Канали представлення і замовлення послуг.
Туристичні дестинації, туристичні послуги і тури.
Організація інформаційного забезпечення в міжнародному туризмі
Сфери міжнародного Туризму
Основи інформаційного забезпечення
При отключении группы ТЭД обязательно отключить ВУ «Обрыв карданного вала».
ВНИМАНИЕ! Защита в режиме обрыва карданного вала работает только в тяговом режиме.
Світовий інформаційний туристичний простір включає такі складові:
· туристичні дестинації;
· туристичні послуги і тури;
· канали представлення і замовлення послуг;
· туристичні підприємства. Туристична дестинація може бути представлена як динамічна система, що складається з наступних компонентів (див. рис.1):
· організації регулювання, менеджменту і маркетингу дестинації;
· організації туристичного (туроператори, турагенти) і екскурсійного обслуговування;
· організації інформаційного обслуговування (туристичні інформаційні центри, довідкові служби, утримувачі порталів і сайтів);
· інфраструктура гостинності і торгівлі;
· транспортна інфраструктура;
· об'єкти туристичного інтересу;
· природні ресурси;
· територія дестинації.
Для прикладу важливості інформаційного представлення дестинацій наведемо представлення у ведучих туристичних сайтах Києва, Варшави та Праги.
У 2009 році Київ відвідало 958 тис. туристів. Для порівняння, в той же період Варшаву відвідало близько 1,8 млн. туристів, а Прагу - більше 4 млн.
Порівняльні показники пропозицій Києва, Варшави і Праги на ряді провідних туристичних сайтів наведені в табл. 1.
Таблиця 1
Місто
| Expedia.com
(тури)
| booking.com
(готелі)
| tripadviser
(визначні пам'ятки)
| Київ
|
|
|
| Варшава
|
|
|
| Прага
|
|
|
| Основними є наступні канали:
1) Глобальні дистрибуторні (розподільні) системи (ГДС, ГРС) – схема представлена на рис 2;
2) Інтернет-рішення ГДС;
3) Представницькі системи;
4) Професійні Інтернет-рішення спеціалізованих компаній;
5) Представництво туроператорів-партнерів;
6) Публічні Інтернет-рішення суб'єктів туристичної діяльності.
Читайте також: - Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
- Безпровідні канали зв'язку
- Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
- Вентиляційні канали.
- Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
- Види транспортно-експедиторських послуг.
- Визначення економічного розміру замовлення
- Графічне представлення енергії
- Джерела службової інформації та канали її витоку
- Джерела, канали поширення і технології інформаційно-психологічного впливу.
- Ділове листування: оферта, замовлення, запит
- Економіка як соціальне явище – це система взаємодій соціальних суб’єктів з приводу власності, виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ і послуг.
<== попередня сторінка |
| |
наступна сторінка ==> |
| | | | Переглядів: 715
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|