Капітальні вкладення по залізничному варіанту перевезення складаються з:
1) капітальних вкладень в залізничний транспорт ();
2) капітальних вкладень в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу ();
3) капітальних вкладень в перевантажувальні механізми ().
Капітальні вкладення по залізничному варіанту перевезення визначаються за формулою:
,
де
– капітальні вкладення в залізничний транспорт;
– капітальні вкладення в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу;
– капітальні вкладення в перевантажувальні механізми.
Капітальні вкладення в рухомий склад та постійні пристрої на залізничному транспорті розраховуються за формулою:
, (19)
де
М – річний обсяг перевезень вантажу, (т);
Цв – оптова ціна вагону, (грн);
– коефіцієнт, який враховує парк вагонів, які знаходяться в резерві у зв’язку з ремонтом чи нерівномірністю перевезень (= 1,15); – коефіцієнти перевізного процесу;
n – кількість осей в вагоні;
р – навантаження на вісь вагона, (т);
Ктс – коефіцієнт, який враховує переробку вагонів на технічній станції (Ктс= 2,54);
nтс – кількість технічних станцій для переформування поїздів (nтс= 2);
Vм – дільнична швидкість на магістральному залізничному транспорті, (км/год).
Капітальні вкладення в автомобільний транспорт, який здійснює підвіз та вивіз вантажу, розраховуються за формулою (7):
,
де
Ца – ціна автомобіля (автопоїзду);
– коефіцієнт, який враховує парк автомобілів, які знаходяться в резерві у зв’язку з ремонтом чи нерівномірністю перевезень (= 1,2);
– коефіцієнт, який враховує вартість постійних пристроїв автомобільного транспорту (= 2,5);
nзм – кількість змін роботи автомобілів (nзм= 2);
t зм – тривалість однієї зміни (t зм= 8÷12 год).
Капітальні вкладення на вантажно-розвантажувальні механізми розраховуються за формулою: