МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стан здоров’я школярів у сучасних умовахЛітература ПЛАН ЛЕКЦІЯ № 9 ТЕМА:ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДХИЛЕННЯ У СТАНІ ЗДОРОВ’Я
Мета- сформувати в студентів знання про особливості фізичного виховання школярів, які мають відхилення у стані здоров'я. Завдання: 1. Навчити студентів особливостям побудови та проведення уроку фізичної культури з дітьми, які мають відхилення у стані здоров'я. 2. Сприяти розвитку аналітичного мислення студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. Навчально-матеріальне забезпечення- мультимедійний проектор, презентація. 1. Стан здоров’я школярів у сучасних умовах. 2. Оцінка здоров’я школярів та їх розподіл на медичні групи для занять фізичними вправами. 3. Особливості застосування коригуючої гімнастики для профілактики порушень постави у школярів. 4. Підходи до організації уроків фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи. 5. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ. 1. Боднар І.Р. Теорія і методика фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи: Методичний посібник. – Львів, 2004. – 38 с. 2. Бузюн О.І., Завацький В.І, Завацька Л.А. Практикум з фізичної культури: Навч. посібник. – Луцьк: Настир’я, 1994. – 216 c. 3. Гонтарук Л. Профілактично-лікувальна гімнастика в школі. Навчальний посібник. Ч.1. Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – 148 с. 4. Круцевич Т.Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания. – К.: Олімпійська література, 1999. – 232 с. 5. Мурза В.П. Фізичні вправи і здоров’я. – К.: Здоров’я, 1991. – 254 с. 6. Язловецкий В.С. Физическое воспитание детей с ослабленным здоровьем. – К.: Здоров’я, 1991. – 232 с.
В Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації” вказано, що у сучасних умовах в Україні склалася критична ситуація із станом здоров’я населення. Наводяться дані про те, що майже 90% дітей, учнів, студентів мають відхилення у здоров’ї. За даними статистики, збільшується кількість учнів першого класу, які мають відхилення в стані здоров’я (тобто на початку навчання у школі), а в подальші шкільні роки спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, що мають різні захворювання. Так, на VI Міжнародній конференції “Молода спортивна наука України” (Львів, 2002 р.) в доповіді групи авторів: Р.Поташнюк, І.Поташнюк, Г.Іванова та інші на тему “Здоров’яформуючі технології навчання і виховання учнівської та студентської молоді” наводилися такі дані: на 1000 обстежених ними учнів 350-442 (тобто кожний другий), мали хронічні захворювання. У початкових класах І групу здоров’я (здорові діти, що рідко хворіють) мали 42,7+7,3% школярів, в старших класах (7-10) – 18,8+5,4%. Група ризику у молодших школярів була виявлена у 41,2+7,2%, у старшокласників – 55,0+8,8%. Хронічна патологія спостерігалась відповідно 41,6+4,04% та 26,2+6,9%. Серед чинників, які негативно впливають на стан здоров’я школярів необхідно вказати такі як: збільшення та інтенсифікація навчального навантаження, недостатня рухова активність, порушення режиму харчування, відпочинку, тобто недотримання здорового способу життя (ЗСЖ) та ін. Дослідженнями В.Язловецького (2001) встановлено, що дотримуються ЗСЖ лише 27% дітей і підлітків. У 25% спосіб життя достатньо здоровий, але за умови корекції окремих звичок його можна значно поліпшити. У 43% учнів спосіб життя є неправильний, який потребує зміни звичок і негайних дій для впорядкування способу життя. Діти і підлітки не навчені навичкам піклування про власне здоров’я. Вчителі фізичної культури разом з вчителями інших предметів повинні допомогти школярам оцінювати власне здоров’я і навчити його підтримувати у нормі.
Читайте також:
|
||||||||
|