Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок капітальних вкладень

Капітальні вкладення по залізничному варіанту перевезення складаються з:

1) капітальних вкладень в залізничний транспорт ();

2) капітальних вкладень в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу ();

3) капітальних вкладень в перевантажувальні механізми ().

Капітальні вкладення по залізничному варіанту перевезення визначаються за формулою:

 

,

де

– капітальні вкладення в залізничний транспорт;

– капітальні вкладення в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу;

– капітальні вкладення в перевантажувальні механізми.

Капітальні вкладення в рухомий склад та постійні пристрої на залізничному транспорті розраховуються за формулою:

 

, (19)

де

М – річний обсяг перевезень вантажу, (т);

Цв – оптова ціна вагону, (грн);

– коефіцієнт, який враховує парк вагонів, які знаходяться в резерві у зв’язку з ремонтом чи нерівномірністю перевезень (= 1,15); – коефіцієнти перевізного процесу;

n – кількість осей в вагоні;

р – навантаження на вісь вагона, (т);

Ктс – коефіцієнт, який враховує переробку вагонів на технічній станції (Ктс= 2,54);

nтс – кількість технічних станцій для переформування поїздів (nтс= 2);

Vм – дільнична швидкість на магістральному залізничному транспорті, (км/год).

Капітальні вкладення в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу, розраховуються за формулою (7):

 

,

де

Ца – ціна автомобіля (автопоїзду);

– коефіцієнт, який враховує парк автомобілів, які знаходяться в резерві у зв’язку з ремонтом чи нерівномірністю перевезень (= 1,2);

– коефіцієнт, який враховує вартість постійних пристроїв автомобільного транспорту (= 2,5);

nзм – кількість змін роботи автомобілів (nзм= 2);

t зм – тривалість однієї зміни (t зм= 8÷12 год).

Капітальні вкладення на вантажно-розвантажувальні механізми розраховуються за формулою:

,

де

Цпр – оптова ціна вантажно-розвантажувальних машин, (грн);

Ппр – середньорічна продуктивність вантажно-розвантажувальних машин, (т).


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Аналіз економічної ефективності капітальних вкладень
  5. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  6. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  7. Бухгалтерський облік некапітальних робіт і тимчасових споруд
  8. Види і структура капітальних вкладень
  9. Види норм праці, їх розрахунок
  10. Вплив характеру кола на криву струму при несинусоїдній напрузі /розрахунок найпростіших кіл
  11. Гідравлічний розрахунок
  12. Гідравлічний розрахунок малих мостів




Переглядів: 615

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок експлуатаційних витрат | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.