Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Канали представлення і замовлення послуг.

Туристичні дестинації, туристичні послуги і тури.

Організація інформаційного забезпечення в міжнародному туризмі

Сфери міжнародного Туризму

Основи інформаційного забезпечення

При отключении группы ТЭД обязательно отключить ВУ «Обрыв карданного вала».

ВНИМАНИЕ! Защита в режиме обрыва карданного вала работает только в тяговом режиме.

 

 

 

 

Світовий інформаційний туристичний простір включає такі складові:

· туристичні дестинації;

· туристичні послуги і тури;

· канали представлення і замовлення послуг;

· туристичні підприємства.

Туристична дестинація може бути представлена як динамічна система, що складається з наступних компонентів (див. рис.1):

· організації регулювання, менеджменту і маркетингу дестинації;

· організації туристичного (туроператори, турагенти) і екскурсійного обслуговування;

· організації інформаційного обслуговування (туристичні інформаційні центри, довідкові служби, утримувачі порталів і сайтів);

· інфраструктура гостинності і торгівлі;

· транспортна інфраструктура;

· об'єкти туристичного інтересу;

· природні ресурси;

· територія дестинації.

Для прикладу важливості інформаційного представлення дестинацій наведемо представлення у ведучих туристичних сайтах Києва, Варшави та Праги.

У 2009 році Київ відвідало 958 тис. туристів. Для порівняння, в той же період Варшаву відвідало близько 1,8 млн. туристів, а Прагу - більше 4 млн.

Порівняльні показники пропозицій Києва, Варшави і Праги на ряді провідних туристичних сайтів наведені в табл. 1.

Таблиця 1

Місто Expedia.com (тури) booking.com (готелі) tripadviser (визначні пам'ятки)
Київ
Варшава
Прага

 

Основними є наступні канали:

1) Глобальні дистрибуторні (розподільні) системи (ГДС, ГРС) – схема представлена на рис 2;

2) Інтернет-рішення ГДС;

3) Представницькі системи;

4) Професійні Інтернет-рішення спеціалізованих компаній;

5) Представництво туроператорів-партнерів;

6) Публічні Інтернет-рішення суб'єктів туристичної діяльності.

 
 

 


Читайте також:

  1. Банківська діяльність у сфері надання фінансових послуг.
  2. Безпровідні канали зв'язку
  3. Величина доходу від використання праці, землі й капіталу визначається величиною їхнього граничного внеску у виробництво певних товарів чи послуг.
  4. Вентиляційні канали.
  5. Види пенсійних виплат і соціальних послуг.
  6. Види транспортно-експедиторських послуг.
  7. Визначення економічного розміру замовлення
  8. Графічне представлення енергії
  9. Джерела службової інформації та канали її витоку
  10. Джерела, канали поширення і технології інформаційно-психологічного впливу.
  11. Ділове листування: оферта, замовлення, запит
  12. Економіка як соціальне явище – це система взаємодій соціальних суб’єктів з приводу власності, виробництва, розподілу, обміну і споживання матеріальних благ і послуг.




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.