МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Основні правила логістикиПоняття та види логістики
Логістика – процес управління рухом та зберігання сировини, компонентів і готової продукції з часу сплати грошей постачальником до часу отримання грошей за доставку готової продукції споживачеві. Основна мета логістичних систем розподілу – організація постачання до місць попиту тільки необхідної кількості продукту і тільки в потрібний час для того, щоб досягти бажаного рівня обслуговування споживачів за мінімізації витрат на розподіл. Суб’єкти логістичних операцій: - підприємства-виробники; - підприємства гуртової та роздрібної торгівлі; - посередницькі організації; - транспортні організації. Види логістики: - закупівельна – забезпечення виробництва матеріалами; - виробнича – підвищення ефективності організації та функціонування процесу виробництва; - збутова (маркетингова, розподільна) – підвищення ефективності організації розподілу виготовленої продукції.
Сім правил логістики: 1. Вантаж – необхідний товар 2. Якість – необхідної якості 3. Кількість – у необхідній кількості 4. Час – має бути доставлений у необхідний час 5. Місце – у необхідне місце 6. Споживач – для відповідного споживача 7. Витрати – з мінімальними витратами Принципи збутової логістики: 1) координація — узгодження дій з розподілу для збалансовування вартості і рівня обслуговування споживачів; 2) організація товаропересування — налагодження руху товарних потоків; 3) точний розрахунок витрат на пересування і збереження товарів; 4) організація рівня обслуговування — спроможність логістичної системи задовольняти потреби споживачів за умовами часу, надійності, зв’язку і зручності.
Основними функціями збутової логістики є транспортування і обробка матеріалів, обробка замовлень, а також управління товарно-матеріальними запасами. На формування логістичних систем впливають такі фактори: — кількість необхідних вихідних і кінцевих продуктів; — кількість постачальників матеріально-технічних ресурсів і споживачів готової продукції; — кількість пунктів переробки (обробки) продукції; — взаємозалежність поставок матеріально-технічних ресурсів і збуту готової продукції; — фактори самого продукту: вартість, ризик, пов’язаний з купівлею, упаковка, прибутковість; — вартість(ціна) товарів; — чинні стандарти обслуговування.
Рівень обслуговування споживачів (Ро) може бути визначений за формулою: де Кг — кількість готових до термінової поставки продуктів; Кз — кількість замовлених продуктів. Для продуктів, які не поставляються терміново, рівень обслуговування споживачів може визначатись як інтервал між моментом подання замовлення і моментом поставки продукції фірми споживачеві.
Інтервал між виконанням замовлень розраховують за формулою:
I = N/ S/ko де I – інтервал між виконанням замовлень, у днях; N – кількість робочих днів у році; S – потреба у товарі, який замовляють, в од.; ko – оптимальний розмір виконання замовлення, в од.
Оптимальний розмір виконання замовлення: де A – вартість оформлення і виконання одного замовлення, грн.; S - потреба у товарі, який замовляють, в од.; i – вартість зберігання одиниці товару, грн./од. Дотримання оптимального розміру замовлень та інтервалу між його виконанням дозволяє мінімізувати витрати на утримання запасів товару та повторення замовлення з врахуванням інших факторів, зокрема використання площі складських приміщень та вартості оформлення замовлень. Значну частину логістичних операцій на шляху від товаровиробника до споживача здійснюють із застосуванням транспортних засобів. Витрати на транспортування товарів можуть складати 50% суми загальних витрат на логістику. Завдання вибору виду транспорту вирішують із врахуванням інших завдань збутової логістики, а саме створення та підтримання оптимального рівня запасів, вибору виду упаковки тощо.
Автомобільний транспорт: Переваги – висока маневреність, регулярність поставок, відсутність жорстких вимог щодо упаковки товару. Недоліки – висока собівартість перевезень, терміновість розвантаження, можливість розкрадання вантажу, відносно низька вантажопідйомність. Залізничний транспорт: Переваги – добре пристосований до перевезення різних партій вантажу за будь-яких погодних умов, велика відстань доставки, регулярність, доволі низька собівартість перевезень. Недоліки – високі вимоги до упакування, відносно низька частота відправлень. Морський транспорт: (популярність серед міжнародних перевезень) Переваги – низька собівартість перевезень, висока вантажопідйомність. Недоліки – низька швидкість, високі вимоги до упаковки та кріплення вантажу, низька частота відправлень. Внутрішній водний транспорт: Переваги – низькі тарифи, висока вантажопідйомність. Недоліки – обмеженість використання, зумовлена конфігурацією водних шляхів. Повітряний транспорт: Переваги – швидкість, можливість досягнення віддалених районів. Недоліки – висока вартість перевезень, залежність від погодних умов. Трубопровідний транспорт: Переваги – відносно низька вартість перевезень. Недоліки – обмеження за типом товару (природній газ, нафта, продукти хімічної галузі).
Для підвищення ефективності використання транспортних засобів використовують контейнеризацію. Контейнеризація – завантаження товару у ящики або трейлери з метою легкої зміни одного виду транспорту на інший. Види контейнеризації: - рейковий контрейлер – залізничний і автомобільний транспорт; - судновий контрейлер – водний і автомобільний транспорт; - “рейки-судно” – залізничний і водний транспорт; - “повітря – шосе” – повітряний і автомобільний транспорт.
Оцінка видів транспорту
Тип оцінки: max – 1, min – 5.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|