Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до півтонових непрозорих багатоколірних оригіналів

Вимоги до півтонових прозорих одноколірних оригіналів

Оригінали виготовляються фотографічним способом (негативи, діапозитиви).

На оригіналі не повинна візуально виявлятися зернистість. Інтервал оптичних щільностей для негативів і діапозитивів повинен бути 1,00 ± 1,60. Мінімальна оптична щільність оригіналу повинна бути не менше 0,35.

Формат оригіналів повинен бути не менше 40 мм х 60 мм. За наявності на полі­графічному підприємстві сканерів мінімальний формат оригіналу повинен становити не менше 24 мм х 36 мм.

 

Півтонові непрозорі багатоколірні оригінали можуть бути рисовані та у вигляді фотовідбитків. Друкарські оригінали з растровою структурою не допускаються.

1. Рисовані оригінали.

Рисовані оригінали повинні бути виготовлені на папері чи картоні, оптична гус­тина яких не більше 0,20. Кольорове охоплення оригіналу повинне враховувати охоплення тріадного друку. Допускаються виключення (не більш двох додаткових прогонів) для високомистецьких видань. Чорно-білі фотографії, розфарбовані різного роду фарбами, не допускаються.

Рисовані оригінали повинні виконуватися тільки одним з таких видів техніки живопису чи графіки: аквареллю, гуашшю, темперною чи іншою фарбою. Дозволяється під час виготов­лення оригіналів використання кольорових олівців, вугілля у поєднанні з будь-яким з пере­лічених видів фарб.

Під час виготовлення оригіналів аквареллю не допускається використання білила.

Під час виготовлення оригіналів гуашшю всі поля зображення повинні бути вкриті суціль­ним шаром фарби, яка забезпечує рівномірне розсіювання світла.

Не допускається використання люмінесцентних фарб і аплікацій.

2. Оригінали, виготовлені фотографічним способом.

Оригінали повинні мати різке зображення та рівномірний глянс по всій поверхні. На оригіналах повинна забезпечуватися нейтральність сірих тонів і відсутність кольорової вуалі. Інтервал оптичних густин на зображенні оригіналу повинен бути в межах від 1,20 до 2,00. Мінімальна оптична густина на найсвітліших ділянках оригіналу повинна бути не більше 0,20.

Масштаб відтворення оригіналів повинен бути в межах від 33% до 150%. Збільшення, що виходять за межі зазначеного, не повинні призвести до того, щоб репродукція мала помітну зернистість.

Не допускається виготовлення кольорових оригіналів з чорно-білих знімків роз­фарбуванням їх фарбами.

Вимоги до півтонових прозорих багатоколірних оригіналів (слайдів)

Допускаються тільки діапозитиви, виготовлені фотографічним шляхом. Інтервал оптичних густин на зображенні оригіналу повинен бути в межах від 1,60 до 2,75. Для сюжетів з невеликим інтервалом яскравостей об'єкта допускається менший інтервал оптичних густин, якщо цього вимагає зміст зображення.

Коли густина вуалі дорівнює чи менше 0,1, оптична густина на світлих ділянках зобра­ження повинна бути не менше 0,35 Б, на темних ділянках зображення — не більше 3,10. Формат оригіналів повинен бути не менше 40 х 60 мм. Для оригіналів із творів мистецтва не менше 90 х 120 мм варто застосовувати максимально восьмикратне збільшення.

На оригіналі повинно бути забезпечене правильне кольоровідтворення. На оригіналі не повинно бути кольорової вуалі. Допускається незначне коректування деталей зображення (ретушування кольо­рових ділянок спеціальним барвником та ін.) для формату оригіналу не менше 90 мм х 100 мм і масштабу відтворення не більше 200 %.

 

Вимоги до оригінал-макетів для прямого відтворення

Оригінал-макет для прямого відтворення — оригінал, виготовлений із застосуван­ням видавничої техніки, який містить текст, штрихові та (чи) півтонові ілюстрації і є точним макетом майбутнього видання (друкованого виробу). Такий оригінал, що попередньо пройшов всі стадії видавничої обробки (вичитку, реда­гування, розмітку), виготовлений на папері з білизною не менше 83 % чи на спеціальній плівці з одного боку.

Формат сторінки без полів, розміри розкладу та полів оригінал-макету вибираються залежно від виду видання, його формату та варіанту оформлення з урахуванням вимог ГОСТ 5773.

