Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Методика розвитку силової витривалості

Методика розвитку швидкісної витривалості

 

Для вдосконалення швидкісної витривалості застосовують переважно методи комбінованої та змагальної вправи.

Тривалість вправи – від 10-12 до 25-30 секунд. Оптимальною тривалістю для початківців є 10-17 секунд.

Інтенсивність вправи – від 70 до 100%. Для удосконалення координації використовують інтенсивність – 70-90%.

Інтервал відпочинку між вправами відносно повний (ЧСС 110-120 уд/хв).

Характер відпочинку – активний між вправами і комбінований між серіями.

Кількість повторень в одній серії – від 3 до 6; кількість серій у занятті – від 2-3 до 4-5.

У тижневому циклі розвиткові витривалості присвячують від двох до чотирьох занять. В одному занятті недоцільно розвивати загальну і швидкісну витривалість.

 

 

Засобом розвитку силової витривалості є різноманітні динамічні і статичні вправи. Найпоширенішими методами її удосконалення є методи повторної вправи та колового тренування.

При застосуванні вправ з обтяженням масою предметів, з еластичними предметами тощо необхідно дотримуватись таких тренувальних навантажень:

v величина опору – в межах 20-70%

v кількість повторень вправи в одному підході від 15-20 до 150 разів і навіть більше

v тривалість вправи в одному підході – 15-120 секунд

v кількість підходів у серії – від 4-6 до 10-12.

При локальному розвиткові силової витривалості окремих груп м’язів:

v загальна кількість підходів в одному занятті може складати 40-50;

v оптимальний темп виконання вправи – середній;

v оптимальна тривалість відпочинку між підходами – 20-90 секунд;

v характер відпочинку між вправами – активний; між серіями та тривалими вправами – комбінований.

 

При застосуванні ізометричних вправ параметри навантажень будуть такими:

v оптимальна величина навантаження становить 50-70% без затримки дихання;

v тривалість напруження – від 10-12 до 20-30 с.;

v кількість підходів на одну групу м’язів – 4-10;

v інтервал активного відпочинку між підходами – жорсткий (ЧСС – 130-120 уд/хв), а між серіями відносно повний, або екстремальний (ЧСС – 120-100 уд/хв).

 

При розвитку силової витривалості ніг за допомогою стрибкових вправ використовують такі стрибки:

─ зі скакалкою;

─ з відштовхуванням двома ногами та пересуванням у різних напрямках;

─ з ноги на ногу;

─ скачки на одній нозі тощо.

 

При визначенні тренувальних навантажень необхідно орієнтуватись на такі параметри:

─ оптимальна тривалість вправи 10-15 до 100-120 с;

─ інтенсивність вправи – 70-90%;

─ інтервал відпочинку між вправами – жорсткий або відносно повний, а між серіями – екстремальний або повний;

─ характер відпочинку між вправами – активний, між серіями – комбінований;

─ кількість повторень вправи в одній серії від 2-3 до 4-6, кількість серій – від 1-2 до 4-5.

 

Розвитку силової витривалості сприяє виконання вправ в ускладнених умовах (біг вгору, плавання, веслування з гідрогальмом тощо).

Розвивати силову витривалість можна 2-4 рази на тиждень, на окремих заняттях або їх частинах.

 


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  7. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  8. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  9. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  10. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  11. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ
  12. АНАЛІЗАТОРІВ У ПРОЦЕСІ РОСТУ ТА РОЗВИТКУ ЛЮДИНИ.




Переглядів: 2953

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальна характеристика витривалості як рухової якості людини. | Етапи навчання руховим діям

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.