МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Моделі на постійному струмі.Математичні моделі аналогових пристроїв. Матричні моделі. Топологічні моделі. Ці моделі використовують математичний апарат теорії графів. Граф G складається з кінцевої множини вершин V={Vi}, (i =1,2,..,n) та кінцевої множини ребер R ={rij}, (i,j=1,2,..,n). Дві вершини називаються суміжними (Vi та Vj), якщо вони з’єднані ребром rij. Множина ребер {riк0}, з’єднаних з вершиною Vi , називаються інцидентними їй. Вершині графа Vi ставиться у відповідність точка ti на схемі з’єднань, а ребру rij - наявність електричного зв’язку між точками ti і t ; Кожному провіднику з вузловою точкою ts ставиться у відповідність підграф Gs (s = 1,2,..,m), де m – число вузлових точок. Підграф Gs є повним, тобто всі його вершини – суміжні, а всі підграфи Gs не зв’язані між собою. Отже, топологічною моделлю з’єднань на друкованих платах є граф G , який складається з m не зв’язаних між собою повних підграфів Gs. Щоб впевнитися у відсутності обривів в провіднику s, достатньо встановити суміжність кореневої вершини Vs з усіма вершинами підграфа Gs. Для виявлення коротких замикань між провідниками S та U досить визначити відсутність суміжності між кореневими вершинами Vs та Vu підграфів Gs та Gu. Граф G повністю характеризується матрицею суміжності. Матриця суміжності А = графа G з n вершинами є квадратною матрицею; елементи якої = 1, якщо вершина Vi суміжна з вершиноюVj і = 0 в противному випадку.
a)
б)
в)
Рис.19. Матричний опис з’єднань електричного кола з трьох провідників 1,2,7 (див. Рис. 18): а) матриця суміжностей А; б) скорочена матриця суміжностей С; в) матриця з’єднань Е. Матриця А складається з чотирьох блочних матриць: В – завжди одинична діагональна матриця; CT – транспонована до матриці С; D – квазідіагональна блочна матриця. Значення елементів матриці D цілком визначається значенням матриці С. Отже матриця А є надлишковою і для повного опису з’єднань достатньо інформації, яка є в матриці С. Якщо в матриці С елемент bij = 1, то це свідчить про належність точки j до провідника і, а bij = 0 свідчить про протилежне. Кожен стовбець матриці Е відповідає провіднику всієї схеми (див. Рис.18 ), а номери в клітках означають молодший та старший номери кінцевих вершин, які відносяться до даного провідника.
В залежності від режимів діагностування є статистичні та динамічні ММ. Статистичні ММ – режим постійного струму та режим періодичних синусоїдальних та не синусоїдальних сигналів. Динамічні ММ – аналіз перехідних процесів за допомогою системи диф.рівнянь у формі Коші: (41) Vі – змінні стану. Звичайно використовується в якості Vі – Uс, ІL.
Для діагностування дефектів резисторів, різних ІС. Такі моделі підходять для пошуку коротких замикань та обривів провідників. Є два режими подачі тестових сигналів задана напруга і заданий струм. ММ постійного струму придатні для лінійних та нелінійних вузлів РЕА.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|