МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Залежно від порядку відшкодування транспортних і інших витрат по перевезенню вантажів.До складу ціни можуть включатися витрати на транспортування продукції, страхування, зберігання, вантажно-розвантажувальні роботи тощо. Розподіл цих витрат у ціні, тобто між виробником і споживачем, називається франкуванням. "Франко" – з італ. "вільний". а) ціна в місці виробництва продукції. За цією ціною товар передається покупцеві в тому місці, де він був вироблений, з усіма правами на нього й відповідальністю. У цьому випадку покупець сплачує понад ціну всі фактичні витрати з доставки продукції до місця призначення. Це ціни "франко-склад" або "франко-станція відправлення". б) єдина ціна із включенням витрат з доставки. Цей метод встановлення ціни припускає формування підприємством єдиної ціни для всіх покупців, незалежно від їхнього місця розташування, із включенням у неї однакової суми транспортних витрат. Ця сума розраховується як середня вартість всіх перевезень. Єдина ціна особливо вигідна тим покупцям, які віддалені від місця виробництва товару й фактичні транспортні витрати яких значно перевищують середні. Перевага – зручність обліку транспортних витрат і простота методу розрахунку. в) зональні ціни. Відповідно до цього методу визначення цін виділяється кілька географічних зон і встановлюється єдина ціна для клієнтів, розташованих у границях однієї зони. Для кожної із зон ці ціни є різними, тому що встановлюються вони залежно від розміру транспортних витрат; у міру віддаленості зони ціна зростає. г) ціни, що визначаються на основі базисного пункту. У ціну продукції включаються витрати на доставку, розраховані для центрального місця доставки поза залежністю від того, звідки дійсно відбувалася доставка товару. д) ціна із прийняттям на себе всіх витрат з доставки. Їй відповідає франкування вантажів по "франко-станції призначення" або "франко-складу призначення". Навіть при збільшенні реального значення транспортних витрат обов'язок по їхній оплаті залишається в постачальника або виробника. Зміна цих витрат компенсується за рахунок зміни величини комерційної партії вантажу. При міжнародній торгівлі використовують поняття світової ціни. Світова ціна – це грошове вираження міжнародної вартості товарів, реалізованих на світовому ринку. Вони визначаються: для одних товарів – рівнем цін країн-експортерів, для інших – цінами бірж і аукціонів, для багатьох готових виробів – цінами провідних світових фірм. У практиці міжнародної торгівлі, зважаючи на того, хто організовує і оплачує транспортування товарів від виробника до покупця, орієнтуються на умови "ІНКОТЕРМС". EXW – франко-завод (місце визначено) –зобов’язання продавця щодо поставки вважають виконаними після того, як він передав покупцеві товар на своєму підприємстві; покупець несе всі витрати і ризики у зв’язку з перевезенням товарів з підприємства продавця до місця призначення; FCA – франко-перевізник (місце визначення) – зобов’язання продавця вважають виконаними після передачі товару, очищеного від мита на експорт, під відповідальність перевізника, названого покупцем, у погодженому місті або пункті; FAS – франко-вздовж борту судна (порт доставки визначений) – зобов’язання продавця вважають виконаними, коли товар розміщено вздовж борту судна на набережній або на ліхтерах у визначеному порту доставки; з цього моменту всі витрати і ризики втрати або пошкодження товару, у тому числі його очищення від мита на експорт, має нести покупець; FOB – франко-борт (порт відвантаження визначений) – покупець несе всі витрати і ризики втрати або пошкодження товару після того, як цей товар передано продавцем через поручні судна в погодженому порту відвантаження; продавець також здійснює очищення товару від мита на експорт; CFR – вартість і фрахт (порт призначення визначений) - продавець зобов’язаний сплатити витрати і фрахт, необхідні для доставки товару в погоджений порт призначення, проте ризик втрати або пошкодження товару, а також ризик будь-якого збільшення витрат, спричинених подіями, що сталися після поставки товару на борт судна, переходить з продавця на покупця в момент переходу товару через поручні судна в порту відвантаження. Продавець здійснює очищення товару від мита на експорт; CIF – вартість, страхування і фрахт (порт призначення визначений) – продавець має такі ж зобов’язання, як і у випадку CFR, але з тим додатком, що він мусить забезпечити морське страхування для усунення ризиків втрати або пошкодження товару при перевезенні; він також здійснює очищення товару від мита на експорт; CPT – перевезення оплачено до... (місце призначення визначено) – продавець оплачує фрахт за перевезення товару до погодженого місця призначення, а також очищення товару від мита на експорт. Ризик втрати або пошкодження товару, а також будь-які додаткові витрати, спричинені подіями, що сталися після поставки товару перевізнику, переходять від продавця до покупця після поставки товару на зберігання перевізнику; CIP – перевезення до... і страхування оплачені (місце призначення визначено) – продавець має ті самі зобов’язання, як за умов CPT, але додатково він повинен забезпечити страхування вантажу для зменшення ризику покупця у зв’язку із втратою або пошкодженням товару при перевезенні; DAF – поставка до кордону... (місце визначено) – обов’язки продавця вважаються виконаними в момент прибуття товару, очищеного від мита на експорт, у визначений пункт і місце на кордоні (до вступу на митний кордон) країни, зазначеної у договорі; DES – доставлено у франко-строк на судно... (порт призначення визначений) – зобов’язання продавця вважають виконаними після того, як товар, не очищений від мита на імпорт, у погодженому порту призначення переданий на борт конкретного судна покупця; DEO – поставлено франко-набережна (мито оплачено) - зобов’язання продавця вважають виконаними після того, як він передав товар у розпорядження покупця на набережній (товарній пристані) у погодженому порту призначення очищеним від мита на імпорт (якщо сторони бажають, аби покупець очистив товар від мита на імпорт і сплатив мито, то замість слів „мито оплачено” зазначають „мито не сплачено”); DDH – доставлено, мито не сплачено (місце призначення визначено) – зобов’язання продавця вважають виконаним після того, як він передав товар у розпорядження покупця в погодженому місці країни імпорту; продавець несе витрати і ризики, пов’язані з поставкою туди товару (за винятком мита, податків та інших офіційних зборів, що сплачуються під час ввезення), а також податки і ризики щодо виконання митних формальностей; DDP – доставлено, мито сплачено (місце призначення визначено) – зобов’язання продавця вважають виконаними після того, як він доставив товар у погоджене місце країни імпорту.
Читайте також:
|
||||||||
|