Тема: ОСОБЛИВОСТІ РЕДАГУВАННЯ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ВИДАВНИЧОГО ПРОЦЕСУ
Розглянемо етапи виробництва періодичних видань на прикладі газет (схема 1).
Схема 1. Технологічна схема виробництва газети
Спочатку черговий номер газети складається з розрізнених повідомлень кореспондентів, ілюстрацій, рекламних об'єктів і т.д. Потоки інформації збираються в редакції, де відбувається підготовка матеріалу.
Протягом всього тижня та до моменту закінчення прийому реклами в номер випускаючий редактор володіє інформацією про кількість прийнятої реклами, знає тематику рекламного звертання кожного замовника. До початку верстки весь номер уже розпланований і попередньо "зверстаний" на папері, всі рекламні модулі підготовлені, погоджені й готові до розміщення в газеті. Автоматизована реєстрація всіх макетів реклами дозволяє істотно оптимізувати процес верстки.
Потім починаються збір і комп'ютерний набір матеріалів. Строк здачі основних матеріалів коливається від 10 до 2 днів залежно від періодичності випуску газети.
Набрані на комп'ютері матеріали попередньо вичитуються на предмет знаходження помилок, потім розміщаються на смузі з фотографіями й малюнками, заголовками – так, як вони виглядали б у газеті. Це і є верстка.
Зверстані смуги роздруковуються на принтері, і тепер за справу береться коректор. Виправлення вноситься в комп'ютер. Смуги готові. Тепер матеріали передаються в друкарню.