Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Проведення заняття

ПЛАН

ПЛАН

Питання для самоперевірки та контролю знань

1. Що таке туризм? Охарактеризуйте його.

2. Яке місце посідає туризм міжнародних зовнішньоекономічних зв’язках? Наведіть приклади.

3. За якими показниками можна класифікувати туризм?

4. Як поділяють туризм у залежності від виду туризму?

5. Як поділяють туризм у залежності від мети подорожі?

6. Поясніть термін «релігійний туризм». Охарактеризуйте його.

7. Назвіть основні центри релігійного туризму.

8. Поясніть термін «сільський зелений туризм». Охарактеризуйте його.

9. Поясніть терміни «активний» і «пасивний» туризм. Охарактеризуйте їх.

 

проведення лекції з навчальної

дисципліни «Математичні методи у психолоігї»

Спеціальність – 6.030102 «Психологія» 6.030103 «Практична психологія»

Курс – другий

Групи – ПП-21, ПП-22, ПУ-21, ПУ-22

 

Тема 1: „Основні поняття, визначення та принципи застосування математичних методів у психології”

Заняття 1: „Математичні методи у психології

Навчальна мета: 1.Довести до студентів важливість і місце навчальної дисципліни у підготовці психологів.

2. Дати студентам основні поняття теорії ймовірностей, основні формули та закони.

Місце проведення: навчальна аудиторія за розкладом

Інформаційно-технічне забезпечення: навчальні посібники, література, проектор, ноутбук, розроблені слайди.

Питання:1. Предмет і завдання навчальної дисципліни.

2. Основні поняття і визначення теорії імовірностей у психології.

3. Основні математичні методи у психології

 

Час – 2 год.

Навчальна література:

1. Навчально-методичний посібник до курсу „Математичні методи в психології” для студентів спеціальності „Психологія” Львівського юридичного інституту МВС України // Упорядник: кандидат психологічних наук Н.Жигайло.- Львів, 2004.- 37с.

2. Паповян С.С. Математичні методи в соціальній психології.- М.: Наука, 1983, - 339с.

3. Психологія і математика. - М.: Наука, 1976.- 894с.

4. Суходольський Г.В. Математичні методи в психології. – Харьків-2006, гуманітарний центр. 282с.

5. Суходольський Г.В. Математико-психологічні моделі діяльності. СПб.: «Петрополіс», 1994

6. Варій М.Й. Загальна психологія: підручник / Для студ. психол. і педагог. спеціальностей. – К.: „Центр навчальної літератури”, 2006. – 968 с.

 

Додаткова література:

1. Вентцель Е. С. Теория вероятностей. – М.: Физматгиз, 1963.

2. Навч. посібник. – Тернопіль: УМДС, 1998.

3. Гихман Й. Й., Скороход А. В., Ядренко М. Й. Теория вероятностей и

математическая статистика. – К.: Вища школа, 1988.

4. Гнеденко Б. В. Курс теории вероятностей. – М.: Физматгиз, 1961.

5. Горбань С. Ф., Снижко Н. В. Теория вероятностей и математическая

статистика. – К.: МАУП, 1999. – 168 с.

8. Кремер Н. Ш. Теория вероятностей и математическая статистика. –

М.: ЮНИТИ, 2000.

9. Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологии. –

СПб: ООО «Речь», 2001. – 350 с.

Замовити можна на сайті:

http://www.academia-pc.com.ua/product/183;

http://izn.nau.edu.ua/ua/cd_ua.htm.

 

№ п/п Зміст Час (хв.)
І Вступна частина: ­ перевірка наявності студентів, їх готовності до заняття; ­ оголошення теми заняття та питань, які виносяться на заняття; ­ визначення навчальної і виховної мети заняття; ­ визначення актуальності теми, її логічного зв’язку з іншими темами і практичною діяльністю;     до 10
ІІ Основна частина:
  1. Предмет і завдання навчальної дисципліни
- місце навчальної дисципліни в програмі підготовки психолога; - завдання навчальної дисципліни і порядок її вивчення. Висновки до 1-го питання.  
  1. Основні поняття і визначення теорії ймовірностей:
- випадкова величина, її розподіл і щільність розподілу; - математичне очікування; - дисперсія; - квантиль; - медіана; - квартиль; - закони розподілу випадкової величини; - коваріація і коефіцієнт кореляції; - закони теорії ймовірностей. Висновки до 2-го питання.   3. Основні математичні методи та принципи їх застосування у психології. Висновки до 3-го питання  
         
ІІІ Підсумкова частина заняття: 1) висновки заняття; 2) відповіді на запитання; 3) оцінювання ефективності навчального заняття, активності студентів; 4) постановка завдань на самостійну роботу, на підготовку до наступного практичного заняття заняття та семінару.   до 10

Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  3. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  4. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  5. VІ. План та організаційна структура заняття
  6. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  7. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  8. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  9. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  10. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  11. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  12. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Іманентне джерело філософування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.