МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Міністрство охорони здоров’я УкраїниЛітература Питання до самоконтролю Олімпійська атрибутика Олімпійський символ складається з п'яти кілець, що переплітаються, однакового розміру (олімпійські кільця), і використовуються окремо, в одному або в п’яти різних кольорах, а саме, зліва направо, - синє, жовте, чорне, зелене й червоне. Кільця переплітаються зліва направо; синє, чорне та червоне кільця розташовані в верхній частині, жовте та зелене кільця — в нижній частині, згідно графічного зображення. Олімпійський символ відображає діяльність Олімпійського руху та являє собою єдність п’яти континентів і зустріч атлетів з усього світу на Олімпійських іграх. Олімпійський прапор має білу основу без кантів. В його центрі розташований олімпійський символ з п’яти кольорів. Олімпійське гасло „Citius – Altius – Fortius” (швидше, вище, сильніше) відтворює послання олімпійського руху. Олімпійська емблема є неподільною композицією, яка поєднує олімпійські кільця з іншим характерним елементом. Олімпійським гімном є музичний твір під назвою „Олімпійський гімн” написаний Спіро Самара. Олімпійським вогнем є вогонь, який запалюють в Олімпії під егідою МОК. Олімпійським факелом є переносний факел або його модель, затверджені МОК, в якому горить олімпійський вогонь. Олімпійський знак - це будь-яке візуальне або аудіо відтворення якої-небудь асоціації або зв'язку з Олімпійськими іграми, олімпійським рухом або його складовою частиною. 1. Що спричинило виникнення спорту в Стародавній Греції? 2. Які особливості фізичного виховання в афінській системі освіти? 3. Які особливості фізичного виховання в спартанській системі освіти? 4. Спортивні споруди Стародавньої Греції. 5. Легенди пов’язані з проведенням ОІ. 6. Програма ОІ Стародавньої Греції її зміни. 7. Криза ОІ Стародавньої Греції. 8. Що спричинило занепад Олімпійських ігор Стародавньої Греції? 9. Історичні умови в суспільстві які сприяли налагодженню міжнародних зв’язків у 80-90 роках ХІХ століття? 10. Представники яких держав прийняли участь в першому конгресі по відродженню Олімпійських Ігор? 11. Яким чином виховання П’єра де Кубертена в родині вплинуло на його діяльність? 12. Хто з громадських діячів підтримував ідеї П’єра де Кубертена? Основна: 1. Олимпийский спорт: в 2т. / В. Н. Платонов, М. М. Булатова, С. Н. Бубка [и др.]; под. общ. ред. В. Н. Платонова. – К. : Олимп. л-ра, 2009. – Т.1. – 736. : ил. – Библиогр.: С.730-735. 2. Платонов В. Н. Олимпийский спорт: Учебник (в 2 кн.) / В. Н. Платонов, С. И. Гуськов С. И. – К : Олимпийская литература, 1994. – 496 с. Додаткова: 1. Суник О.В. Від Олімпії до Москви. – К.: Здоров’я, 1980. – 200с. 2. Хавин В.Н. Все об олимпийских играх. - 2 изд. , доп. - М. :Физкультура и спорт, 1979. - 607 с. 3. Шанин Ю.В. Герои античных стадионов. – М.: Физкультура и спорт, 1979. – 141с. 4. Шанин Ю.В. Олимпийские игры и поэзия эллинов. – К.: Вища школа. Изд-во при Киев. ун-те., 1980. – 184с. 5. Шишигин М.В. Путь к Олимпу. – М.: Физкультура и спорт, 1967. – 496с. Читайте також:
|
||||||||
|