МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
КОНЦЕПЦІЯ розвитку автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів у період до 2015 рокуЗагальна частина Автомобільна промисловість є однією з провідних галузей, що впливає на розв’язання економічних, соціальних, екологічних і науково-технічних проблем. На підприємствах автомобілебудівної промисловості працює більш як 90 тис. висококваліфікованих спеціалістів, на підприємствах, які виконують замовлення автомобілебудівників, — близько 200 тис. чоловік, тому розвиток підприємств автомобільної промисловості і регулювання внутрішнього автомобільного ринку є пріоритетним напрямом економічної політики держави. збільшення обсягу і розширення номенклатури автомобільної техніки, комплектувальних виробів, вузлів, агрегатів і запасних частин, що виробляються на вітчизняних підприємствах з використанням новітніх технологій; Основні напрями реалізації Концепції Очікувані результати збільшити обсяг надходження до бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів);
У автомобілебудуванні велика доля капітальних витрат, а також витрат на робочу силу, хоча її кваліфікація не така важлива, як, наприклад, в авіабудуванні або енергетичній промисловості. Автомобілебудування з самого зародження у кінці XIX століття було великим споживачем продукції чорної металургії - холоднокатаного листа, відливань з чавуну і сталі і т. д.; кольоровій металургії - виробництво радіаторів, карбюраторів, арматури і т. д.; хімічній промисловості - гумові (передусім шини) і пластмасові вироби, барвники і т. д.; електротехнічною - системи запалення, акумуляторні батареї, генератори, стартери, електропроводка, системи освітлення; скляній промисловості. Саме у автомобілебудуванні з середини 1910-х отримала найширше поширення конвеєрна система зборки (Генрі Форд), що революціонізувала індустрію XX століття. Автомобілебудування, як галузь машинобудування зародилася в 80-90-х роках XIX століття у Франції і Німеччині, а у кінці XIX - початку XX віків в Англії, Австро-Угорщині (Богемія), Італії, США, Бельгії, Канаді, Швейцарії і Швеції у зв'язку з об'єктивною громадською потребою в механізації сухопутних безрейкових перевезень (передусім військових) і витісненні з цієї області людської діяльності мускульної сили тварин (і людей). З середини XX -го століття автомобілебудування відноситься до зрілих галузей промисловості з високою (і усе що зростає) мірою монополізації. У 1930-х роках автомобілебудування індустріального типу було створене в СРСР. У 1930 - 50-х практично припинилося використання продукції деревообробної промисловості, чиї вироби в кузовобудуванні були замінені сталевими деталями. У 1950-60-х автомобільна промисловість почала інтенсивно розвиватися в Японії, також активно у Бразилії, Мексиці, Аргентині, Іспанії, Індії, КНР і низці інших країн. З середини 1970-х широке поширення отримали Числове Програмне Управління (автоматизація) "верстати з автоматичним управлінням і автоматизовані виробничі лінії з (особливо на шкідливих (забарвлення) і відповідальних (зварювання) ділянках) промисловими роботами-маніпуляторами. До 1980-м поширення в автовиробництві отримали електронні інформаційні технології і логістика, що дозволили підвищити продуктивність праці, впровадити систему постачань комплектуючих "точно вчасно, а також що дозволило розширити варіанти індивідуальної комплектації автомобілів. У 1980-х рр. Японія відібрала звання світового лідера автомобілебудування у США і почався інтенсивний розвиток автовиробництва в Південній Кореї, а c 1990-х - і в деяких постсоціалістичних європейських країнах і в інших країнах азіатського регіону, передусім в Китаї, який 2009 став новим світовим лідером автомобілебудування і автоспоживання. В той же час з 1980-х рр. багато європейських країн (окрім Іспанії і Німеччини) значно втратили свої позиції у світовому автомобілебудуванні. З 1980-х рр. багатодесятирічна світова велика трійка концернов-автопроизводителей із США (Дженерал Моторс, Крайслер) також стала втрачати лідерські позиції, поступаючись передусім японським концернам. Найбільші і інші автовиробники багаторазово об'єднувалися (а також розходилися) з іншими в національні і транснаціональні концерни і консорціуми, а також активно почали розміщувати свої виробництва в третіх країнах. З початком 1980-х відзначається усе зростаюче використання виробів електронної промисловості - систем управління двигунами, коробками передач і трансмісією, систем пасивної (преднатяжителей і компенсаторів натягнення ременів безпеки, подушок і шторок безпеки, активних підголовників, систем супутникової аварійної сигналізації) і активної безпеки (АБС гальм, брейкассистеров, протизаносних систем і т. д.), активних светотехнических систем, радарів і сонарів, датчиків тиску повітря в шинах, гарнітур мобільного зв'язку "хэнд-фри", також бортових комп'ютерів, діагностичних і навігаційних систем, а останнім часом і автомобільних персональних комп'ютерів або карпьютеров (онбордеров). До найбільш важливих тенденцій світового автомобілебудування на початку XXI століття можна віднести особливу увагу до поліпшення екологічних і економічних показників ДВС (каталітичні нейтралізатори і дизелі нового покоління, нові типи палив, включаючи біопаливо), створення гібридних систем (ДВС+електромотор+акумулятор), підвищенню рівня безпеки (см вищий), поліпшенню ходових якостей (повний привід, електронні системи допомоги водінню), "інтелектуалізації" автомобіля в цілому. Важливою проблемою сьогодні є проблема утилізації (рециклинга, рециклізації) автомобілів, що вийшли із вживання. У ряді держав прийняті сьогодні норми, директиви і закони, що вимагають від виробників, в цілях регулювання процесів рециклізації, повної інформованості по частині використовуваних ними матеріалів. Важливим кроком до реалізації цих законів і норм було створення єдиної міжнародної інформаційної системи IMDS. Сьогодні членами IMDS є більше за 20-и представників світового автопрома. Читайте також:
|
||||||||
|