МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Економічні основи організації страхової справи.ТЕМА 4. СТРАХОВИЙ РИНОК
План: 1. Економічні основи організації страхової справи. 2. Структура страхового ринку. Зовнішнє середовище страхового ринку. 3. Стан, проблеми функціонування та перспективні напрямки розвитку. страхового ринку України (самостійно). 4. Страховий маркетинг (самостійно). 5. Договір страхування. 6. Міжнародний страховий ринок.Зарубіжна практика страхування (самостійно).
Страховий ринок - це особливе соціально-економічне середовище, частина фінансового ринку, де об'єктом купівлі-продажу виступає страховий захист, формуються попит та пропозиція на нього. Об'єктивними умовами його існування є суспільна потреба у страхових послугах та наявність страховика, здатного її задовольнити. На ринку відбувається суспільне визнання страхової послуги, а його головною функцією є акумуляція та розподіл страхового фонду. Страховий ринок можна розглядати також як форму організації грошових відносин по формуванню і розподілу страхового фонду для забезпечення страхового захисту суспільства, як сукупність страхових організацій, що беруть участь у наданні відповідних послуг. Функціонуючий страховий ринок являє собою складну інтегровану систему, що включає різні ланки У широкому розумінні страховий ринок являє собою всю сукупність економічних відносин із приводу купівлі-продажу страхового продукту. Ринок забезпечує органічний зв'язок між страховиком і страхувальником. Тут здійснюється суспільне визнання страхової послуги. Першорядними економічними законами функціонування страхового ринку є закон вартості і закон попиту та пропозиції. Одним з основних параметрів страхового ринку є його місткість, чи принципово можливий обсяг збуту страхових послуг. Місткість страхового ринку визначається обсягом (у фізичних чи одиницях у вартісному вираженні) реалізованих на ньому страхових послуг звичайно протягом року. При визначенні страхового ринку аналізують національний доход, рівень доходів населення, заробітну плату, споживчі витрати і т.п. Знаючи місткість страхового ринку і тенденцію її зміни, страхова компанія одержує можливість правильно оцінити свої перспективи. Також оцінюється кон’юнктура страхового ринку, що характеризується співвідношенням попиту та пропозиції на страхові послуги, динамікою цінової і нецінової конкуренції між окремими страховиками, загальною політикою страхових компаній-конкурентів, відзначається вплив держави на регулювання ринкових відносин в області страхування. З урахуванням отриманої інформації складається кон’юнктурний прогноз, у якому дається розгорнута картина ймовірного майбутнього страхової компанії: визначення можливостей, якими варто скористатися і небезпек, які варто уникнути. У країнах з розвинутою ринковою економікою вважається найбільш безпечним з погляду конкуренції й ефективності така ситуація, коли на страховому ринку діє 10 чи трохи більше страховиків. Частка найбільш великого з них на ринку не повинна перевищувати 31%, двох – 44%, трьох – 54%, чотирьох 64% і т.д. До головних суб'єктів страхового ринку відносять страховиків, страхувальників, страхових посередників. Головне місце серед них займають страховики та страхувальники. Іншими учасниками страхових відносин є: застраховані особи, об'єднання страховиків, перестраховики, товариства взаємного страхування, органи державного нагляду за страховою діяльністю, професійні оцінювачі ризиків (андеррайтери, сюрвейєри), професійні оцінювачі збитків (аварійні комісари, аджастери, диспашери). Читайте також:
|
||||||||
|