МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Спеціальна освіта осіб з наслідками поліомієліту та церебральними паралічамиСпеціальна школа є навчально-лікувальним та реабілітаційним закладом. Структура школи: 1. Для учнів, які мають відносно збережений інтелект; І ступінь — 1-4 класи (початкова школа); II ступінь — 5-9 класи (середня школа); III ступінь — 10-11 класи (старша школа). Школа працює за програма ми масової середньої загальноосвітньої школи. 2. Для учнів, які мають затримку психічного розпитку: І ступінь (початкова школа)— підготовчий 1- 4 класи; II ступінь (основна школа) — 5-10 класи. Школа працює за індивідуальними програмами відповідно до психофізичних можливостей кожного учня, які складаються на основі програми масової загальноосвітньої школи. 3. Для учнів, то мають розумову відсталість ступеня дебільності: І ступінь — 1—4 класи (початкова школа); II ступінь — 5—9 класи (основна школа). Працює за індивідуальними програмами, складеними на основі програм допоміжної школи. Навчання учнів у домашніх умовах проводиться за індивідуальними програмами відповідно до їхніх психофізичних можливостей. Головними завданнями школи є фізична, трудова, медична, психологічна та соціальна реабілітація вихованців та їх соціальна адаптація. Реабілітація проводиться комплексно, строго індивідуально з кожним учнем відповідно до його психофізичних можливостей. Фізична реабілітація проводиться: на уроках ЛФК і фізкультури шляхом підбору комплексу вправ для кожного учня персонально; на уроках праці, починаючи з 1 класу, шляхом підбору видів роботи для кожного учня з корегуючою спрямованістю; в процесі виконання комплексу індивідуальних вправ на кожному уроці під час фізкультпауз; шляхом масажів (2-3 рази на тиждень для кожного учня), а також виконання коригуючих вправ та рухливих ігор під керівництвом вихователів за призначенням лікарів та інструкторів ЛФК; в процесі лікувальних процедур та логопедичної роботи. Соціальна реабілітація передбачає: вибір професійного навчання для кожного учня у відповідності з його психофізичними можливостями, підготовку до оволодіння професіями, які дають можливість працювати не тільки на виробництві, а й у домашніх умовах (крій та шиття, вишивка, в'язання, взуттєва справа та ін.). Медична реабілітація забезпечується організацією та проведенням комплексного відновлювального амбулаторного лікування; здійсненням спеціалізованої лікарської допомоги; запровадженням нових методів лікування ДЦП, психологічної корекції, створенням медико-діагностичних комплексів; впровадженням нетрадиційних методів лікування (створення фітоцентру тощо). Трудова реабілітація здійснюється в центрі трудової реабілітації — в процесі опанування професіями; шляхом навчання можливостей заробітку грошей у другій половині дня, виділення одного дня на тиждень для виробничої практики та ознайомлення з початками маркетингу, комп'ютерної грамотності. Соціальна адаптація здійснюється шляхом спеціальної психологічної допомоги, організації відпочинку, спортивної діяльності, а також одержання правових знань, створення творчих студій, аудіо- та відеотек, клубу зустрічей з цікавими людьми та ін. Для якісної реабілітаційної роботи в школі необхідні: плавальний басейн, на кожних 50— 70 учнів ставка психолога. Для учнів, що навчаються вдома, в разі потреби виділяються години на логопедичну роботу, а якщо дозволяють психофізичні можливості учнів, години на професійне навчання. (журнал ”Дефектологія” №1 за 1996р., С. 2-14.) Читайте також:
|
||||||||
|