І етап
| - проводиться первинна оцінка пропозицій по випуску нових товарів та послуг з метою вибору з них найбільш цікавих, що заслуговують більш детального вивчення. Критерії вибору ідей повинні враховувати всі сильні та слабкі сторони підприємницької діяльності і фінансові можливості підприємця
|
|
|
ІІ етап
| - ідеї, що пройшли І етап, уточнюються із врахуванням запитів потенційних споживачів;
- складається перший (робочий) варіант бізнес-плану, в якому описуються основні характеристики продукту та передбачувана стратегія його збуту
|
|
|
ІІІ етап
| - етап розробок, що закінчується створенням дослідного взірця або товару. Вирішуються всі технологічні та економічні питання, пов’язані з випуском нового виробу
|
|
|
IV етап
| - повинен дати фактичну інформацію за результатами продажу першої партії товару, що дає можливість вирішувати, чи прийме ринок новий товар
|
|
|
V етап
| - в разі сприятливої реакції ринку на новий товар розпочинається етап його масового виробництва і поширення на ринку
|