МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Науково-технічний прогресАвтомобілебудування Найбільші світові компанії - виробники автомобілів на 2001/2011 роки Криза та стан автомобільної промисловості З початком світової фінансової кризи в 2008 році світове автомобілебудування, за винятком китайського, опинилося в числі самих депресивних галузей глобальної экономик. Концерни GM і Chrysler були вимушені вже восени 2008 року звернутися до уряду США за багатомільярдними кредитами, без яких їх виживання стало практично неможливим. Аналогічні кредитні запити до своїх національних урядів пред'явили і автовиробники Европи і России. За оцінкою PricewaterhouseCoopers На початку 2010-х в наслідок світової фінансової кризи у світовому автомобілебудуванні почалася упевнена зміна країн- лідерів, особливо відносно що раніше першенствувало американського автопрома, представленого Великою трійкою. Причому, на власному ринку Велика трійка уперше була потіснена ще на початку 1980-х японським автопромом, представленим компаніями Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi і т. д., а в кінці 20 століття на світовому ринку активно розгорнулися і європейськими автовиробники, включаючи концерни Volkswagen Group, Daimler, BMW, Renault, PSA Peugeot Citroën, FIAT і т. д. Сумарний обсяг виробництва автомобілів у світі за 2009 рік склав 61,7 млн (- 12,8 % до 2008 року) . У 2010 році світовий автопром почав виходити з рецесії, так продажі зросли заздалегідь до 68,5-70 млн автомобілів проти 51,3 млн в 2009-му. У 2011 світові продажі можуть досягти рівня в 75-85 млн.одиниць
Автомобілебудування - одна з провідних галузей машинобудування, яка істотно впливає не лише на розвиток машинобудування в цілому, але і на темпи і напрями науково-технічного прогресу в інших галузях господарства. Автомобілебудування є матеріальною основою технічного переозброєння економіки. Науково-технічний прогрес прискорює накопичення капіталу, що у свою чергу сприяє підвищенню попиту на способи виробництва, передусім на машини і устаткування. Одним з наслідків науково-технічної революції є швидкий моральний знос способів виробництва. Технічний прогрес спонукає усе більш часту зміну типів і моделей виробів. Моделі продукції старіють і міняються значно раніше, ніж зношуються знаряддя праці, спеціально спроектовані для виготовлення цього виробу. Істотно росте питома вага серійного, а іноді і дрібносерійного випуску. Наприклад, в США 85-90% найменувань машин запускається у виробництво партіями не більше 25 штук. Велике значення в сучасній промисловості - і передусім в автомобілебудуванні - має проблема гнучкості, яку можна зарахувати до перших рядів економічних проблем технічного прогресу. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|