МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ФІНАНСІВ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВТЕМА 1 ДЛЯ СТУДЕНТІВ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ 6.030508 «Фінанси і кредит», ОКР “Бакалавр” 7.03050801 «Фінанси і кредит», ОКР «Спеціаліст» денної та заочної форм навчання
Мелітополь, 2013 Фінанси бюджетних установ. Конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.030508 «Фінанси і кредит», ОКР “Бакалавр” та 7.03050801 «Фінанси і кредит», ОКР «Спеціаліст», денної та заочної форм навчання – Таврійський державний агротехнологічний університет. - 2013. – 90 с.
Розробник: к.е.н., ст. викладач Радченко Н.Г.
Рецензенти:к.е.н., доцент кафедри бухгалтерського обліку і аудиту Кучеркова С.О.
Заступник Головного лікаря з економічних питань комунальної установи «Мелітопольська міська лікарня № 2» Мелітопольської міської ради Запорізької області Дмитрова К.В.
Розглянуто та рекомендовано до друку на засіданні кафедри «Фінанси і кредит» Протокол № 5 від «15» січня 2013
Затверджено методичною комісією факультету Економіки та бізнесу Протокол № 5 від «17» січня 2013
ЗМІСТ
ВСТУП
На сьогоднішній день успішне функціонування бюджетних установ має надзвичайно важливе значення, оскільки вони створюються державою для досягнення соціальних, культурних, освітніх, наукових і управлінських цілей стосовно охорони здоров’я громадян, розвитку фізичної культури і спорту, задоволення духовних та інших нематеріальних потреб громадян, захисту прав, законних інтересів громадян і організацій, розв’язання суперечок і конфліктів, надання юридичної допомоги, а також за іншими цілями, спрямованими на досягнення суспільних благ. Бюджетні установи вимагають особливої уваги та зважених кроків у їх реформуванні. Одним із головних завдань у цьому напрямі є побудова якісно нових фінансово-економічних відносин, а саме: визначення загального механізму їх дії і внутрішньої структури, суб'єктів зазначених відносин та принципів їх побудови, розробка методики визначення вартості послуг бюджетних установ та нормативу фінансування. За цих умов розвиток теорії і практики організації фінансів у бюджетних установах набуває особливої актуальності. Предметом курсу «Фінанси бюджетних установ» єфінансові відносини, що виникають під час здійснення діяльності бюджетних установ та організацій. Метою курсу «Фінанси бюджетних установ» – є формування у майбутніх фахівців теоретичних знань і практичних навичок щодо організації діяльності бюджетних установ, складанні кошторису, розрахунку нормативів та показників, необхідних у процесі планування; ознайомлення студентів з головними методами й прийомами фінансового планування щодо розрахунків необхідних економічних показників, які дають об¢єктивну картину фінансового стану бюджетної установи, його фінансових результатів, зміни у структурі активів і пасивів тощо. Завданням курсу є пізнання сутності бюджетних установ в Україні, вивчення порядку заснування та організації діяльності бюджетних установ, методик проведення основних операцій та послуг, а також методик формування ресурсів бюджетних організацій, аналізу їх прибутковості та фінансової стійкості. Конспект лекцій містить матеріал, який докладно, у логічній послідовності розкриває зміст основних тем курсу. Основою для їх висвітлення стала наявна базова література (підручники, посібники). Метою конспекту лекцій є розкриття основних підходів щодо становлення та розвитку бюджетних установ та організацій, здійснення ними господарських та фінансових операцій та послуг для юридичних і фізичних осіб на базі визначення основних категорій та параметрів їх взаємодії, які представлені у текстовому, табличному, формалізованому та графічному вигляді.
Час: 4 год. Мета: розкрити сутність бюджетної організації як специфічного суб’єкта господарювання та його роль у розвитку економіки; проаналізувати основні види, функції та принципи функціонування бюджетних установ; розглянути правові основи створення та діяльності бюджетних установ в Україні; порядок їх державної реєстрації та ліцензування;розглянути особливості реалізації фінансового механізму бюджетних установ; формування доходів та видатків бюджетних установ; порядок планування кошторису бюджетних установ. План:
1.1. Бюджетні установи: сутність та класифікація. 1.2. Основні принципи та порядок фінансування бюджетних установ. 1.3. Особливості реалізації фінансового механізму бюджетних установ. 1.4. Доходи і видатки бюджетних установ. 1.5. Кошторис бюджетної установи.
Література:2 [28-56], 3 [4-38], 4 [45-58], 5 [48-70, 72-183], 6 [6-17, 44-46], 7 [7-24], 10, 33.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|