Планування передбачає побудову виробничо-збутових маркетингових програм, заснованих на розробці ринкових і кон'юнктурних прогнозів. Воно знижує рівень ризику роботи в умовах ринку і забезпечує гарантованість збуту виробленої продукції.
Інновація припускає постійне удосконалювання, модифікування і відновлення товару. У інноваційну політику малого підприємства включається також упровадження нових форм і методів виходу на нові ринки, впровадження новизни в стимулювання збуту і рекламної діяльності, визначення нових каналів товаропросування.
Гнучке реагування виробництва і збуту на вимоги активного і потенційного попиту передбачає адаптивність і мобільність управління виробничо-побутовою діяльністю підприємства в залежності від мінливих вимог ринку і конкретних запитів кінцевих споживачів, еластичності попиту і пропозиції як по ціні, так і по інших умовах. Тісний контакт підприємств малого бізнесу із ринком, урахування специфіки попиту споживачів визначають основні напрямки змін і удосконалювання всієї роботи фірми. Принцип адаптації потребує орієнтації виробництва на диференціацію й індивідуалізацію продукції підприємства.
Сегментація складається в тому, що з метою досягнення переваг у порівнянні з фірмами-конкурентами, підвищення ефективності і цілеспрямування своїх дій, запобігання конфліктів і загострення прямої конкурентної боротьби на ринку підприємство повинно виявити для себе найбільш відповідний профілю і можливостям сегмент ринку, конкретну групу споживачів, у відношенні яких і буде проводитися інтенсивна дослідницька робота і робота по просуванню товарів. Сегментація пов'язана із завданням оптимізації витрат підприємства.
Об'ємна дослідницька робота, що потребує високої кваліфікації і передбачає глибоке і усебічне вивчення ринку, ринкової і загальногосподарської кон’юнктури.
Головні принципи маркетингу
Особливості в малому бізнесі: а) усю роботу підприємець повинен робити самостійно; б) обмежений у грошових ресурсах і часі.