МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розробка стратегічного бачення і місії фірмиЛітература План Тема 2. Задачі створення стратегії 2.1 Розробка стратегічного бачення і місії фірми. 2.2 Установлення цілей підприємства. 2.3 Розробка стратегії. 1. Ансофф И. Стратегічне керування: Сокр. пер. с англ. /Науч. ред. і авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Економіка, 1989. – С. 67-232. 2. Виханский О. С. Стратегічне керування: Підручник. – 2-і изд., перераб. і доп. – М.: Гардарика, 1998. – С. 69-109. 3. Стратегічне планування / Під ред.Уткіна Э. А. – М.: Асоціація авторів і видавців «Тандем». Видавництво ЭКМОС, 1998. – С. 283-337. 4. Томпсон А. А.,Стрикленд А. Дж. Стратегічний менеджмент. Мистецтво розробки і реалізації стратегії: Підручник для вузів / пров. з англ. під ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовій. – М.: Банки і біржі, Юнити, 1998. – С. 46-107. 5. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник – К.: КНЕУ, 1999. – С. 94-119. 6. Економічна стратегія фірми : Навчальний посібник / Під ред. А. П. Градова. – 2-і изд., испр. і доп. – Спб.: Спеціальна література, 1999. – С. 132-163.
Стратегічне бачення необхідне керівництву підприємства, щоб зняти всі сумніви щодо довгострокових перспектив розвитку підприємства. Добре обґрунтоване стратегічне бачення - обов'язкова умова для забезпечення ефективного стратегічного лідерства. Стратегічне бачення і місія підприємства завжди вкрай індивідуальні. Стратегічне бачення і місія як би відокремлюють одне підприємство від інших і наділяють його власними відмітними рисами, напрямком діяльності і шляхом розвитку. Існує три аспекти у формуванні добре проробленого стратегічного бачення й обґрунтуванні місії підприємства: · розуміння, у яких сферах бізнесу працює підприємство; · пояснення стратегічного бачення і місії підприємства ясно, дохідливо і натхненно;
Бізнес підприємства визначається тим, які потреби необхідно спробувати задовольнити, а також технологіями, що будуть використовуватися, і функціями, що будуть здійснюватися при роботі на цільовому ринку. Опис стратегічного бачення, зв'язаного з місією підприємства, і доведення його до зведення всіх керуючих і працівників майже так само важливо, як стратегічний опис концепції бізнесу фірми і довгострокових цілей розвитку. Бачення і місія, виражені в чітких формулюваннях, повинні надихати службовців і служити серйозним пробуджуючим стимулом до більш якісного виконання покладених на них задач. Вир нових подій і мінливі умови змушують менеджерів постійно переглядати перспективи і нинішнє положення підприємства, завжди перевіряючи, чи не час змінити напрямок розвитку і переглянути призначення фірми. Ключове питання полягає в тім, які нові напрямки розвитку варто обрати зараз, щоб бути готовим до змін, що ми передбачаємо в нашому бізнесі. Тому, хто розробляє стратегію, необхідно оцінити ризики і перспективи альтернативних шляхів розвитку і прийняти правильні рішення, що сприяють успіхові підприємства в наступні роки. Задача підприємця при визначенні місії фірми полягає в тому, щоб виявити момент, що коли з'являються можливості або погрози в навколишнім середовищі роблять бажаним перегляд довгострокового напрямку розвитку фірми. Добре обґрунтована, правильно сформульована місія підприємства має дійсну управлінську цінність: 1) вона формує погляди вищого керівництва на довгострокові плани фірми по подальшому процвітанню; 2) знижує ризик недальновидного керування і прийняття необґрунтованих рішень; 3) виражає мети організації і служить співробітникам стимулом до гарного виконання роботи; 4) допомагає менеджерам середньої ланки сформулювати задачі, мети і прагнення відділу, сполучити основну політику відділів з політикою і напрямком розвитку всього підприємства; 5) полегшує підготовку організації до майбутнього.
Читайте також:
|
||||||||
|