![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Особливості інвестиційних ресурсів та їх формуванняІнвестиційні ресурси підприємства Імітаційна модель інвестиційної стратегії Імітаційна модель інвестиційної стратегії може базуватися на незаповненому динамічному ринку, що фірма — технологічний лідер або не може зайняти цілком. Характерними рисами такий стратегії є зосередження зусиль і фінансів фірми переважно на виробничих капітальних вкладеннях (матеріальної частини інвестиційного циклу), швидкому їхньому освоєнні, ефективному маркетингу. При цьому зникає інноваційний ризик, зводиться до мінімуму технологічний ризик, знижуються комерційний і фінансовий ризики. Цим обумовлена широта поширення імітаційної моделі інвестицій у світовій практиці. Ефективне використання саме цієї стратегії було однією з основних умов виникнення так називаного „японського економічного чуда” у 60—70-і рр. Для японських фірм у той період були характерні активна адаптація чужих досягнень, лідерство на стадії освоєння й експансія у вузьких сегментах, яки швидко ростуть ринків шляхом цінової конкуренції, забезпечуваною економією на масштабах. Технологічний рівень, що сформувався в ці десятиліття, японської промисловості став основою того, що в 1980-і рр. Японія стала не тільки світовим технологічним лідером, але й інноваційним лідером у багатьох високотехнологічних галузях, зокрема, займаючи перше місце у світі по кількості патентів в автомобілебудуванні Протилежний приклад використання імітаційної стратегії — вітчизняна промисловість у 60—80-і рр. Спізніле (з відставанням у 10—15 і більш років) упровадження запозичених інновацій, повільне здійснення капітальних вкладень приводили не тільки до прогресуючого відставанню від технологічних лідерів, але і до зниження поточної ефективності виробництва. Зокрема, у чорній металургії СРСР абсолютна ефективність капітальних вкладень із середини 1960-х по 1980-і рр. знизилася майже втроє (з 0,160 до 0,056), а терміни їхньої окупності відповідно підвищилися з 6,3 до 18 років. Крапкові закупівлі закордонних чи технологій об'єктів у цих умовах лише сповільнювали наростаюче технологічне відставання, не стаючи базою для інноваційного ривка.
Під інвестиційними ресурсами розуміється капітал у матеріалізованій формі та втілений у засобах виробництва та капітал не матеріалізований, але той, що вкладається у засоби виробництва - в інвестиціях. Усі напрями та форми інвестиційної діяльності компанії (фірми) здійснюються за рахунок інвестиційних ресурсів, які формуються нею та складаються з усіх активів і всіх видів коштів, що залучаються для здійснення вкладень в об’єкти інвестування. Стратегія формування інвестиційних ресурсів є важливим складовим елементом не тільки інвестиційної, але й фінансової стратегії компанії (фірми). Розробка такої стратегії покликана забезпечити стабільну інвестиційну діяльність у передбачених обсягах, найбільш ефективне використання власних фінансових ресурсів, призначених для цих цілей, а також фінансову стійкість компанії (фірми) в довгостроковій перспективі. Розробка стратегії формування інвестиційних ресурсів здійснюється за такими етапами: 1) визначення потреби в загальному обсязі інвестиційних ресурсів; 2) вивчення можливості формування інвестиційних ресурсів за рахунок різних джерел;ї 3) визначення методів фінансування окремих інвестиційних програм та проектів; 4) оптимізація структури джерел формування інвестиційних ресурсів. Усі джерела формування інвестиційних ресурсів поділяються на три основні групи: власні, позикові, залучені. До складу власних джерел належить: - часина чистого прибутку, націлювана на виробничий розвиток; о амортизаційні відрахування; - страхова сума відшкодування збитків, викликаних втратою майна; - раніше здійснені довгострокові фінансові вкладення, строк погашення яких минає в поточному періоді; - реінвестована шляхом продажу частина основних фондів; - іммобілізована в інвестиції частина надмірних оборотних активів. До складу позикових джерел входять: - довгострокові кредити банків та інших кредитних інститутів; - емісії облігацій компанії; - цільовий державний кредит, спрямований на конкретний вид інвестування; - податковий інвестиційний кредит; - інвестиційний лізинг (довгострокова форма оренди машин та обладнання) - інвестиційний лізинг та селенг (передача власникам прав на використання їх майна за визначену плату). До складу залучених джерел належать: - емісія акцій компанії; - емісія інвестиційних сертифікатів (інвестиційних фондів та компаній); - внесок сторонніх вітчизняних та зарубіжних інвесторів до уставного фонду; безоплатно надані державними органами та комерційними структурами кошти на цільове інвестування.
Читайте також:
|
||||||||
|