Для виготовлення оригінал-макетів можуть використовуватися комп'ютерні чи фо­тоскладальні шрифти будь-яких гарнітур. Кегель шрифту основного тексту не повинен бути більше 8 п., а додаткового — 6 п. Відхилення кеглю та ширини знаків повинно становити ± 0,05 мм, відхилення лінії шрифту — не більше 0,05 мм.

Оптична густина тексту на папері повинна бути не менше 1,2 і однаковою для усього оригінал-макету.

Для оригінал-макетів на спеціальній плівці різниця між оптичною густиною шрифту та підкладки повинна бути не менше 2,0. Шрифт повинен мати рівномірну насиченість.

Штрихові та півтонові ілюстрації повинні відповідати вимогам зазначеним вище.

Штрихові оригінали з масштабом відтворення 1:1 повинні бути вклеєні в оригінал-макет. Допускається залишати на оригінал-макеті місце для штрихових оригіналів у разі зменшення масштабу їх відтворення.

На оригінал-макеті не допускається наявність:

— розривів, ореолів, слідів тонера на проміжкових ділянках зображення;

— знаків, відтворених пошкодженими шрифтоносіями, чи інших гарнітур, кеглів і накрес­лень;

— дефектів (здвоєних знаків, відсутніх чи завеликих проміжків між літерами в словах, слідів виправлень підчисткою, осипання порошку, нерівномірної .оптичної густини шрифту на сторінці видання без полів);

— більше однієї наклейки у рядку: наклейки однієї літери чи групи літер у слові; більше-двох наклеєних рядків на сторінці, відокремлених рядком, що не виправляється;

— плям або зморшок.

 

Вимоги до кодованих оригіналів

Кодований оригінал — оригінал, записаний на певному носії інформації (диску, дис­кеті, магнітній стрічці або ін.), опрацьований за програмою та призначений для відтворення на друкувальному пристрої.

Електронний файл може містити текстову та графічну інформацію і супроводжуватися роздруком та необхідним поясненням. Для виготовлення кодованого оригіналу повинен бути використаний вичитаний, відреда­гований і розмічений оригінал.

Запис і відтворення кодованого оригіналу повинні проводитися на ідентичному устаткуванні з відповідним програмним забезпеченням.

 

Вимоги до оригіналів для перевидання

Оригіналом для перевидання може бути;

— саме видання, що перевидається;

— чорно-біла фотокопія видання, що перевидається;

На оригіналі повинно бути забезпечене правильне кольоровідтворення, не повинно бути кольорової вуалі. Не допускається виготовлення кольорових оригіналів з чорно-білих знімків роз­фарбуванням їх фарбами.

Для перевидання без змін повинні бути підготовлені два примірники попередньо­го видання з кеглем шрифту основного тексту 10 п., додаткового тексту 8 п.

На оригіналі повинні бути замінені всі вихідні відомості. Текст, що замінює попередній, повинен бути внесений у перший примірник оригіналу з використанням відповідних коректур­них знаків відповідно до ГОСТ 7.62. У другий примірник оригіналу текст, що замінює попе­редній, повинен бути внесений наклеюванням його на текст, що замінюється, з дотриманням лінії шрифту. Текст, що замінює попередній, повинен бути виконаний шрифтом, який за гарнітурою, кеглем і накресленням вічка відповідає шрифту оригіналу.

Оригінал повинен мати виправлення всіх помилок згідно з переліком їх на титулі.

Для перевидання із змінами повинні бути підготовлені один чистий примірник по­переднього видання та розмічений примірник із внесеними змінами. Зміни повинні бути вне­сені зі збереженням кількості рядків на сторінці у вигляді компенсаційних виправлень, які виправляють істотні змістові помилки. Усі зміни повинні бути внесені відповідними коректур­ними знаками згідно з ГОСТ 7.62. На всі види додаткового тексту змін, що вносяться, повинні бути виготовлені дублікати. Допускається за згодою поліграфічного підприємства не виготовляти дублікати на основний текст кеглем, меншим 10, 9 чи 8 п. для офіційних і довідкових видань.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  12. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 1154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до півтонових непрозорих одноколірних оригіналів | Вимоги до точності відтворення оригіналів у друкарському процесі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.