Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



У сфері вітчизняного виробництва

СПРИЯННЯ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВА, ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОДУКТИВНОЇ ЗАЙНЯТОСТІ

РОЗДІЛ І

Сторони домовилися:

1.1. Залучати представників профспілок до проведення перевірки виконання умов договорів купівлі-продажу державного майна, укладених у процесі приватизації, в частині надання соціальних гарантій для працівників, у разі порушення таких умов до вжиття визначених законодавством заходів.

 

 

1.2. Сприяти:

прийняттю Податкового кодексу України, у якому передбачити, зокрема, спрощену систему оподаткування, обліку та звітності суб’єктів малого підприємництва;

затвердженню Державної програми приватизації;

прийняттю і вдосконаленню законів України щодо:

прав профспілок і організацій роботодавців;

акціонерних товариств, у тому числі в частині застосування спеціального права держави – „золота акція”.

1.3. Сприяти протягом дії Угоди запровадженню суб’єктами господарювання міжнародного стандарту “Соціальна відповідальність 8000”.

1.4. Сприяти протягом дії Угоди приєднанню суб'єктів господарювання до Глобального договору ООН.

1.5. Один раз на півріччя розглядати разом з науковцями питання щодо адаптації та запобігання можливим негативним соціально-економічним наслідкам вступу України до СОТ:

в цілому по державі – на засіданні Національної тристоронньої соціально-економічної ради;

у галузях економіки – на засіданні галузевого тристороннього органу соціального діалогу;

у регіонах – на засіданні територіального тристороннього органу соціального діалогу (один раз на рік).

1.6. Рекомендувати співголовам Національної тристоронньої соціально-економічної ради розглянути питання щодо утворення при зазначеній Раді постійно діючої комісії з розгляду питань адаптації та запобігання можливим негативним соціально-економічним наслідкам вступу України до СОТ.

1.7. Рекомендувати керівникам підприємств проводити за рахунок коштів акціонерних товариств навчання у спеціальних закладах представників профспілок, які беруть участь у роботі спостережних рад зазначених товариств.

Сторона власників зобов’язується:

1.8. Забезпечити участь представників первинної профспілкової організації, а у разі її відсутності – вільно обраних працівниками представників, уповноважених представляти їх інтереси у стосунках з роботодавцями, щодо:

1.8.1. – внесення змін та доповнень до статутів у частині захисту соціально-економічних та трудових прав працівників;

1.8.2. – розроблення внутрішніх документів підприємств (правила трудового розпорядку, програми розвитку персоналу тощо), а також внесення до них змін відповідно до законодавства.

1.9.Включати в установленому законодавством порядку представників профспілок до складу:

1.9.1 – комісій з приватизації, реструктуризації, реорганізації та ліквідації суб’єктів господарювання;

1.9.2 –комісій з передачі об’єктів права державної власності у комунальну власність.

1.10. Створити умови для участі представників профспілкових організацій відповідного рівня у роботі наглядових рад господарських товариств з правом дорадчого голосу.

1.11. Вносити протягом дії Угоди зміни до статутів та внутрішніх документів підприємств щодо повноважень профспілок представляти інтереси працівників в органах управління підприємством відповідно до законодавства.

1.12. Розглядати на засіданні Національної тристоронньої соціально-економічної ради питання щодо здійснення Сторонами цієї ради спільних заходів із детінізації економіки з подальшим інформуванням Сторін про їх реалізацію.

1.13. Не допускати відчуження державного майна неконкурентними способами, якщо інше не передбачено законод законодавством.

1.14. Забезпечити захист інтересів вітчизняних товаровиробників на зовнішньому ринку.

1.15. Здійснювати за участю Сторони профспілок та всеукраїнських об’єднань організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, заходи щодо захисту внутрішнього ринку та вітчизняних товаровиробників відповідно до вимог СОТ.

1.16. Забезпечувати підвищення конкурентоспроможності української економіки шляхом створення інституціонального середовища для запровадження інвестиційно-інноваційної моделі її розвитку, зокрема:

1.16.1. – концентрації ресурсів на розвитку провідних напрямів науково-технічного та інноваційного виробництва вищих технологічних укладів у результаті виконання відповідних державних програм;

1.16.2. – стимулювання попиту на інноваційну продукцію;

1.16.3. – впровадження механізму державного регулювання у сфері трансферу технологій, що сприятиме стимулюванню використання прав на об’єкти інтелектуальної власності, впровадженню новітніх вітчизняних технологій в управління та виробництво конкурентоспроможних товарів;

1.16.4. – стимулювання імпорту високотехнологічного обладнання, яке не виробляється в Україні;

1.16.5. – розвитку лізингу, в тому числі фінансового.

