МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Травма в кабiнi автомобiля.Основним механiзмом виникнення ушкоджень при травмi в кабiнi авто є: а) удари тiла до виступаючих частин авто. б) струс тiла та в деяких випадках - в) здавлення. У водiївчасто виявляються множиннi ушкодження: а) осколками скла обличчя, шиї, кистей рук. Зустрiчаються напiвкруглi синцi, садна на переднiй поверхнi грудної клiтки, б) закритi переломи грудини, ребер вiд удару до керма. в) Нерiдко бувають осколковi переломи надколiнника. У пасажира, який сидiв поряд з водiєм: ушкодження вiд осколкiв скла та вивихи в кульшових суглобах. У пасажирiв заднього сидiння зустрiчаються вивихи в кульшових суглобах та вивихи в шийному вiддiлi хребта. При цьому видi травми зустрiчаються переломи кiсток носа, щелеп, черепа, розриви внутрiшнiх органiв, ознаки струсу тiла та здавлення при деформацiї авто. Травма при випадінні з кузова, чи кабіни рухомого автомобіля. При цьому маються ознаки падіння з висоти. При судово-медичній експертизі автотравми найчастіше вирішуються такі питання: 1. Який характер і розміщення тілесних ушкоджень? 2. Чи не могли вони бути спричинені автомобільним транспором? 3. Який вид автомобіля? 4. Яким було взаємоположення потерпілого та автомашини в момент травми? Куди нанесений первинний удар? 5. Якими частинами авто нанесені тілесні ушкодження? 6. Яка послідовність спричинення тілесних ушкоджень? 7. Яка причина смерті потерпілого? 8. Чи не страждав потерпілий захворюваннями зору та слуху? 9. Чи не вживав потерпілий незадовго до смерті алкоголь?
6. Залізнична травма. За механізмом утворення тілесних ушкоджень є 5 видів залізничної травми: 1. Удар залізничним транспортом, який рухається: передньою поверхнею тепловоза, електровоза або головного вагона, які наносять великі та тяжкі ушкодження по всій поверхні тіла потерпілого. Після удару тіло відкидається на залізничне полотно, ковзає по ньому, тіло та одяг забруднюються піском, мастильними речовинами. 2. Переїзд колесомзалізничного транспорту залишає найбільш характерні ушкодження: 1) відокремлення частин тіла з утворенням 2) смуги тиснення 3) та смуги обтирання; 4) відриви частин тіла; 5) в ділянках ушкоджень маються накладення мастильних речовин; 6) сліди волочіння. 3. Падіння з рухомого транспорту мають місце при їзді на дахах вагонів, перехідних площадках, та при зістрибуваннях на ходу. Виникають ушкодження, які характерні для падіння з висоти. 4. Здавлення вагонами є рідким типом ушкодження. Тіло потерпілого може бути роздавлене між платформою і вагоном, між буферами або в автозчепному механізмі. Механізм утворення ушкоджень - здавлення. 5. Ушкодження всередині залізничних вагонів. Ушкодження утворюються при ударах до тупих предметів, падіння з полок, здавлення частинами вагонів від осколків скла. При залізничній травмі крім описаних типових ушкоджень можуть бути нетипові (від ударів до частин вагонів або колії), які нагадують рубані, колоті, різані, або скальповані рани. При судово-медичній експертизі залізничної травми вирішуються такі питання: 1. Який характер тілесних ушкоджень? 2. Чи могли вони бути спричинені залізничним транспортом? 3. Який механізм утворення тілесних ушкоджень? 4. Чи немає тілесних ушкоджень, які не пов’язані з залізничною травмою? 5. Чи утворилися тілесні ушкодження прижиттєво? 6. Причина смерті. 7. Давність смерті. 8. Чи вживав алкоголь? Читайте також:
|
||||||||
|