МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок експлуатаційних витратЗавдання 1. Проаналізувати складові експлуатаційних витрат, капітальних вкладень та вартості вантажної маси на шляху прямування при перевезенні вантажу в прямому автомобільному сполученні. 2. Згідно завдання розрахувати варіант перевезення вантажу автомобільним транспортом.
Тема:Розрахунок варіанту перевезення вантажу залізничним транспортом
Визначення поточних витрат при порівнянні варіантів перевезень розраховуються за формулою:
, (12) де – загальні експлуатаційні витрати на доставку однієї тонни вантажу від пункту виробництва до пункту споживання; – сума витрат, яка пов’язана з підвозом вантажу до станції відправлення; – витрати на початково-кінцеві операції; – витрати на перевезення вантажу залізницею; – витрати, пов’язані з виконанням вантажних операцій; – сума витрат, яка пов’язана з вивозом багажу зі станції.
Витрати, які пов’язані з підвозом вантажу до станції відправлення визначаються за формулою:
, (13) де – витрати на перевезення вантажів по під’їзному автошляху від складу відправника до під’їзної колії; – витрати на експедирування вантажу на автомобільному транспорті; – витрати на підвіз вантажу до магістральної залізничної лінії по під’їзній колії.
Витрати та визначаються за формулами (3) та (5), при цьому = 0,3 години на одну зупинку. Витрати на перевезення вантажів по під’їзному автошляху від складу відправника до під’їзної колії визначаються за формулою (3): , де с1, сq – відповідно змінні витрати та дорожня складова витрат на один кілометр пробігу автомобіля (коп/км); – відстань перевезення вантажу по під’їзному автошляху від складу відправника до під’їзної колії (км); q – вантажопідйомність автомобіля (т); – коефіцієнт використання вантажопідйомності автомобіля (табличні дані); – коефіцієнт використання пробігу автомобіля (табличні дані); Кз – коефіцієнт, який враховує додаткову заробітну плату та надбавки водіям за класність (Кз = 1,25÷1,30); с2, с3 – розцінки оплати водіям відповідно за відправлення (коп/т) та за перевезення (коп/т∙км); r1 – коефіцієнт, який враховує підвищення заробітної плати водіїв в залежності від роду вантажу; с4 – витрати, які не залежать від розміру руху (коп./авто-год); – час, витрачений на їздку автомобіля (год); с1, с2, с3, сq – табличні дані.
Час, витрачений на їздку автомобіля, визначається за формулою (4):
, де та – відповідно час на навантаження і розвантаження (хв); – технічна швидкість руху автомобіля (км/год); – тривалість зупинок автомобіля за час їздки (год).
Витрати на експедирування вантажу на автомобільному транспорті визначаються за формулою (5): , де сm – годинна тарифна ставка водію автомобіля (визначається за маркою автомобіля і складає для ГАЗ, ЗиЛ – 99 коп/год, для МАЗ, КамАЗ – 120 коп/год); r2 – коефіцієнт, який враховує доплату водію за експедирування (r2 = 0,2÷0,3).
Витрати на підвіз вантажу до магістральної залізничної лінії по під’їзній колії визначаються за формулою:
, (14) де р – статичне навантаження на вісь завантаженого вагону (згідно завдання); Сл – вартість однієї локомотиво-години маневрової роботи(Сл= 9,6 грн); Тл – середні витрати локомотиво-годин на обслуговування під’їзної колії під час переробки однієї передачі; NB – кількість вагонів в одній передачі (NB = 8÷10); СВ – витрати на ремонт та амортизацію вагонів (для критих вагонів СВ= 0,0509); tB – середній оберт вагона на під’їзній колії.
Середні витрати локомотиво-годин на обслуговування під’їзної колії під час переробки однієї передачі визначаються за формулою:
, (15) де – довжина під’їзної колії в кілометрах (згідно завдання); – швидкість руху передачі по під’їзній колії (при < 2 км., = 5 км/год; при = 2÷5 км., = 10 км/год); – витрати часу на розформування передачі (= 0,5÷0,8 год).
Середній оберт вагона на під’їзній колії визначаються за формулою: , (16) де – тривалість операцій по відправленню передачі на станції (= 0,3 год); – час на навантаження та вивантаження (= 2 год); – додатковий простій вагона на під’їзній колії у зв’язку з очікуванням уборки (= 5 год); – тривалість прийомо-здаточних операцій (= 10÷30 хв).
Витрати на початково-кінцеві операції визначаються за формулою:
, (17) де – витрати, які залежать від розміру руху, і визначаються в залежності від роду вагона (згідно таблиці); – коефіцієнт, який враховує загальну величину витрат на початково-кінцеві операції (= 1,9). Витрати на перевезення вантажу залізницею визначаються за формулою:
, (18) де – витрати, які залежать від розміру руху завантажених вагонів (залежать від роду вагона, категорії поїзда, виду тяги); – витрати, які залежать від розміру руху порожніх вагонів; – відстань перевезення магістральною залізницею; – кількість переробок вагонів (при < 127 км., = 0; при км, = 2); – витрати на переробку вагона; – коефіцієнт, який враховує загальні витрати, які пов’язані з транзитними операціями.
Витрати на виконання вантажних операцій розраховуються за формулою (6):
, де Zn, Zр – кількість відповідно розвантажень та навантажень вантажу на всьому шляху прямування (згідно зі схемою перевезень Zn= Zр= 2); Сn, Ср – собівартість відповідно навантаження та розвантаження однієї тонни вантажу (табличні дані). Витрати на вивіз вантажу зі станції призначення визначаються, у відповідності до схеми за формулою (14):
, де р – статичне навантаження на вісь завантаженого вагону (згідно завдання); Сл – вартість однієї локомотиво-години маневрової роботи(Сл= 9,6 грн); Тл – середні витрати локомотиво-годин на обслуговування під’їзної колії під час переробки однієї передачі; NB – кількість вагонів в одній передачі (NB = 8÷10); СВ – витрати на ремонт та амортизацію вагонів (для критих вагонів СВ= 0,0509); tB – середній оберт вагона на під’їзній колії.
Середні витрати локомотиво-годин на обслуговування під’їзної колії під час переробки однієї передачі визначаються за формулою: , де – довжина під’їзної колії в кілометрах (згідно завдання); – швидкість руху передачі по під’їзній колії (при < 2 км., = 5 км/год; при = 2÷5 км., = 10 км/год); – витрати часу на розформування передачі (= 0,5÷0,8 год).
Середній оберт вагона на під’їзній колії визначаються за формулою:
, де – тривалість операцій по відправленню передачі на станції (= 0,3 год); – час на навантаження та вивантаження (= 2 год); – додатковий простій вагона на під’їзній колії у зв’язку з очікуванням уборки (= 5 год); – тривалість прийомо-здаточних операцій (= 10÷30 хв).
Загальні річні експлуатаційні витрати розраховуються за формулою:
, де М – річний обсяг перевезення вантажу (згідно завдання).
Читайте також:
|
||||||||
|