1.17. Створювати умови для підвищення ефективності сільськогосподарського виробництва та вдосконалення інфраструктури аграрного ринку.

1.18. Проводити роботу з виявлення дій або бездіяльності посадових осіб, які спричинили перешкоди у діяльності суб’єктів господарювання та призвели до погіршення умов їх функціонування. У разі виявлення таких фактів вживати заходів до їх усунення в порядку, передбаченому законодавством.

1.19. Подавати пропозиції щодо внесення змін до законів з питань оподаткування після проведення консультацій із Стороною профспілок та всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

1.20. Залучати представників первинної профспілкової організації, а у разі її відсутності – вільно обраних працівниками представників, уповноважених представляти їх інтереси у стосунках з роботодавцями:

1.20.1. – до розроблення фінансових планів у частині соціально-економічного розвитку державних підприємств, інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких більш як 50 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі, їх дочірніх підприємств;

1.20.2. – до підготовки пропозицій правлінню та/або наглядовій раді господарських товариств стосовно розподілу прибутку, що залишається у розпорядженні державних підприємств, інших суб'єктів господарювання, у статутному фонді яких понад 50 відсотків акцій (часток, паїв) належать державі, їх дочірніх підприємств, на соціально-економічний розвиток у порядку, визначеному законами та колективним договором.

1.21. Протягом 2008 року разом із всеукраїнськими об’єднаннями організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, проаналізувати ефективність тарифних і нетарифних регуляторів запобігання недобросовісній конкуренції з боку суб’єктів, що реалізують товари іноземного виробництва на українському ринку, та розробити і затвердити відповідні заходи.

1.22. Надавати безоплатно на запит профспілкових організацій, їх об’єднань інформацію про виконання взятих суб’єктами господарської діяльності зобов’язань за договорами купівлі-продажу об’єктів приватизації (фіксованими умовами конкурсів), зокрема стосовно забезпечення зайнятості, оплати праці та інших питань соціально-трудових відносин.

Кабінет Міністрів України зобов’язується:

1.23. Здійснювати законопроектну роботу, спрямовану на вдосконалення державної амортизаційної політики та стимулювання використання амортизаційних нарахувань як найважливішого внутрішнього джерела інвестиційно-інноваційного розвитку підприємств, підвищення їх конкурентоспроможності.

1.24. Інформувати щокварталу Сторону профспілок та всеукраїнські об’єднання організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди, про результати здійснення моніторингу створення нових робочих місць та вивільнення працівників у результаті виконання планів реструктуризації.

1.25. Забезпечувати здійснення заходів щодо відновлення платоспроможності державних підприємств та акціонерних товариств з часткою державної власності у їх статутних фондах 50 і більше відсотків. При цьому залучати представників первинної профспілкової організації, а у разі її відсутності – вільно обраних працівниками представників, уповноважених представляти їх інтереси у стосунках з роботодавцями, до погодження планів санації збиткових підприємств згідно із законодавством.

За підсумками кожного півріччя подавати інформацію з цього питання Стороні профспілок та всеукраїнським об’єднанням організацій роботодавців і підприємців, які є суб’єктами Угоди.

1.26. Забезпечувати погашення розпорядниками бюджетних коштів заборгованості за виконане державне замовлення.

1.27. Створювати мотиваційні регуляторні умови для діяльності вітчизняних підприємств, у тому числі суб’єктів підприємницької діяльності, що є основою динамічного зростання економіки.

Сторона профспілок зобов’язується:

1.28. Забезпечити разом з Фондом державного майна навчання профспілкових представників за спеціальними програмами Фонду з метою забезпечення їх кваліфікованої участі у роботі органів управління підприємств.

1.29. Сприяти забезпеченню додержання трудової дисципліни на підприємствах, в організаціях та установах, що перебувають у сфері дії Сторін.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Абстрактна модель оптимального планування виробництва
  3. Автоматизація виробництва
  4. Альтернативні можливості виробництва масла і тракторів
  5. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  6. Альтернативні можливості виробництва масла та гармат.
  7. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОДУКЦІЇ
  8. Аналіз обсягу виробництва продукції в натуральному й вартісному вираженні.
  9. Аналіз результатів національного виробництва.
  10. Аналіз технічного рівня виробництва
  11. Аналіз факторів впливу на обсяги виробництва суспільного продукту.
  12. Аналіз, звітність і аудит у сфері праці




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | У сфері зайнятості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.