Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика проведення змагань “Веселі старти”.

План

Львів – 2006

ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ З РУХЛИВИХ ІГОР. МЕТОДИКА ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ

Лекція № 5

Кафедра теорії і методики спортивних і рухливих ігор

Техніка безпеки

Основні відмінності спортивних і рухливих ігор.

Спортивні ігри - вища ступінь розвитку рухливих ігор.

Спортивні Рухливі
Правила сталі рухливі
Форма відповідна довільна
Майданчик сталі розміри довільну
Кількість гравців сталий склад довільний
Судді певна підготовка діти без підготовки
Склад команди чоловічі-жіночі змішані

 

1) Всі зайві предмети прибрати.

2) Певна відстань від стіни.

3) Відстань між командами.

4) Чітке дотримання правил.

5) Інвентар справний.

Керівник гри не несе повну відповідальність за здоров’я дітей. Для того щоб діти покинули ігровий майданчик здоровими і не покаліченими.

Необхідно вжити певних заходів техніки безпеки.

 

Література:

1. Рухові забави та ігри. І. Боберський. Перевидання 1994, Львів.

2. Цьось та інші. Козацькі забави, Надстир'я, Луцьк, 1994 р.

3. Цьось А.В. Українські народні ігри та забави. Надстир'я, Луцьк, 1994.

4. Демчишин А. П. (Спортивні та рухливі ігри, Київ, Здоров'я.

5. Билеева, Коротков. Подвижные игри. — М.: Физкультура и спорт, 1982.

6. Спортивные и подвижные игры. Демчишин А.П., Мухин В.Н., Мозола Р.С. -К.: -Здоровье, 1989.

7. Подвижные игры с учащимися 1-3 кл., 4-6 кл., 7-8 классов.

 

 

 

“ВЕСЕЛІ СТАРТИ”

з дисципліни “Теорія і методика викладання рухливих ігор”

для студентів I курсу факультетів фізичного виховання і спорту

 

Виконавець: ст. викладач Лібович Н.П.

 

 

Лекція розглянута і затверджена на засіданні кафедри теорії і методики спортивних і рухливих ігор 31 серпня (протокол № 1).

 

Зав. кафедрою,

канд.фіз.вих., доцент В.І. Левків

 


Вступ.

1. Значення змагань. Місце спортивних змагань в учбово-тренувальному процесі.

2. Спортивна етика, виховна роль судді.

3. Види змагань по спортивних іграх.

4. Системи проведення змагань (з вибуванням, колова). Підведення підсумків.

5. Положення про змагання.

Ігрові види спорту в силу своєї специфіки сприяють багатогранному вихованню молоді. В першу чергу колективізму, взаємодопомоги, мужності, сили і т.д.

 

1. Значення змагань. Місце спортивних змагань в учбово-тренувальному процесі.

Спортивні змагання є продовженням учбово-тренувального процесу. З однієї сторони вони є частиною тренувального процесу, а з другої – популяризація виду спорту.

Змагання підводять підсумки проведення тренувальної роботи.

У змаганнях ми можемо оцінити підготовку спортсмена, вдосконалювати його техніко-тактичну підготовку. Неможливо грати у волейбол, баскетбол, теніс і не приймати участі в змаганнях. Вдосконалення відбувається лише при сильному супернику.

Крім цього змагання стимулюють систематичну тренувальну роботу, підвищення спортивної майстерності.

З однієї точки зору – змагання є стимулом для тренувань, а з другої – перевіркою довготривалого процесу.

Тільки в змаганнях можна повністю розвинути здібність перемагати суперника.

Успіх у змаганнях залежить від змагального досвіду. Кожні змагання проходять своєрідно. Його характер відображається індивідуальними рисами гравців, яків них приймають участь. Важливо приймати участь кожного разу з новими суперниками – для росту. Коли суперники одні і ті ж, то наступає гальмування.

Календар змагань повинен бути таким, щоб гравці до найвідповідальніших змагань підійшли в найкращій своїй формі.

Планування спортивних змагань носить 4-річний цикл:

1. Олімпійські ігри – на 4 рік.

2. Чемпіонат світу – на 3 рік.

3. Універсіада – через рік. - + -

4. Чемпіонат Європи – через рік. - + -

5. Кубок Європи – кожного року.

Основою змагань високого рівня є змагання в низових колективах.

 

2. Спортивна етика, виховна роль судді.

Одною із основних умов проведення змагань є дотримування чіткого проведення його.

Діяльність суді є великою педагогічною роботою по вихованню спортсменів.

Суддя повинен бути чесним, об’єктивним, чітко виконувати правила змагань, бути непримиренним до порушення етики поведінки зі сторони спортсменів.

