Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стаття 7

Стаття 6

Стаття 5

Стаття 4

Стаття 3

У цілях цієї Конвенції термін “найгірші форми дитячої праці” включає:

a) усі форми рабства або практику, подібну до рабст­ва, як наприклад, продаж дітей та торгівля ними, боргова кабала та кріпосна залежність, а також примусова чи обов`язкова праця, включаючи приму­сове чи обов`язкове вербування дітей для викори­стання їх у збройних конфліктах;

b) використання, вербування або пропонування дитини для заняття проституцією, виробництва порнографічної продукції чи для порнографічних вистав;

с) використання, вербування або пропонування дитини для незаконної діяльності, зокрема, для виробництва та продажу наркотиків, як це визначено у відповідних міжнародних договорах;

d) роботу, яка за своїм характером чи умовами, в яких вона виконується, може завдати шкоди здоров`ю, безпеці чи моральності дітей.

1. Національне законодавство або компетентний ор­ган визначають після консультацій із заінтересовани­ми організаціями роботодавців і трудящих види робіт, зазначені в пункті d) статті 3, беручи до ува­ги відповідні міжнародні норми, зокрема положення параграфів 3 та 4 Рекомендацій про найгірші фор­ми дитячої праці 1999 року.

2. Компетентний орган після консультацій із заінтере­сованими організаціями роботодавців і працівників виявляє місця здійснення визначених таким чином видів робіт.

3. Перелік видів робіт, визначених згідно з параграфом 1 цієї статті, повинен періодично перевірятися то, якщо необхідно, переглядатися після консультацій із заінтересованими організаціями роботодавців і працівників.

Кожна держава-член після консультацій з ор­ганізаціями роботодавців і працівників створює чи ви­значає відповідні механізми контролю за впроваджен­ням положень, які втілюють у життя цю Конвенцію.

1. Кожна держава-член розробляє та здійснює програ­ми дій з ліквідації, у пріоритетному порядку, най­гірших форм дитячої праці.

2. Такі програми дій розробляються та здійснюються після консультацій з відповідними урядовими відом­ствами та організаціями роботодавців і працівників, беручи до уваги, в разі необхідності, точки зору інших зацікавлених груп.

1. Кожна держава-член вживає всіх необхідних заходів для забезпечення ефективного застосування та до­тримання положень, які втілюють у життя цю Кон­венцію, в тому числі шляхом введення та застосуван­ня штрафних або, залежно від обставин, інших санкцій.

2. Кожна держава-член, враховуючи важливість освіти у справі ліквідації дитячої праці, вживає в установ­лені строки заходів, спрямованих на:

a) недопущення залучення дітей до найгірших форм дитячої праці;

b) надання необхідної та належної прямої допо­моги для припинення заняття дітей найгіршими формами дитячої праці та для їхньої реабілітації і соціальної інтеграції;

c) надання всім дітям, звільненим від найгірших форм дитячої праці доступу до безплатної початкової освіти, та, в разі можливості то необхідності, до професійно-технічної підго­товки;

d) виявлення дітей, які перебувають в особливо важкому стані, та допомога таким дітям;

е) врахування особливостей становища дівчат.

3. Кожна держава-член призначає компетентний ор­ган, відповідальний зо застосування положень, які втілюють у життя цю Конвенцію.


Читайте також:

  1. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  2. Аналіз собівартості продукції за статтями витрат.
  3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ОПЕРАЦІЙНИХ ВИТРАТ ЗА СТАТТЯМИ ТА ЕЛЕМЕНТАМИ
  4. Встановлення нормативів по окремих статтях дозволяє забезпечити оптимальну потребу підприємства в оборотних коштах.
  5. Групування витрат підприємства за статтями калькуляції
  6. За економічними елементами і калькуляційними статтями.
  7. Захист права ін Стаття 432. Захист права інтелектуальної власності судом
  8. ІІ. АНАЛІТИЧНІ ЖАНРИ: кореспонденція, стаття, коментар, огляд, рецензія, відкритий лист
  9. Калькуляція продукції. Класифікація витрат за статтями.
  10. Класифікація витрат за економічними елементами відповідає на питання „скільки чого витрачено?”, а за калькуляційними статтями – „куди понесені витрати?”.
  11. Класифікація витрат за статтями
  12. Класифікація витрат за статтями калькуляції.




Переглядів: 459

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стаття 2 | Предмет і завдання спеціальної психології

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.