Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка стратегічного бачення і місії фірми

Література

План

Тема 2. Задачі створення стратегії

2.1 Розробка стратегічного бачення і місії фірми.

2.2 Установлення цілей підприємства.

2.3 Розробка стратегії.

1. Ансофф И. Стратегічне керування: Сокр. пер. с англ. /Науч. ред. і авт. предисл. Л. И. Евенко. – М.: Економіка, 1989. – С. 67-232.

2. Виханский О. С. Стратегічне керування: Підручник. – 2-і изд., перераб. і доп. – М.: Гардарика, 1998. – С. 69-109.

3. Стратегічне планування / Під ред.Уткіна Э. А. – М.: Асоціація авторів і видавців «Тандем». Видавництво ЭКМОС, 1998. – С. 283-337.

4. Томпсон А. А.,Стрикленд А. Дж. Стратегічний менеджмент. Мистецтво розробки і реалізації стратегії: Підручник для вузів / пров. з англ. під ред. Л. Г. Зайцева, М. И. Соколовій. – М.: Банки і біржі, Юнити, 1998. – С. 46-107.

5. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління: Навч. посібник – К.: КНЕУ, 1999. – С. 94-119.

6. Економічна стратегія фірми : Навчальний посібник / Під ред. А. П. Градова. – 2-і изд., испр. і доп. – Спб.: Спеціальна література, 1999. – С. 132-163.

 

Стратегічне бачення необхідне керівництву підприємства, щоб зняти всі сумніви щодо довгострокових перспектив розвитку підприємства. Добре обґрунтоване стратегічне бачення - обов'язкова умова для забезпечення ефективного стратегічного лідерства.

Стратегічне бачення і місія підприємства завжди вкрай індивідуальні. Стратегічне бачення і місія як би відокремлюють одне підприємство від інших і наділяють його власними відмітними рисами, напрямком діяльності і шляхом розвитку.

Існує три аспекти у формуванні добре проробленого стратегічного бачення й обґрунтуванні місії підприємства:

· розуміння, у яких сферах бізнесу працює підприємство;

· пояснення стратегічного бачення і місії підприємства ясно, дохідливо і натхненно;

· своєчасне рішення, коли змінювати стратегічний курс і місію підприємства.

Бізнес підприємства визначається тим, які потреби необхідно спробувати задовольнити, а також технологіями, що будуть використовуватися, і функціями, що будуть здійснюватися при роботі на цільовому ринку.

Опис стратегічного бачення, зв'язаного з місією підприємства, і доведення його до зведення всіх керуючих і працівників майже так само важливо, як стратегічний опис концепції бізнесу фірми і довгострокових цілей розвитку. Бачення і місія, виражені в чітких формулюваннях, повинні надихати службовців і служити серйозним пробуджуючим стимулом до більш якісного виконання покладених на них задач.

Вир нових подій і мінливі умови змушують менеджерів постійно переглядати перспективи і нинішнє положення підприємства, завжди перевіряючи, чи не час змінити напрямок розвитку і переглянути призначення фірми. Ключове питання полягає в тім, які нові напрямки розвитку варто обрати зараз, щоб бути готовим до змін, що ми передбачаємо в нашому бізнесі.

Тому, хто розробляє стратегію, необхідно оцінити ризики і перспективи альтернативних шляхів розвитку і прийняти правильні рішення, що сприяють успіхові підприємства в наступні роки.

Задача підприємця при визначенні місії фірми полягає в тому, щоб виявити момент, що коли з'являються можливості або погрози в навколишнім середовищі роблять бажаним перегляд довгострокового напрямку розвитку фірми.

Добре обґрунтована, правильно сформульована місія підприємства має дійсну управлінську цінність:

1) вона формує погляди вищого керівництва на довгострокові плани фірми по подальшому процвітанню;

2) знижує ризик недальновидного керування і прийняття необґрунтованих рішень;

3) виражає мети організації і служить співробітникам стимулом до гарного виконання роботи;

4) допомагає менеджерам середньої ланки сформулювати задачі, мети і прагнення відділу, сполучити основну політику відділів з політикою і напрямком розвитку всього підприємства;

5) полегшує підготовку організації до майбутнього.

 


Читайте також:

  1. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  2. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  3. Арбітражний збір та витрати сторін у Морській арбітражній комісії при ТПП України
  4. Аудиторської фірми/аудитора про виконані роботи/надані послуги за 200_р.
  5. Бар’єри стратегічного планування та заходи щодо їх подолання
  6. Бачення Меншикова
  7. Бізнес-планування інвестиційного проекту. Розробка планів фінансового проекту
  8. Венчурні та лізингові фірми
  9. Види витрат фірми в короткостроковому періоді
  10. Визначення необхідного технологічного обладнання та пристроїв для виконання технологічних операцій і розробка вимог, яким повинний відповідати кожен тип оснастки
  11. Визначення обсягу робіт та розробка графіку проведення внутрішнього аудиту.
  12. Визначення поняття «стратегія», що відображають ускладнюючий характер розвитку теорії стратегічного управління




Переглядів: 1216

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Контрольні питання по темі 1. | Визначення привабливості галузі і її перспектив по забезпеченню високого рівня прибутковості

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.