Суддівство в ігрових видах спорту відрізняється від інших видів спорту:

- легка атлетика – замір довжини і т.д.;

- крім знань правил, суддя повинен досконало розбиратися в технічних прийомах гри;

- при суддівстві є дефіцит часу;

- часто суддю критикують глядачі: потрібно бути стійкою людиною у своїх рішеннях;

- дуже швидко змінюються ситуації, тому необхідно володіти швидкістю реакції, аналізувати ситуацію в ліміті часу.

Суддя повинен:

1) не дозволяти хамської поведінки по відношенню до свого суперника;

2) переговори з суддею (капітан);

3) бути коректним по відношенню до гравців, тренерів, глядачів.

 

3. Види змагань по спортивних іграх.

Змагання діляться на 4 групи:

I – основні (підсумки учбово-тренувальної роботи за рік – першість, кубок);

II – контрольні (підвідні до основних змагань – матчеві зустрічі, турніри);

III – класифікаційні (відбір до головних змагань, присвоєння розрядів, звання);

IV – агітаційно-масові (одноденні, показові виступи).

 

4. Системи проведення змагань (з вибуванням, колова). Підведення підсумків.

Є дві системи проведення змагань: кругова і олімпійська (з вибуванням).

Кругова: - кожен з кожним;

- об'єктивно найсильніший;

- мала кількість команд.

9 команд – 9 днів

10 команд – 9 днів (10-1=9)


Для проведення кожна команда витягує жеребкуванням номер (хто в парі перший – господар поля).

З вибуванням (олімпійська): - велика кількість команд;

- мало днів;

- необ'єктивна до сильних команд.

(A – 2 n)*2 = команди, які грають в 1 день.

(11 – 2 n)*2 = (11 – 8)*2 = 6 – I день

11 – 6 = 5 – вихідні

Вихідні парне – порівну верху і з низу.

Непарне – знизу + 1.

 

6. Положення про змагання.

Положення про змагання містить наступні пункти:

- Ціль і задачі;

- Час і місце проведення;

- Керівництво змаганнями;

- Учасники змагань;

- Порядок проведення змагань;

- Виявлення переможця;

- Нагородження команд;

- Умови прийому команд;

- Форми і час заявок;

- Місце і час жеребкування.

Своєчасно розіслати командам.

Підготувати зал.

Підведення підсумків.

Турнірна таблиця.

Перемога – 1 – поразка – 0.

  Очки Місце  
               
               
               
               
               

 


“ЗТВЕРДЖУЮ” “ПОГОДЖЕНО”

Голова СКІФ Зав. кафедрою ТіМ СІРІ

___________ В.А. Мельник ___________ В.І. Левків

“___”__________200__ р. “___”_________200__ р.

 

П О Л О Ж Е Н Н Я

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТОЇ ПЕРШОСТІ

з ВОЛЕЙБОЛУ

 

I. Мета і задачі змагань

1. Змагання проводяться з метою популяризації волейболу серед ІФК.

2. Підвищення спортивної майстерності і перевірки техніко-тактичної підготовленості студентів спеціалізації.

3. Підготовка команд до першості м. Львова серед ВНЗ.

 

II. Керівництво змаганнями

Загальне керівництво доручається цикловій комісії з волейболу з кафедри спортивних ігор (цикл волейболу).

Безпосереднє проведення змагань здійснює суддівська колегія, затверджена кафедрою спортивних ігор.

 

III. Місце і терміни проведення змагань

Змагання проводяться з 5 жовтня 2004 року в спортзалі ЛДІФК (вул. Черемшини, 17).

 

IV. Учасники змагань

До участі в змаганнях допускаються збірні команди, курсів у складі яких студенти спеціалізації з волейболу і не спеціалізації, а також команди ВНЗ м. Львова.

Учасники повинні мати єдину спортивну форму з номерами згідно правил змагань.

Відповідальні за підготовку команд:

I курс -

II курс -

III курс -

IV курс -

 

V. Системи проведення змагань

Змагання проводиться за круговою системою. Ігри проводяться із трьох партій.

VI. Порядок заліку і визначення переможця

Переможець визначається за більшою кількістю набраних очок. За виграш партії дається 1 очко, за програш партії 0 очок.

Для визначення переможця і розподілу місць застосовується загальноприйнята система, згідно правил змагань з волейболу.

 

VII. Термін подання заявок, час і місце проведення жеребкування

Заявки подаються в день змагань в суддівську колегію, завірені лікарем про допуск до змагань.

 

VIII. Нагородження переможців

Команда, яка посіла перше місце, нагороджується перехідним призом і грамотою, гравці команди – грамотами.

 

Бюро секції волейболу

кафедри Теорії і методики

спортивних і рухливих ігор

 


З 1975 року було проведено перші змагання для дітей “Старти надій”.

