МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
КОНЦЕПЦІЯ розвитку автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів у період до 2015 рокуЗагальна частина Автомобільна промисловість є однією з провідних галузей, що впливає на розв’язання економічних, соціальних, екологічних і науково-технічних проблем. На підприємствах автомобілебудівної промисловості працює більш як 90 тис. висококваліфікованих спеціалістів, на підприємствах, які виконують замовлення автомобілебудівників, — близько 200 тис. чоловік, тому розвиток підприємств автомобільної промисловості і регулювання внутрішнього автомобільного ринку є пріоритетним напрямом економічної політики держави. збільшення обсягу і розширення номенклатури автомобільної техніки, комплектувальних виробів, вузлів, агрегатів і запасних частин, що виробляються на вітчизняних підприємствах з використанням новітніх технологій; Основні напрями реалізації Концепції Очікувані результати збільшити обсяг надходження до бюджетів податків, зборів (обов’язкових платежів);
У автомобілебудуванні велика доля капітальних витрат, а також витрат на робочу силу, хоча її кваліфікація не така важлива, як, наприклад, в авіабудуванні або енергетичній промисловості. Автомобілебудування з самого зародження у кінці XIX століття було великим споживачем продукції чорної металургії - холоднокатаного листа, відливань з чавуну і сталі і т. д.; кольоровій металургії - виробництво радіаторів, карбюраторів, арматури і т. д.; хімічній промисловості - гумові (передусім шини) і пластмасові вироби, барвники і т. д.; електротехнічною - системи запалення, акумуляторні батареї, генератори, стартери, електропроводка, системи освітлення; скляній промисловості. Саме у автомобілебудуванні з середини 1910-х отримала найширше поширення конвеєрна система зборки (Генрі Форд), що революціонізувала індустрію XX століття. Автомобілебудування, як галузь машинобудування зародилася в 80-90-х роках XIX століття у Франції і Німеччині, а у кінці XIX - початку XX віків в Англії, Австро-Угорщині (Богемія), Італії, США, Бельгії, Канаді, Швейцарії і Швеції у зв'язку з об'єктивною громадською потребою в механізації сухопутних безрейкових перевезень (передусім військових) і витісненні з цієї області людської діяльності мускульної сили тварин (і людей). З середини XX -го століття автомобілебудування відноситься до зрілих галузей промисловості з високою (і усе що зростає) мірою монополізації. У 1930-х роках автомобілебудування індустріального типу було створене в СРСР. У 1930 - 50-х практично припинилося використання продукції деревообробної промисловості, чиї вироби в кузовобудуванні були замінені сталевими деталями. У 1950-60-х автомобільна промисловість почала інтенсивно розвиватися в Японії, також активно у Бразилії, Мексиці, Аргентині, Іспанії, Індії, КНР і низці інших країн. З середини 1970-х широке поширення отримали Числове Програмне Управління (автоматизація) "верстати з автоматичним управлінням і автоматизовані виробничі лінії з (особливо на шкідливих (забарвлення) і відповідальних (зварювання) ділянках) промисловими роботами-маніпуляторами. До 1980-м поширення в автовиробництві отримали електронні інформаційні технології і логістика, що дозволили підвищити продуктивність праці, впровадити систему постачань комплектуючих "точно вчасно, а також що дозволило розширити варіанти індивідуальної комплектації автомобілів. У 1980-х рр. Японія відібрала звання світового лідера автомобілебудування у США і почався інтенсивний розвиток автовиробництва в Південній Кореї, а c 1990-х - і в деяких постсоціалістичних європейських країнах і в інших країнах азіатського регіону, передусім в Китаї, який 2009 став новим світовим лідером автомобілебудування і автоспоживання. В той же час з 1980-х рр. багато європейських країн (окрім Іспанії і Німеччини) значно втратили свої позиції у світовому автомобілебудуванні. З 1980-х рр. багатодесятирічна світова велика трійка концернов-автопроизводителей із США (Дженерал Моторс, Крайслер) також стала втрачати лідерські позиції, поступаючись передусім японським концернам. Найбільші і інші автовиробники багаторазово об'єднувалися (а також розходилися) з іншими в національні і транснаціональні концерни і консорціуми, а також активно почали розміщувати свої виробництва в третіх країнах. З початком 1980-х відзначається усе зростаюче використання виробів електронної промисловості - систем управління двигунами, коробками передач і трансмісією, систем пасивної (преднатяжителей і компенсаторів натягнення ременів безпеки, подушок і шторок безпеки, активних підголовників, систем супутникової аварійної сигналізації) і активної безпеки (АБС гальм, брейкассистеров, протизаносних систем і т. д.), активних светотехнических систем, радарів і сонарів, датчиків тиску повітря в шинах, гарнітур мобільного зв'язку "хэнд-фри", також бортових комп'ютерів, діагностичних і навігаційних систем, а останнім часом і автомобільних персональних комп'ютерів або карпьютеров (онбордеров). До найбільш важливих тенденцій світового автомобілебудування на початку XXI століття можна віднести особливу увагу до поліпшення екологічних і економічних показників ДВС (каталітичні нейтралізатори і дизелі нового покоління, нові типи палив, включаючи біопаливо), створення гібридних систем (ДВС+електромотор+акумулятор), підвищенню рівня безпеки (см вищий), поліпшенню ходових якостей (повний привід, електронні системи допомоги водінню), "інтелектуалізації" автомобіля в цілому. Важливою проблемою сьогодні є проблема утилізації (рециклинга, рециклізації) автомобілів, що вийшли із вживання. У ряді держав прийняті сьогодні норми, директиви і закони, що вимагають від виробників, в цілях регулювання процесів рециклізації, повної інформованості по частині використовуваних ними матеріалів. Важливим кроком до реалізації цих законів і норм було створення єдиної міжнародної інформаційної системи IMDS. Сьогодні членами IMDS є більше за 20-и представників світового автопрома. Читайте також:
|
||||||||
|