МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вплив ліній електропередачіЛЕП поділяються на лінії постійного струму і лінії перемінного струму. Напруги ЛЕП постійного струму: 400; 500; 600; 800; 1000 кВ. Напруга ЛЕП перемінного струму: 3,3; 6,6; 11; 35; 220; 500 і 750 кВ. Лінії електропередачі перемінного струму використовують, як правило, трифазний струм. Впливи, що вносять ЛЕП на лінії зв'язку можуть бути електричними і магнітними. Електричний вплив створюється ЛЕП з великими напругами, малими струмами і великим хвильовим опором. Магнітний вплив створюється ЛЕП з малим хвильовим опором, ці лінії мають відносно малу напругу і великі струми. Симетричні ЛЕП створюють великі електричні впливи, несиметричні ЛЕП в аварійному режимі мають великі струми і створюють сильні магнітні поля. Розрізняють нормальний, змушений і аварійний режими роботи ЛЕП. У нормальному режимі лінія працює постійно. Змушений режим – це той, при якому лінія працює визначений промежуток часу в режимі, що відрізняється від нормального. Аварійний режим виникає, наприклад, при обриві і падінні на землю (заземленні) проводу однієї з фаз трифазної лінії з заземленої нейтраллю, що еквівалентно короткому замиканню в лінії. При заземленні однієї з фаз лінії з ізольованої нейтраллю виникає неврівноважена напруга, що дорівнює 1,73 лінійної. Лінії постійного струму діють у діапазоні частот 0...30 кГц, що порозумівається наявністю пульсацій у випрямленому струмі, вони створюють як небезпечний вплив, так і вплив, що заважає. Лінії перемінного струму створюють впливи на частотах, кратних 50 Гц. Це порозумівається неідеальністю генераторів перемінного струму і відмінністю його форми від ідеальної синусоїди. Кратні гармоніки діють на канали тональної частоти. Повітряні лінії зв'язку піддані як електричним, так і магнітним впливам. На кабельні лінії в більшій мері діють магнітні поля, електричне поле значною мірою послабляється поверхнею землі. На кабельні лінії з оптичним кабелем ЛЕП впливу не вносять. В даний час для організації волоконно – оптичних ліній зв'язку використовуються опори ліній електропередачі. У цьому випадку оптичні кабелі підвішуються на опорах ЛЕП. Розроблено різні технології таких ліній зв'язку: ОК навивається на грозозахисний трос, волоконні світловоди вмонтовані в грозозахисний трос. У таких лініях на кварцове волокно діє висока напруженість електричного поля, що приводить до деякої зміни показника переломлення, можливій зміні структури скла. Однак ці впливи виникають при великих напруженостях електричного поля ().
Читайте також:
|
||||||||
|