МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ключ до тестуЕФЕКТИВНІСТЬ ПРЕДСТАВЛЕННЯ КЛІЄНТАМ ТОВАРІВ ЧИ ПОСЛУГ Уважно прочитайте запитання тесту і виберіть один з 4-х пропонованих варіантів відповіді: "майже завжди" (у 75-100% випадків), "часто" (у 50-75% випадків), "іноді" (у 25-50% випадків), "майже ніколи" (до 25% випадків). 1. Чи продумуєте Ви заздалегідь, які властивості і характеристики продукту Ви повинні представити і в якій послідовності 2. Чи пропонуєте Ви клієнту модель, на яку він бажає подивитися чи яка відповідає його потребам? 3. Чи говорите Ви клієнту до того, як продемонструєте продукт, на які особливості і якості Би хотіли б звернути увагу 4. Чи підкреслюєте Ви, аргументуючи свої доводи, корисність продукту для клієнта, можливість шляхом його придбання знизити витрати, підвищити продуктивність і т.д.? 5. Чи ретельно Ви готуєтеся до процедури представлення продукту (співробітники, приміщення, умови, пристосування)" 6. Чи втягуєте Ви клієнта в процес демонстрації продукту (як контролера, випробувача, оператора)? 7. Чи вдаєтеся Ви під час демонстрації продукту до додаткових ефектів (світлових, звукових, колірних, механічних)? 8. Чи маєте Ви під час представлення продукту все те, що може привернути увагу клієнта (проспекти, інструкції з експлуатації, технічні описи, прайс-листи)? 9. Чи узагальнюєте Ви сказане, робите висновки для клієнта по завершенні демонстрації, ще раз підкреслюючи найважливіші достоїнства продукту? 10. Чи представляєте Ви клієнту після демонстрації продукту заздалегідь заповнений бланк замовлення для підпис/? Необхідно бути уважним до того, що і як говориться. Не слід розраховувати на те, що можна перехитрити співрозмовника тільки за допомогою різних вивертів і трюків і змусити його піти на надмірні поступки. Уважно слухайте, коли інші обговорюють проблему. Це дасть вам можливість причепитися до якого-небудь банального твердження і знищити суперника. Закон Мерфі У ході переговорів їхні учасники найчастіше застосовують такі випробувані тактичні прийоми: - очікування - спочатку вислуховують усі пропозиції і доводи партнера, а потім викладають власну точку зору. - вираження згоди, коли один з учасників не дуже впевнений у своїх силах; - поділ проблеми на складові, коли переговори складні; - блокова політика - спочатку розглядається тільки частина проблеми, щоб полегшити досягнення кінцевого результату; - торг - спрямованість переговорів не на вирішення проблеми, а на отримання однобічних переваг; - вихід - прохання про перенос обговорення небажаних питань на інший час, щоб уникнути необхідності приймати невигідні для себе пропозиції; - розставлення невірних акцентів у власній позиції, що демонструє партнеру зацікавленість у вирішенні питання, якого насправді не існує; питання потім знімається з вимогою відповідної поступки з боку партнера; - висування вимог, неприйнятних для обох партнерів, а потім зняття їх з повістки, але з вимогою поступок з боку партнера; - обман партнера для приховання сумнівних цілей і недостовірної чи помилкової інформації; - блеф - надання явно помилкової інформації; - позиційний тиск - відмовлення від переговорів з метою отримання однобічних вигод, висування екстремальних вимог з метою залякати партнера, змусити його йти на поступки. - бути переконливими. На практиці аргументи за ступенем впливу на розум і почуття людей розділяють: сильні, слабкі і безпідставні аргументи. Сильні аргументи- це аргументи, що не піддаються критиці, спростуванню, руйнуванню. Це судження на основі точно встановлених фактів; - положення законів, статутів, документів; - висновки експертів і висновки, підтверджені експериментально; - думки визнаних авторитетів у тій чи іншій галузі: - показання свідків і очевидців подій; - статистичні дані. Слабкі аргументи - це аргументи, що піддаються критиці і можуть бути піддані сумніву людьми, що володіють мистецтвом полеміки. Слабкими є аргументи, які являють собою: - висновки на основі недостатніх статистичних даних; - посилання на авторитети, маловідомі слухачам, - аналогії, непереконливі приклади; - тенденційно підібрані афоризми і вислови; - ймовірні версії, висновки. Безпідставні аргументи- це аргументи, що піддаються критиці і повному викриттю та дискредитації. Це, насамперед: - судження на основі підтасування фактів; - посилання на сумнівні чи неперевірені джерела; - законодавчі акти, постанови і рішення, що втратили силу; - домисли, догадки, припущення; - демагогічні вигадки і виверти; - розрахунок на неосвіченість і забобони опонента чи аудиторії; - висновки на підставі фіктивних документів; - видавані авансом обіцянки; - помилкові заяви і показання; - підробки і фальсифікації. Читайте також:
|
||||||||
|