Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рівень сервісного обслуговування

Вибираючи комп’ютерну правову систему, ми не просто купуємо набір документів, а вибираємо інформаційного партнера підприємства на багато років. Таким чином, покупка КПС – не разова акція, а вибір варіанту правового забезпечення. Саме тому дуже важливо, щоб фірма, яка забезпечує підприємство правовою інформацією, надавала якісні послуги і не зникла з ринку через місяць або рік.

Тому перед придбанням комп’ютерної правової системи варто оцінити час роботи фірми-розробника на ринку інформаційних технологій, популярність марки КПС, поширення мережі сервісних центрів. Довідайтесь, чи можуть вам надати додаткові послуги: навчити роботі з системою, надати ксерокопію офіційного тексту документа, знайти рідкісний документ, якого немає в базі, допомогти при вирішенні технічних проблем тощо.

Дізнайтесь, чи можуть вам щодня передавати інформацію за допомогою Інтернету. Якщо ваші колеги або знайомі вже працюють з якоюсь комп’ютерною правовою системою, спитайте їх думку про систему і про якість послуг, які надає розробник.

Відповіді на ці питання покажуть, наскільки міцне положення займає фірма-розробник КПС на ринку, і, відповідно, чи будуть користувачі одержувати повну і оперативну правову інформацію.

Таким чином, тільки після ознайомлення з усіма перерахованими властивостями КПС, можна зробити вірний вибір (табл. 2.1).

Таблиця 2.1.

Характеристики комп’ютерних правових систем

Критерії оцінки комп’ютерної правової системи Погано Добре
1 2 3
Повнота і достовірність правової інформації в системі
Чи є в КПС документи всіх чотирьох рівнів? немає відомчих або регіональних документів є документи всіх 4-х рівнів
Чи співпадає кількість документів у системі з вашими оцінками? менше за оцінку співпадає або більша за оцінку
Скільки у фірми розробника угод про прямий інформаційний обмін з органами влади? менше 10-ти більше 10-ти
Чи можуть вам надати паперову копію оригіналу будь-якого документа, що є в базі? Ні так

Закінчення табл. 2.1.

Якість юридичної обробки документів
Яким чином представлені в системі редакції документів? тільки остання редакція представлені всі редакції
Чи можна отримати редакцію документа на певну дату? Ні так
Способи і періодичність оновлення документів в базі
Яким чином відбувається оновлення бази? повна заміна бази заміна тільки змінених документів
Яка затримка між прийняттям нормативного документа і його надходженням до бази? більше 10 днів менше 10 днів
Зручність системи в роботі
Можливості настроїти мову, шрифти, кольори тощо відсутні або малі великі
Пошукові можливості системи
Чи наявний у системі пошук за класифікаторами ні так
Чи наявний у системі пошук за реквізитами? ні так
Чи наявний у системі пошук за контекстом? ні так
Чи наявний у системі апарат посилань і зворотніх посилань? ні так
Можливості системи з аналізу правової інформації
Можливість створювати закладки в документах немає є
Можливість створювати власні добірки документів немає є
Рівень сервісного обслуговування
Скільки років на ринку фірма-розробник? менше 5 більше 5
Які додаткові послуги вам можуть надати? ніяких встановлення системи, технічна допомога, навчання
Чи є представництво фірми-розробника у вашому регіоні? ні так
Спитайте у колег, які вже користувались системою, якої вони про неї думки поганої гарної

Читайте також:

  1. II рівень
  2. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  3. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  4. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  5. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  6. Аналоговий рівень доведення
  7. Атомарний рівень будови речовини
  8. Багатоканальні системи масового обслуговування
  9. Базовий рівень
  10. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  11. Безробіття та його природний рівень
  12. Безробіття як економічне явище. Суть ,рівень та види безробіття




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пошук за допомогою класифікаторів | Перспективи розвитку комп’ютерних правових систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.