Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



І дослідження попиту на промислові товари

Тема 1.4. Сегментування ринку. Формування

Сегментація ринку – це угруповання споживачів по визначених ознаках і розробка для кожної з груп окремих товарів і комплексів маркетингу.

Стосовно до виробів промислового призначення сегментація товарного ринку може бути проведена за наступними ознаками:

1. Сегментація за географічною ознакою припускає розподіл світового товарного ринку на окремі географічні одиниці: зовнішній і внутрішній; регіональні ринки (європейський, африканський, азіатський, скандинавський і ін.); ринки окремих країн (японський, китайський і т.п.); внутрішні регіональні ринки (обласні, районні, ринки окремих економічних зон). Географічний принцип сегментації враховує і кліматичні особливості окремих регіонів світу.

2. Сегментація ринку за вагомістю споживачів припускає його поділ на сегменти, у яких здійснюються великі торговельні угоди (окремі галузі промисловості, державні замовлення, великі об’єднання і корпорації і т.д.), і на сегменти, в яких здійснюються дрібні або навіть одиничні покупки виробів.

3. Сегментація ринку за галузевим принципом припускає класифікацію споживачів по відношенню до визначеної галузі промисловості або народного господарства: машинобудування, транспорт, сільське господарство, електроенергетика і т.д.

4. Сегментація ринку за функціональним призначенням продукції ґрунтується на класифікації функцій конкретного виду товару. Кожна з функцій відповідає інтересу визначеної групи споживачів.

5. Сегментація ринку за напрямками використання виробу припускає його поділ в залежності від переважного споживання – на комплектацію продукції машинобудівних галузей, оснащення об’єктів капітального будівництва, ремонтно-експлуатаційні недоліки парку машин і устаткування на окремих підприємствах і в галузях промисловості й ін.

Сегментація ринку проходить в два етапи:

- Макросегментація;

- Мікросегментація.

При макросегментації реалізація стратегії сегментації ринку починається з розгляду місії компанії, яка описує її роль і перспективу розвитку. В рамках визначення місії компанія повинна визначити свій базовий ринок.

При мікросегментації відбувається розподіл споживачів в рамках базового ринку.

При сегментації промислового ринку використовують традиційні (рідко) принципи сегментації, але, найчастіше, використовують специфічні макро- і мікрозмінні сегментації.

Макрозмінні – це змінні сегментації, засновані на найбільш загальних характеристиках організацій, ринок яких сегментується. Перелік найбільш важливих макрозмінних приводиться в таблиці 2.


Читайте також:

  1. Автомобільна промисловість
  2. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  3. Актуальність дослідження
  4. Акціонерне товариств.
  5. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  6. Акціонерний капітал і акціонерне товариство.
  7. Акціонерний капітал і акціонерні товариства
  8. Акціонерні товариства випускають облігації на суму не більше 25 % від розміру статутного капіталу і лише після повної оплати всіх випущених акцій.
  9. Акціонерні товариства як механізм трансформації
  10. Алгоритм дослідження кон’юктури
  11. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  12. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження




Переглядів: 738

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
На промисловому підприємстві | Тема 1.5. Кон’юнктура ринку промислової продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.