МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Автомобільна промисловістьТаблиця Роках в %. Доля світового виробництво легкових автомобілів у
Аналіз статистичних даних показує, що з початку ХХ ст. у світовому автомобілебудування сталися дуже істотні зрушення в розміщенні виробничих потужностей і виробництві продукції галузі, як на рівні окремих країн, так і на рівні великих регіонів світу. У 1929 р. на долю Північної Америки доводилося більше 90% світового виробництва (тільки на США близько 87%), тоді як на усі країни Західної Європи - менше 10%. Проте після другої світової війни ситуація почала нестримно мінятися. Так, вже в 1960 р. на долю Північної Америки (США і Канади) доводилося дещо більше 55% світового виробництва легкових автомобілів, в 1980 р. - трохи більш 20%, а на початку 2000-х рр. - вже менше 20%. В той же час доля Західної Європи в загальносвітовому виробництві продукції галузі росла швидкими темпами. Так, питома вага Західної Європи збільшилася з 9,6% в 1929 р. і 14% в 1950 р. до 46% в 1970 р. Але потім відзначається деяке скорочення долі регіону в загальносвітовому виробництві, що, проте, не супроводжувалося скороченням обсягів виробництва (1970 р. - майже 11 млн. шт.; 1980 р. 12,8 млн; 2001 р. - більше 15 млн. шт.). У 2001 р. доля Західної Європи склала близько 37%. Доля азіатського регіону у світовому випуску легкових автомобілів в ХХ ст. виросла практично з нуля до 32%, а Японія вже декілька десятиліть є світовим лідером, роблячи більше 8 млн легкових автомобілів в 2000-і рр. В 2010 році Японія втратила світове лідерство у виробництві автомобілів. З 50-х рр. ХХ ст. європейське автомобілебудування, потіснило позиції американських виробників і зберегло за собою на деякий час лідерство за об'ємом випущених автомобілів. Проте варто відмітити те, що з 1960-х рр. на 2 місце за об'ємом випуску легкових автомобілів вийшли країни азіатського регіону і основна конкурентна боротьба розгортається між саме ними і "європейцями". Американські виробники стабільно на протязі ось вже більше 40 років займали 3 місце, але від цього конкуренція з американськими виробниками не знизилася. Американське автомобілебудування завжди відрізнялося тим, що з часу появи автомобілів і початком їх поширення серед рядового населення воно могло швидко наростити випуск машин і задовольнити величезний американський ринок (і не лише). Одних тільки машин "форд" моделі "Т" було випущено 15 млн. шт. в період з 1903 р. по 1927 р. Поліпшення якості моделей американських фірм проходило дуже повільно. Це також є однією з причин росту виробництва в країнах Європи в другій половині ХХ ст., які донині ще не могли побудувати достатні виробничі потужності (негативний вплив двох світових воєн), але накопили достатній науковий потенціал. Після 1950 р. стабілізувалася економіка європейських країн, став покращуватися добробут європейців, тому виросли потужності автомобілебудування. Слід зазначити, що аж до 1950 р. на лідируючу десятку країн доводилося 100% світового виробництва автомобілів. У 2001 р. -- вже близько 79%, що говорить про зниження рівня концентрації виробництва автомобілів в декількох "обраних" країнах, про географічне поширення випуску легкових автомобілів в усі нові регіони і країни. · При цьому 4-5 європейських країн незмінні в другій половині ХХ ст. знаходяться в групі лідерів з виробництва автомобілів. Проте країни міняли місця в рейтингу. Так, в 1929 р. друге місце (услід за США, але з великим відривом) займала Франція. У 1950 р. на друге місце вийшла Великобританія, а Франція перемістилася на 4-е місце і услід за нею вже йшли ФРН, Італія і навіть Швеція. У 1970 р. на друге місце серед світових лідерів вийшла ФРН (і займає це місце і нині). З 1970 р. росло значення автомобілебудування Іспанії (1970 р.- 9-е місце, 1990 р. і 2001 р. - 6-е місце). В той же час позиції Італії у світовому табелі про ранги, навпаки, знизилися Деякі компанії, виходячи з даних за об'ємом виробництва в 2001 р., залишаються практично без змін. Перші два місця по випуску автотранспортних засобів міцно утримують "Дженерал Моторс" і "Форд Мотор". Але якщо брати до уваги випуск тільки легкових автомобілів, то перше і друге місця займають "Тойота" і "Фольксваген", а вищезгадані компанії-лідери автомобілебудування переміщаються на третє і четверте місця відповідно. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|