![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розробка стратегічного бачення і місії фірмиЛітература План Тема 2. Задачі створення стратегії 2.1 Розробка стратегічного бачення і місії фірми. 2.2 Установлення цілей підприємства. 2.3 Розробка стратегії. 1. Ансофф И. Стратегічне керування: Сокр. пер. с англ. /Науч. ред. і авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Економіка, 1989. – С. 67-232. 2. Виханский О. С. Стратегічне керування: Підручник. – 2-і изд., перераб. і доп. – М.: Гардарика, 1998. – С. 69-109. 3. Стратегічне планування / Під ред.Уткіна Э. А. – М.: Асоціація авторів і видавців «Тандем». Видавництво ЭКМОС, 1998. – С. 283-337. 4. Томпсон А. А.,Стрикленд А. Дж. Стратегічний менеджмент. Мистецтво розробки і реалізації стратегії: Підручник для вузів / пров. з англ. під ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовій. – М.: Банки і біржі, Юнити, 1998. – С. 46-107. 5. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник – К.: КНЕУ, 1999. – С. 94-119. 6. Економічна стратегія фірми : Навчальний посібник / Під ред. А. П. Градова. – 2-і изд., испр. і доп. – Спб.: Спеціальна література, 1999. – С. 132-163.
Стратегічне бачення необхідне керівництву підприємства, щоб зняти всі сумніви щодо довгострокових перспектив розвитку підприємства. Добре обґрунтоване стратегічне бачення - обов'язкова умова для забезпечення ефективного стратегічного лідерства. Стратегічне бачення і місія підприємства завжди вкрай індивідуальні. Стратегічне бачення і місія як би відокремлюють одне підприємство від інших і наділяють його власними відмітними рисами, напрямком діяльності і шляхом розвитку. Існує три аспекти у формуванні добре проробленого стратегічного бачення й обґрунтуванні місії підприємства: · розуміння, у яких сферах бізнесу працює підприємство; · пояснення стратегічного бачення і місії підприємства ясно, дохідливо і натхненно;
Бізнес підприємства визначається тим, які потреби необхідно спробувати задовольнити, а також технологіями, що будуть використовуватися, і функціями, що будуть здійснюватися при роботі на цільовому ринку. Опис стратегічного бачення, зв'язаного з місією підприємства, і доведення його до зведення всіх керуючих і працівників майже так само важливо, як стратегічний опис концепції бізнесу фірми і довгострокових цілей розвитку. Бачення і місія, виражені в чітких формулюваннях, повинні надихати службовців і служити серйозним пробуджуючим стимулом до більш якісного виконання покладених на них задач. Вир нових подій і мінливі умови змушують менеджерів постійно переглядати перспективи і нинішнє положення підприємства, завжди перевіряючи, чи не час змінити напрямок розвитку і переглянути призначення фірми. Ключове питання полягає в тім, які нові напрямки розвитку варто обрати зараз, щоб бути готовим до змін, що ми передбачаємо в нашому бізнесі. Тому, хто розробляє стратегію, необхідно оцінити ризики і перспективи альтернативних шляхів розвитку і прийняти правильні рішення, що сприяють успіхові підприємства в наступні роки. Задача підприємця при визначенні місії фірми полягає в тому, щоб виявити момент, що коли з'являються можливості або погрози в навколишнім середовищі роблять бажаним перегляд довгострокового напрямку розвитку фірми. Добре обґрунтована, правильно сформульована місія підприємства має дійсну управлінську цінність: 1) вона формує погляди вищого керівництва на довгострокові плани фірми по подальшому процвітанню; 2) знижує ризик недальновидного керування і прийняття необґрунтованих рішень; 3) виражає мети організації і служить співробітникам стимулом до гарного виконання роботи; 4) допомагає менеджерам середньої ланки сформулювати задачі, мети і прагнення відділу, сполучити основну політику відділів з політикою і напрямком розвитку всього підприємства; 5) полегшує підготовку організації до майбутнього.
Читайте також:
|
||||||||
|