МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВТЕМА 1 ДЛЯ СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ 6.030508 «Фінанси і кредит», ОКР “Бакалавр” 7.03050801 «Фінанси і кредит», ОКР «Спеціаліст» денної та заочної форм навчання
Мелітополь, 2013 Фінанси бюджетних установ. Конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», ОКР “Бакалавр” та 7.03050801 «Фінанси і кредит», ОКР «Спеціаліст», денної та заочної форм навчання – Таврійський державний агротехнологічний університет. - 2013. – 90 с.
Розробник: к.е.н., ст. викладач Радченко Н.Г.
Рецензенти:к.е.н., доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту Кучеркова С.О.
Заступник Головного лікаря з економічних питань комунальної установи «Мелітопольська міська лікарня № 2» Мелітопольської міської ради Запорізької області Дмитрова К.В.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри «Фінанси і кредит» Протокол № 5 від «15» січня 2013
Затверджено методичною комісією факультету Економіки та бізнесу Протокол № 5 від «17» січня 2013
ЗМІСТ
ВСТУП
На сьогоднішній день успішне функціонування бюджетних установ має надзвичайно важливе значення, оскільки вони створюються державою для досягнення соціальних, культурних, освітніх, наукових і управлінських цілей стосовно охорони здоров’я громадян, розвитку фізичної культури і спорту, задоволення духовних та інших нематеріальних потреб громадян, захисту прав, законних інтересів громадян і організацій, розв’язання суперечок і конфліктів, надання юридичної допомоги, а також за іншими цілями, спрямованими на досягнення суспільних благ. Бюджетні установи вимагають особливої уваги та зважених кроків у їх реформуванні. Одним із головних завдань у цьому напрямі є побудова якісно нових фінансово-економічних відносин, а саме: визначення загального механізму їх дії і внутрішньої структури, суб'єктів зазначених відносин та принципів їх побудови, розробка методики визначення вартості послуг бюджетних установ та нормативу фінансування. За цих умов розвиток теорії і практики організації фінансів у бюджетних установах набуває особливої актуальності. Предметом курсу «Фінанси бюджетних установ» єфінансові відносини, що виникають під час здійснення діяльності бюджетних установ та організацій. Метою курсу «Фінанси бюджетних установ» – є формування у майбутніх фахівців теоретичних знань і практичних навичок щодо організації діяльності бюджетних установ, складанні кошторису, розрахунку нормативів та показників, необхідних у процесі планування; ознайомлення студентів з головними методами й прийомами фінансового планування щодо розрахунків необхідних економічних показників, які дають об¢єктивну картину фінансового стану бюджетної установи, його фінансових результатів, зміни у структурі активів і пасивів тощо. Завданням курсу є пізнання сутності бюджетних установ в Україні, вивчення порядку заснування та організації діяльності бюджетних установ, методик проведення основних операцій та послуг, а також методик формування ресурсів бюджетних організацій, аналізу їх прибутковості та фінансової стійкості. Конспект лекцій містить матеріал, який докладно, у логічній послідовності розкриває зміст основних тем курсу. Основою для їх висвітлення стала наявна базова література (підручники, посібники). Метою конспекту лекцій є розкриття основних підходів щодо становлення та розвитку бюджетних установ та організацій, здійснення ними господарських та фінансових операцій та послуг для юридичних і фізичних осіб на базі визначення основних категорій та параметрів їх взаємодії, які представлені у текстовому, табличному, формалізованому та графічному вигляді.
Час: 4 год. Мета: розкрити сутність бюджетної організації як специфічного суб’єкта господарювання та його роль у розвитку економіки; проаналізувати основні види, функції та принципи функціонування бюджетних установ; розглянути правові основи створення та діяльності бюджетних установ в Україні; порядок їх державної реєстрації та ліцензування;розглянути особливості реалізації фінансового механізму бюджетних установ; формування доходів та видатків бюджетних установ; порядок планування кошторису бюджетних установ. План:
1.1. Бюджетні установи: сутність та класифікація. 1.2. Основні принципи та порядок фінансування бюджетних установ. 1.3. Особливості реалізації фінансового механізму бюджетних установ. 1.4. Доходи і видатки бюджетних установ. 1.5. Кошторис бюджетної установи.
Література:2 [28-56], 3 [4-38], 4 [45-58], 5 [48-70, 72-183], 6 [6-17, 44-46], 7 [7-24], 10, 33.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|