МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Рівняння динаміки однофазних трансформаторівРозглянемо рівняння динаміки однофазного трансформатора, який працює на активно-індуктивне навантаження через ємнісний фільтр. На рис. 5.11 наведена принципова схема трансформатора з навантаженням, на рис. 5.12, 5.13 – розрахункові схеми електричних контурів, на рис. 5.14 – розрахункова схема маґнетного кола.
, , (5.89) , , (5.90) . (5.91) Е.р.с. , визначаються за формулами , , (5.92) Підставимо (5.92) в (5.89) , . (5.93) Визначимо з (5.90) струм конденсатора і підставимо в (5.91) . (5.94) Згідно (5.66) визначимо напругу на індуктивності навантаження . (5.95) В рівняннях (5.93) - (5.95) використані наступні позначення: – опір, індуктивність і струм навантаження; – ємність і напруга конденсатора; – числа витків обмоток; – струми обмоток; – напруга живлення; – активні опори обмоток; – маґнетні потоки обмоток. Згідно схеми рис. 5.14 можна записати рівняння стану маґнетного кола , , (5.96) , , (5.97) , , (5.98) , (5.99) де – маґнетні потоки розсіяння обмоток; – основний маґнетний потік; – падіння маґнетної напруги в осерді трансформатора; – маґнетні опори розсіяння обмоток. Підставивши (5.97) в (5.98) визначимо потоки розсіяння (5.100) Підставимо (5.100) в (5.96) і визначимо струми обмоток (5.101) Підставимо (5.101) в (5.93), (5.94), (5.99) , , (5.102) , (5.103) , (5.104) де , . Рівняння (5.80) нелінійне за рахунок функції , яка є кривою намаґнечення. Її характер зображений на рис. 5.15. Для того, щоб рівняння (5.80) було лінійним замінимо криву рівнянням прямої, що проходить через початок координат , . (5.105) Підставимо (5.105) в (5.104) і визначимо основний маґнетний потік , , . (5.106) де . Підставимо (5.106) в (5.102), (5.103), (5.95) , (5.107) , (5.108) , (5.109) . (5.110) Згідно схеми рис. 5.11 вхідною величиною є напруга , а вихідною напруга на навантаженні. Остання співпадає з напругою конденсатора . Тому в системі рівнянь (5.107) - (5.110) необхідно виключити проміжні змінні . В результаті ми отримаємо одне рівняння четвертого порядку відносно . Визначимо з (5.107) і підставимо в (5.108), (5.109) , (5.111) , (5.112) де , , , , , , , . З рівняння (5.112) визначимо і підставимо в (5.110) . (5.113) Знайдемо зображення за Лапласом рівнянь (5.112), (5.113) (5.114) (5.115) З рівняння (5.114) визначимо , а отриманий результат підставимо в (5.115) , (5.116) де , , , , , , , , . Тоді передатна функція згідно (5.116) буде . (5.117) Читайте також:
|
||||||||
|