Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління маркетингом

Планування передбачає побудову виробничо-збутових маркетингових програм, заснованих на розробці ринкових і кон'юнктурних прогнозів. Воно знижує рівень ризику роботи в умовах ринку і забезпечує гарантованість збуту виробленої продукції.

Інновація припускає постійне удосконалювання, модифікування і відновлення товару. У інноваційну політику малого підприємства включається також упровадження нових форм і методів виходу на нові ринки, впровадження новизни в стимулювання збуту і рекламної діяльності, визначення нових каналів товаропросування.

Гнучке реагування виробництва і збуту на вимоги активного і потенційного попиту передбачає адаптивність і мобільність управління виробничо-побутовою діяльністю підприємства в залежності від мінливих вимог ринку і конкретних запитів кінцевих споживачів, еластичності попиту і пропозиції як по ціні, так і по інших умовах. Тісний контакт підприємств малого бізнесу із ринком, урахування специфіки попиту споживачів визначають основні напрямки змін і удосконалювання всієї роботи фірми. Принцип адаптації потребує орієнтації виробництва на диференціацію й індивідуалізацію продукції підприємства.

Сегментація складається в тому, що з метою досягнення переваг у порівнянні з фірмами-конкурентами, підвищення ефективності і цілеспрямування своїх дій, запобігання конфліктів і загострення прямої конкурентної боротьби на ринку підприємство повинно виявити для себе найбільш відповідний профілю і можливостям сегмент ринку, конкретну групу споживачів, у відношенні яких і буде проводитися інтенсивна дослідницька робота і робота по просуванню товарів. Сегментація пов'язана із завданням оптимізації витрат підприємства.

Об'ємна дослідницька робота, що потребує високої кваліфікації і передбачає глибоке і усебічне вивчення ринку, ринкової і загальногосподарської кон’юнктури.

Головні принципи маркетингу

 

Особливості в малому бізнесі: а) усю роботу підприємець повинен робити самостійно; б) обмежений у грошових ресурсах і часі.


 

 



Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепція збуту | РОБОЧИЙ ЛИСТ МАРКЕТИНГОВОГО ПЛАНУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.