Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості анатомо-фізіологічного розвитку школярів.

До групи оздоровчих завдань входять завдання з розвитку рухових якостей школярів. Такими завданнями забезпечення високої степені розвитку основних фізичних здібностей: координаційних, швидкісних, швидкісно-силових, силових, витривалості, як загальної, так швидкісної і силової тощо. Вирішення цих завдань дозволило б виконувати передбачені нормативи та забезпечувало б необхідну у житті загальну працездатність.

Завдання із зміцнення здоров'я вирішуються в процесі фізичного виховання на основі вдосконалення властивих кожній людині фізичних якостей, особливо тих, розвиток яких призводить до піднесення загального рівня функціональних можливостей організму.

Але це не означає, що завдання із зміцнення здоров'я і удосконалення рухових здібностей у фізичному вихованні повністю співпадають, а їх реалізація не має своїх особливостей. Зокрема, завдання із загартування та виховання навичок дотримуватись здорового способу життя мають самостійне оздоровче значення, і його реалізація передбачає спеціальну систему фізкультурно-гігієнічних заходів.

Обов'язковими для вирішення залишаються в шкільному віці завдання закріплення і збереження правильної постави в різноманітних умовах рухової діяльності. В зазначеному віці актуалізуються завдання корекції окремих особливостей тілобудови (м'язових об'ємів, ваги тіла, пропорцій тілобудови тощо).

У комплексі поставлених завдань з метою оптимізації індивідуального фізичного розвитку передбачаються і конкретні завдання із вдосконалення будови тіла. Досконалі форми тіла певною мірою виражають досконалість функцій організму.

Одним із виразів нормального фізичного розвитку людини є риси тілесної краси, які свідчать про її життєві сили і, тому, мають ще й естетичну цінність. Однак, прагнення надати тілу досконалих форм виправдано лише у випадку, коли це не стає окремою метою, а підпорядковане інтересам всебічного розвитку особи, її основним життєво важливим якостям і здібностям. В окремих випадках завдання з регулювання м'язових об'ємів, ваги тіла, виправлення постави тощо можуть мати і лікувально-профілактичний чи лікувально-корегуючий аспекти.

В єдності з реалізацією розглянутих специфічних завдань в процесі фізичного виховання вирішуються і загальнопедагогічні — виховні завдання.

Виховні завдання, вирішувати в процесі фізично виховання покликаний кожен педагог, повинні забезпечити соціальне формування особи, виховання членів суспільств відданих його ідеалам, які відстоюють його інтереси. Їх реалізація сприяє втіленню віковічної мрії людства про гармонію у вихованні, якою вона представлялася кращим мислителям у різні часи та епохи. Об'єктивною основою органічного взаємозв'язку всіх сторін виховання є єдність фізичного і духовного розвитку людини.

Вирішення виховних завдань передбачає:

- розвиток інтелекту і утвердження життєвого оптимізму;

- патріотичне та моральне загартування молоді, виховання волі;

- виховання любові до праці;

- розширення сфери естетичного виливу навколишнього середовища на особу.

- забезпечення достатньої мотивації до занять фізичними вправами, вироблення потреб та інтересів;

- а також, завдання з підготовки до громадської діяльності в якості інструктора та спортивного судді.

Вчені різних профілів не раз стверджували, що інтелектуальний розвиток відповідного фізичного стану залежить від гармонії фізичного розвитку, здоров'я і праці.

Зв'язки фізичного виховання з розумовим різнобічні. Продумана шкільна система фізичного виховання може бути надійним підґрунтям високого рівня розумової працездатності протягом всього навчального дня.

 


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.




Переглядів: 537

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання ФВ учнів старшого шкільного віку. | Особливості психічного розвитку школярів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.