подорожували на лінейних пасажирсько-вантажних суднах, дихали морським йодистим повітрям, приймали сонячно-повітряні ванни, купалися у басейнах та смакували ресторанне меню.
Враховуючи новий контингент клієнтів, судновласники почали передбачати під час морських переходів розважальні програми. Так створювались передумови для майбутнього круїзного судноплавства.
Таким чином людство входило в XX століття з початковою інфраструктурою туристичної галузі і передумовами для подальшого розвитку цієї галузі.
Читайте також:
|
||||||||
|