Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні положення маркетингового аудиту.

Організація і проведення маркетингового аудиту.

Організація маркетингу це структурна побудова для управління маркетинговими функціями. Вона встановлює підпорядкованість і відповідальність за виконання поставлених цілей та завдань. Організація маркетингу передбачає:

o побудову та вдосконалення структури управління маркетингом;

o підбір фахівців і маркетингу належної кваліфікації;

o розподіл завдань, прав та відповідальності серед працівників маркетингових служб:

o створення належних умов для ефективної роботи маркетингового персона;! у;

o забезпечення ефективної взаємодії маркетингових та інших служб.

Функції маркетингу виконує служба маркетингу, яка може мати різну організаційну структуру: функціональну, регіональну, товарну, ринкову та різноманітні їх комбінації.

Функціональна організація служби маркетингу передбачає розподіл обов'язків між структурними підрозділами за окремими функціями маркетингової діяльності. Ця організація служби маркетингу г найпоширенішою і найпростішою, проте ефективність її знижується із зростанням товарного асортименту та розширенням кількості ринків збуту.

Регіональну організацію служби маркетингу застосовують у компаніях, які працюють на широких географічних ринках. Вона передбачає створення підрозділів, що займаються маркетингом продукції підприємства в окремих регіонах. Така організація дає змогу збутовому персоналу жити в межах території, яку вони обслуговують, досконало знати своїх споживачів, працювати з мінімальними затратами часу і коштів на реалізацію продукції.

На підприємствах із широким товарним асортиментом застосовують товарну організацію. Це така структура управління маркетингом, за якої за розроблення і реалізацію стратегій та планів маркетингу для певного товару чи групи товарів відповідає керівник по товару.

Ринкова організація служби маркетингу лаг можливість урахувати специфіку роботи на різних за своїм характером ринках: на споживчому ринку, ринку промислових піднрж мсти, ринку державних установ тощо.

Керівник із питань роботи з ринком віл поні лаг за розроблення перспективних і річних планів збуту продукції та і інших видів функціональної діяльності. З урахуванням організаційно? форми маркетингу компанії здійснюють аудит.

Маркетинговій аудит - це процес визначення, оцінки та інформування щодо відповідності реального стану встановленим нормам.

Залежно від поставлених завдань СВА розрізняє:

o аудит реалізації довгострокової маркетингової стратегії.

o аудит тактичних короткострокових (річних) планів маркетингу;

o оперативний контроль виконання планів маркетингу

іншу

Якщо аудит першого виду можливий для всього підприємства в цілому, то аудит другого і третього виду - для структурних одиниць та підрозділів. Маркетинговий аудит проводить в декілька етапів (схема 7.1).

Показниками маркетингового аудиту є вербальні, кількісні, якісні, універсальні та специфічні показники.

Вербальні (описові) показники використовуються, як правило, в описанні довготривалих цілей підприємства або явищ, кількісний вираз яких важко здійснити (наприклад, створення у споживачів позитивного іміджу товару).

Кількісні показники використовуються найбільш часто і поділяються на абсолютні, відносні та індексні.

 

Схема 8.1. Етапи маркетингового аудиту

Якісні показники використовуються тоді, коли кількісні характеристики взагалі не застосовуються (наприклад, при характеристиці споживачів, їх звичок, переваг).

Універсальні показники використовуються не тільки для контролю маркетингу, але й для загального аналізу діяльності підприємства. До них відносяться показники об'єму виробництва, продажів, прибутку, витрат, доходу, втрат, продуктивності тощо.

Специфічні показники використовуються для характеристики особливої маркетингової діяльності (наприклад, показник витрат на проведення маркетингової рекламної кампанії або вартість однієї анкети при опитуванні споживачів).

Основними завданнями маркетингового аудиту є:

o чітке визначення кількості та виду показників в залежності від рівня їх використання;

o кількісний вираз показників;

o отримання максимально простих вербальних та кількісних показників, створення методики, визначення міри їх виконання;

o використання єдиної методологічної бази для розрахунку планових та фактичних показників;

o використання комплексу показників для оцінки виконання плану маркетингу та його ефективності.


Читайте також:

  1. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. Алгоритм маркетингового розрахунку цін.
  3. Алгоритм проведення внутрішнього аудиту.
  4. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  5. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  6. Білковий обмін: загальні відомості
  7. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  8. Вальниці ковзання. Загальні відомості
  9. Виберіть 2 положення, які треба добавити у визначення елементів наукової проблеми.
  10. Види аудиторської вибірки, що застосовується в процесі внутрішнього аудиту.
  11. Види внутрішнього аудиту.
  12. Види маркетингового контролю




Переглядів: 596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика проведення внутрішнього аудиту системи менеджменту якості на підприємстві. | Організація та планування маркетингового аудиту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.