МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стан здоров’я школярів у сучасних умовахЛітература ПЛАН ЛЕКЦІЯ № 9 ТЕМА:ОСОБЛИВОСТІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ, ЯКІ МАЮТЬ ВІДХИЛЕННЯ У СТАНІ ЗДОРОВ’Я
Мета- сформувати в студентів знання про особливості фізичного виховання школярів, які мають відхилення у стані здоров'я. Завдання: 1. Навчити студентів особливостям побудови та проведення уроку фізичної культури з дітьми, які мають відхилення у стані здоров'я. 2. Сприяти розвитку аналітичного мислення студентів, прищеплювати їм раціональні способи пізнавальної діяльності. 3. Сприяти формуванню наукового світогляду, моральних та етичних якостей студентського колективу. Навчально-матеріальне забезпечення- мультимедійний проектор, презентація. 1. Стан здоров’я школярів у сучасних умовах. 2. Оцінка здоров’я школярів та їх розподіл на медичні групи для занять фізичними вправами. 3. Особливості застосування коригуючої гімнастики для профілактики порушень постави у школярів. 4. Підходи до організації уроків фізичної культури з учнями спеціальної медичної групи. 5. Загальні методичні рекомендації до проведення занять фізичними вправами з учнями СМГ. 1. Боднар І.Р. Теорія і методика фізичного виховання учнів спеціальної медичної групи: Методичний посібник. – Львів, 2004. – 38 с. 2. Бузюн О.І., Завацький В.І, Завацька Л.А. Практикум з фізичної культури: Навч. посібник. – Луцьк: Настир’я, 1994. – 216 c. 3. Гонтарук Л. Профілактично-лікувальна гімнастика в школі. Навчальний посібник. Ч.1. Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001. – 148 с. 4. Круцевич Т.Ю. Методы исследования индивидуального здоровья детей и подростков в процессе физического воспитания. – К.: Олімпійська література, 1999. – 232 с. 5. Мурза В.П. Фізичні вправи і здоров’я. – К.: Здоров’я, 1991. – 254 с. 6. Язловецкий В.С. Физическое воспитание детей с ослабленным здоровьем. – К.: Здоров’я, 1991. – 232 с.
В Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації” вказано, що у сучасних умовах в Україні склалася критична ситуація із станом здоров’я населення. Наводяться дані про те, що майже 90% дітей, учнів, студентів мають відхилення у здоров’ї. За даними статистики, збільшується кількість учнів першого класу, які мають відхилення в стані здоров’я (тобто на початку навчання у школі), а в подальші шкільні роки спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, що мають різні захворювання. Так, на VI Міжнародній конференції “Молода спортивна наука України” (Львів, 2002 р.) в доповіді групи авторів: Р.Поташнюк, І.Поташнюк, Г.Іванова та інші на тему “Здоров’яформуючі технології навчання і виховання учнівської та студентської молоді” наводилися такі дані: на 1000 обстежених ними учнів 350-442 (тобто кожний другий), мали хронічні захворювання. У початкових класах І групу здоров’я (здорові діти, що рідко хворіють) мали 42,7+7,3% школярів, в старших класах (7-10) – 18,8+5,4%. Група ризику у молодших школярів була виявлена у 41,2+7,2%, у старшокласників – 55,0+8,8%. Хронічна патологія спостерігалась відповідно 41,6+4,04% та 26,2+6,9%. Серед чинників, які негативно впливають на стан здоров’я школярів необхідно вказати такі як: збільшення та інтенсифікація навчального навантаження, недостатня рухова активність, порушення режиму харчування, відпочинку, тобто недотримання здорового способу життя (ЗСЖ) та ін. Дослідженнями В.Язловецького (2001) встановлено, що дотримуються ЗСЖ лише 27% дітей і підлітків. У 25% спосіб життя достатньо здоровий, але за умови корекції окремих звичок його можна значно поліпшити. У 43% учнів спосіб життя є неправильний, який потребує зміни звичок і негайних дій для впорядкування способу життя. Діти і підлітки не навчені навичкам піклування про власне здоров’я. Вчителі фізичної культури разом з вчителями інших предметів повинні допомогти школярам оцінювати власне здоров’я і навчити його підтримувати у нормі.
Читайте також:
|
||||||||
|