Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ХАРАКТЕРИСТИКА МАШИНИ 51 КЛ.

План

Намотування нитки на шпульку

1. Поставте котушку з нитками на котушковий стержень. мал.

2. Протягніть нитку між шайбами натяжного пристрою

3. Кінець нитки вручну обмотайте кілька разів навколо шпульки, яку треба надіти на вісь моталки.

4. Рамку 1 моталки відтисніть униз і закріпіть заскочкою.

5. Гумове кільце має бути притиснуте до махового колеса, а машина поставлена на вільний хід.

6. Надайте руху маховому колесу й намотуйте нитку на шпульку доти, поки палець 5 заскочки не відійде від шпульки. Правильно намотана нитка лягає щільно й рівномірно.

Установлення машинної голки

2.Установіть голку в канал голковода так, щоб короткий жолобок був напрямлений у бік носика човника, і в такому положенні закріпіть її голкотримачем.

Функції робочих органів

Голка – проколює тканину і подає верхню нитку до човника.

Човник- захвачує петельку верхньої нитки і обводить її навколо нижньої.

Ниткопритягач– подає верхню нитку для збільшення петлі при обході її навколо човника, а потім захоплює петлю.

Рейки– переміщують тканину на довжину стібка.

Довжина стібка– відстань між двома сусідніми проколами голки.

Лапка– притискає тканину до рейок.

 

Список рекомендованих джерел

1. Ісаєв В.В.Обладнання швейних підпрємств.-М.:1989-с.43-49

2. Рейбарх В. А.Рассказы о швейных машинах.- М.: Легпромбитиздат.1988. С. 204.

3. Трудова підготовка в закладах освіти //№2, 2002, С.20-21.

 

Лекція №8

Тема: Машини ланцюгового стібка. Спеціальні машини. Класифікація, конструктивні особливості .

Мета:Вивчити спосіб утворення однониткового та двониткового ланцюгового переплетення, класифікації та будови машин, регулюванню механізмів.

1. Призначення спеціального обладнання.

2. Властивості строчки.

3. Машини зшивально- обметувального стібка

4. Утворення однониткового ланцюгового переплетення.

5. Машини двониткового і трьониткового ланцюгового переплетення.

6. Машина 2222класу

7. Машина 1622 класу.

 

Запитання для самоконтролю

1. Назвіть переваги та недоліки ланцюгового переплетення.

2. Які основні робочі деталі машини 51Акл?

3. Які технологічні операції виконують машини ланцюгового переплетення.

4. Які особливості роботи машинпотайного стібка?

5. Які властивості строчки ланцюгового стібка.

 

На відміну від універсальних швейних машин машини спеціального призначення виконують певний вид операцій. Вони використовуються, наприклад, для виготовлення вишивки на різного роду жіночого та дитячому одязі, постільній білизні, скатертинах, прапорах (вишивальні машини); розметування пройми, наметування пілочок на бортову прокладку тощо.

Машини поділяються на підкласи залежно від виконання технологічної операції):

1. зшивні, наприклад: 97 кл. ОЗЛМ, 1022 кл. ОЗЛМ;

2. зшивно-обметувальні, наприклад: 51—А кл. ПМЗ;

3. виметувальні, наприклад: 2222 кл. ОЗЛМ;

4. стьобально-підшивні, наприклад: 790 кл. фірми «Паннонія»;

5. вишивальні, наприклад: ВМ — 50;

6. ґудзикові, наприклад: 827 кл. ПМЗ;

7. петельні, наприклад. 25—А кл. ПМЗ;

8. зигзагоподібної строчки, наприклад: 26 кл. ПМЗ;

9. копіювальні, наприклад: 1622 кл. ОЗЛМ

Машини зшивно-обметувального стібка ланцюжкового переплетення

Порівняно з машинами човникового стібка, швейні машини ланцюжкового стібка мають низку переваг.

Човниковий комплект, який складається з багатьох деталей та гвинтів для їх з'єднання (рис. а), замінений петельником.

Заміна човникового пристрою на одну деталь — петельник дає можливість вилучити операції із заміни шпулі (співвідношення довжини ниток в бобіні та шпулі 200:1), а це особливо важливо при застосуванні машин в автоматичному процесі.

 

Машини ланцюжкового стібка мають частоту обертання головного вала більше за машини човникового стібка в середньому на 500-1000 об./хв.

Машини ланцюжкового стібка мають меншу напруження натягу ниток, меншу обривність ниток та стягування шва.

Строчка, виконана на машині ланцюжкового стібка, максимально еластична.

Значна різноманітність типів ланцюжкових стібків дає мож­ливість застосувати їх строчки відповідно до властивостей тканин.

Розглянемо строчки, які утворюють стібки ланцюжкового переплетення (табл. 7.1).

 

 

 

у сучасній швейній галузі застосовують велику кількість різноманітних стібків та строчок. Для їхньої систематизації введена класифікація. Згідно класифікації, машинні строчки розподіляються на класи, а стібки — на типи. Схематичне зображення строчок дає можливість швидко візуально визначити вид строчки та використовується при кодуванні та класифікації швейних машин. у розглянутій таблиці В останній графі таблиці схематично зображено найрозповсюдженіші строчки.

Щоб швейний виріб мав бездоганну якість, необхідно правильно обрати способи технологічної обробки.

Гарний зовнішній вигляд виробу часто залежить від правильної обробки швів і зрізів з вивороту. Спосіб їхньої обробки оби­рають з урахуванням структури та властивостей тканини.

Обметування зрізів двонитковою або тринитковою зшивно-обметувальною строчкою набуло широкого застосування при виготовленні одягу і дає можливість отримати якісний виріб, підвищити його експлуатаційні властивості та знизити собівартість.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  5. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  6. Автокореляційна характеристика системи
  7. Аеродинамічні властивості колісної машини
  8. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  9. Аналогові обчислювальні електронні машини.
  10. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  11. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3
  12. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика




Переглядів: 4699

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заводи З випуску | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.