Їх девізом був вислів “Олімпійці серед нас”. Емблема ігор п’ять олімпійських кілець, бігова доріжка і відкрита книга. Спортивні ігри “Старти надій” - самі масові змагання для школярів. Поряд з змаганнями на рівні держави в кожній школі проводяться змагання “ веселі старти”. Веселі старти проводяться не лише в школі між класами, але й між школами.

Спортивно-масова робота в школі по програмі “Веселі старти” охоплює всіх школярів. Вчитель повинен сконцентруватися на роботі з усіма дітьми. ведучу роль в організації позакласної спортивно-масової роботи відводиться вчителю фізичної культури. Вчитель повинен брати на себе основні функції по проведенню спортивно масових міроприємств, фізичної і технічної підготовки учасників по програмі “Веселих стартів”. Для підвищення спортивної майстерності і фізичної підготовки учасників вчитель повинен забезпечити високу ефективність уроків фізичної культури.

З положенням і програмою ігор знайомляться на першому уроці фізкультури.

Для успішного проведення змагань “Веселі старти” необхідно скласти положення про змагання.

В положення про проведення змагань “Веселі старти” входять наступні пункти:

1.Мета і завдання

а)Зацікавлення дітей і підлітків в регулярних заняттях фізичною культурою і спортом.

б)Виділити кращі спортивні класи в школі сильніших спортсменів по окремих видах спорту.

2.Час проведення

Змагання “Веселі старти” проводяться на протязі навчального року по затвердженому календарному плану спортивно-масових міроприємств в два, три етапи

- перший - між класами

- другий - між школами

- третій - першість району, міста

3.Керівництво змаганнями

“Веселі старти” проводять колектив вчителів фізичної культури. Загальне керівництво проводить директор школи.

4.Учасники змагань

В спортивних змаганнях можуть приймати участь всі учні.

Учасників можна розділити на підгрупи:

- 1 - 1-3 класи

- 2 - 4-5 класи

- 3 - 6-7 класи

- 4 - 8-9 класи

- 5 - 10-11 класи

Команди можуть бути змішані як по вікових ознаках ,так і по статевих.

Але обов’язково повинна бути однакова кількість в командах дівчат і хлопців, кількість учасників.

5.Виявлення переможців.

Переможець виявляється за найкращими результатами. При рівній кількості балів проводиться змагання капітанів.

6.Нагородження.

Переможці змагань нагороджуються грамотами, цінними подарунками.

Складаючи програму змагань” Веселі старти” необхідно враховувати особливості методики проведення рухливих ігор в певній віковій групі. Для підготовки необхідно використовувати не лише уроки фізичної культури, але і позаурочні форми: група продовженого дня, заняття в секціях, додаткові уроки. Для суддівства вибираються судді, які досконало знають всю програму. “Веселих стартів”. Для них чітко обґрунтовуються завдання: нарахування балів

Судді на лінії старту, фінішу, на етапі.

Пропонується програма змагань.

Змагання “Веселі старти” проводяться в спортивному комплексі “Динамо”. В них беруть участь збірні команди шкіл : №1, № 2, № 3, №4.В кожній команді має бути однакова кількість учасників / 5 хлопців і 3 дівчини/ не більше восьми в кожній команді. Вік 10-12 років. Дані змагання проводяться в один день. Команди повинні вибрати собі капітанів і мати назву. Можуть мати свій девіз. За забезпечення інвентаря, музики відповідають члени спортивного товариства “Динамо”.

Збірні команди із своїм представником під звуки українського маршу входять на парад, вишикувані в колону по два. Слова для привітання надається організаторам змагань, а пізніше запрошеним гостям. Прапор піднімають найкращі спортсмени. Після відкриття змагань, команди готуються до початку змагань 3 хв. Під час приготування звучить музика або художній номер з гімнастики. Тільки свисток головного судді запрошує команди на майданчик. Ведучий пояснює правила гри.

 

Література:

1. Демчишин А.П., Мозола Р.С. Панишко Ю.Д. Спортивні ігри в школі.

2. Спортивні ігри (Під заг. ред. Портних) – М., 1978.

3. Правила змагань з волейболу, баскетболу, гандболу, футболу.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  3. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  4. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  5. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  6. Апаратура і методика проведення густинного гамма-гамма-каротажу
  7. Апаратура та методика проведення газометрії свердловин в процесі буріння
  8. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.
  9. Банківський контроль та нагляд: форми та мета здійснення. Пруденційний нагляд: поняття, органи та мета проведення.
  10. Березня 1991 р. — проведення референдуму щодо збереження СРСР.
  11. БУХГАЛТЕРСЬКІ ПРОВЕДЕННЯ З РОЗРАХУНКІВ ІЗ ПДВ
  12. Варіанти проведення промислової політики для України




Переглядів: 3471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 7. Фізіологія системи виділення. | Поняття злочину та його ознаки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.