Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методологія наукового пошуку

 

Будь-який науковий пошук від його творчого задуму до кінцевого оформлення здійснюється індивідуально, але можна виокремити загальні, методологічні підходи його проведення.

Методологіявчення про структуру, логіку організації, методи та засоби діяльності в різних галузях науки, її теорії та практики. Відповідно до навчального процесу у вищій школі методологія розуміється як сукупність принципів, засобів, методів та форм наукового пізнання.
Методологія - як вчення про способи та прийоми дослідження – розглядає суттєві характеристики конкретних методів пізнання, що складають загальний напрям дослідження. До таких методів слід віднести прийоми та способи емпіричного та теоретичного етапів дослідження.


Значення методології наукового пізнання полягає у тому, що вона дозволяє систематизувати увесь об'єм наукового знання й створити умови для розробки подальших, ефективних напрямів дослідження.

 

Головним завданням методології наукового пізнання є синтез накопичених наукових знань, що дозволяє забезпечити використання досягнень розвитку науки у практичних цілях.

 

Методологія вивчає методи, засоби та прийоми, за допомогою яких набуваються, визначаються та будуються різні системи знань.

 



Читайте також:

  1. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  2. Види й форми рефлексії наукового знання
  3. Визначення методу пошуку.
  4. Використовування методів наукового пізнання
  5. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  6. Держава і право як об’єкт спеціально-наукового пізнання.
  7. ДИНАМІКА НАУКИ: ФІЛОСОФСЬКИЙ СЕНС ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ НАУКОВОГО ЗНАННЯ
  8. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук: загальна характеристика
  9. Емпіричний рівень наукового знання
  10. Емпіричні методи наукового пізнання
  11. Загальна методологія оцінки рівня економічної безпеки субєкта господарювання.
  12. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки.




Переглядів: 1670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Наука як система знань | Методи наукового дослідження

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.