Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Склад фінансової звітності

Фінансова та бюджетна звітність повинна містити інформацію про всі проведені господарські операції, які відображені в бухгалтерському обліку. На перший погляд здається очевидним те, що фінансова звітність за своїм складом є значно простішою, ніж бюджетна. Однак, слід відмітити, що основні форми фінансової звітності бюджетних установ доповнюють 14 форм додаткових звітів, реєстрів та довідок, що розкривають елементи фінансової звітності.

Зокрема, за такими напрямками: залишки коштів загального та спеціального фонду на рахунках, рух необоротних активів, матеріалів та продуктів харчування, стан та причини виникнення простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості, данні про штрафи контролюючих органів, нестачі та крадіжки коштів та матеріальних цінностей.

Загальна кількість фінансової звітності, які підлягають поданню бюджетними установами, складає 17 форм. До загальної кількості звітів бюджетних устав необхідно додати ще 6 довідок, які додатково розкривають зміст бюджетної звітності. Таким чином, законодавством передбачено складання і подання в обов’язкову порядку більше тридцяти звітів про стан та результати діяльності бюджетних установ.

При цьому, доречним є звернути увагу на багаторазове повторення показників у формах: доходи загального та спеціального фондів; обсяги надходження і видатків на рахунках казначейства та банківських рахунках та інші показники розкриваються у фінансовій звітності, так і деталізуються у бюджетній звітності. Поряд з багаторазовим дублюванням інформації щодо одних показників, має місце недостатнє розкриття інших: стан фондів у необоротних активах та малоцінних швидкозношуваних предметів, стан довгострокових та короткострокових зобов’язань, заборгованість із заробітної плати.

Важливим джерелом інформації для моніторингу стану фінансової дисципліни в бюджетній установі є Пояснювальна записка, що розкриває окремі елементи фінансової та бюджетної звітності, зокрема: динаміку дебіторської та кредиторської заборгованості, у тому числі простроченої; причини виникнення простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості; причини наявності незареєстрованих в органах Державного казначейства України фінансових зобов'язань; причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості; причини взяття зобов'язань без відповідних бюджетних асигнувань; дані щодо порушення бюджетного законодавства, зафіксованого органами Державної казначейської служби; інвентаризаційні різниці та їх урегулювання. Головні розпорядники коштів державного або місцевих бюджетів можуть установлювати для розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, що належать до сфери їх управління, додаткові довідки до пояснювальної записки та отримувати від них додаткову інформацію. Форми звітності і пояснювальні записки підписуються керівниками і головними бухгалтерами. Без таких підписів фінансова та бюджетна звітність вважається недійсною.

Подання фінансової та бюджетної звітності супроводжується листом, в якому зазначаються перелік форм фінансової та бюджетної звітності, що подаються, та їх обсяг (кількість аркушів за кожною формою).

Згідно з Порядком № 164 визначені склад фінансової звітності та її надавачі, до них зокрема відносять:

Розпорядники бюджетних коштів, одержувачі бюджетних коштів та Фонди: Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.

Вони складають та подають місячну, квартальну та річну фінансову звітність.

Місячна фінансова звітністьє незначною за обсягом та призначена для оперативного контролю за наявністю грошових коштів та заборгованості установ.

Квартальна звітність є більш об’ємною та включає форми щодо використання отриманих коштів. Руху заборгованості, наявності активів тощо.

Місячна звітність розпорядникамибюджетних коштів складається та подається за формами:

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

 Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1);

 Пояснювальна записка з довідками, що підтверджують наявність коштів та заборгованості на відповідних рахунках.

Квартальна фінансова звітність розпорядникамибюджетних коштів складається та подається за формами:

 Баланс (форма № 1);

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м);

Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів» (форма № 4-4д);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

 Звіт про рух необоротних активів (форма № 5);

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

 Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1).

До неї додається Пояснювальна записка з довідками

Річна фінансова звітністьскладається та подається розпорядниками бюджетних коштів у складі:

 Баланс (форма № 1);

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д, № 4-1м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень (форма № 4-2д, № 4-2м);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);

 Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів (форма № 4-4д);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

 Звіт про рух необоротних активів (форма № 5);

 Звіт про рух матеріалів і продуктів харчування (форма № 6);

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма №7д, 7м);

 Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1);

Звіт про результати фінансової діяльності (форма № 9д, № 9м);

 Звіт про недостачі та крадіжки грошових коштів та матеріальних цінностей (форма № 15);

 Довідка щодо виконання головними розпорядниками розпису витрат спеціального фонду Державного бюджету України за програмами, які фінансуються за рахунок позик міжнародних фінансових організацій;

 Пояснювальна записка з довідками, зокрема такими:

– Довідка про рух грошових коштів;

– Довідка про підтвердження залишків коштів загального та спеціального фондів державного або місцевих бюджетів на реєстраційних (спеціальних реєстраційних) рахунках;

– Довідка про залишки коштів в іноземній валюті, що перебувають на поточних рахунках, відкритих в установах банків;

– Довідка про залишки бюджетних коштів на інших поточних рахунках в установах банків;

– Довідка про депозитні операції;

– Довідка про дебіторську та кредиторську заборгованість за операціями, які не відображаються у формі № 7д, № 7м «Звіт про заборгованість за бюджетними коштами»;

– Довідка про використання іноземних грантів;

– Довідка про причини виникнення простроченої дебіторської заборгованості загального фонду та вжиті заходи щодо її стягнення;

– Довідка про небюджетну кредиторську заборгованість;

– Довідка про причини виникнення простроченої кредиторської заборгованості загального фонду;

– Довідка про сплату до бюджету штрафів, накладених контролюючими органами;

– Довідка щодо виконання головними розпорядниками розпису витрат спеціального фонду Державного бюджету України за програмами, які фінансуються за рахунок позик міжнародних фінансових організацій складається і подається до органів Державного казначейства України головними розпорядниками коштів державного бюджету, що виконують програми спеціального фонду державного бюджету за рахунок позик міжнародних фінансових організацій.

Одержувачами бюджетних коштівфінансова звітність складається та подається за такими формами.

Місячна звітність:

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

 Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1).

Квартальна та річна фінансова звітність одержувачамибюджетних коштів складається та подається за формами:

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій) (форма № 4-3д.1, № 4-3м.1);

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

 Звіт про заборгованість за окремими програмами (форма № 7д.1, № 7м.1).

Такі бюджетні організації, як Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України складають і подають фінансову звітність:

Місячну звітність Фондиподають до Держказначейства у складі:

 Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м).

Квартальну та річну фінансову звітність Фондискладають та подають до Державного казначейства України за формами:

 Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д, № 2м);

 Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3д, № 4-3м);

Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7д, № 7м);

 Звіт про виконання кошторису Фонду;

 Баланс та Звіт про виконання бюджету Фонду (за формами та у порядку, встановленими нормативно-правовими актами відповідних Фондів).

Крім того, Фонди подають звітність до Міністерства фінансів України за формами:

 Звіт про виконання кошторису Фонду;

 Баланс та Звіт про виконання бюджету Фонду (за формами та у порядку, встановленими нормативно-правовими актами відповідних Фондів).

Звіти про виконання кошторисів Фондів щоквартально подаються також Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій палаті.


Читайте також:

  1. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  5. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. Абсолютні показники фінансової стійкості
  8. Абсолютні показники фінансової стійкості та її типи
  9. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  10. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  11. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  12. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики




Переглядів: 804

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація звітності та терміни її подання | Склад податкової та соціальної звітності бюджетних установ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.