Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Науково-технічний прогрес

Автомобілебудування

Найбільші світові компанії - виробники автомобілів на 2001/2011 роки

Криза та стан автомобільної промисловості

З початком світової фінансової кризи в 2008 році світове автомобілебудування, за винятком китайського, опинилося в числі самих депресивних галузей глобальної экономик. Концерни GM і Chrysler були вимушені вже восени 2008 року звернутися до уряду США за багатомільярдними кредитами, без яких їх виживання стало практично неможливим. Аналогічні кредитні запити до своїх національних урядів пред'явили і автовиробники Европи і России. За оцінкою PricewaterhouseCoopers На початку 2010-х в наслідок світової фінансової кризи у світовому автомобілебудуванні почалася упевнена зміна країн- лідерів, особливо відносно що раніше першенствувало американського автопрома, представленого Великою трійкою. Причому, на власному ринку Велика трійка уперше була потіснена ще на початку 1980-х японським автопромом, представленим компаніями Toyota, Nissan, Honda, Mitsubishi і т. д., а в кінці 20 століття на світовому ринку активно розгорнулися і європейськими автовиробники, включаючи концерни Volkswagen Group, Daimler, BMW, Renault, PSA Peugeot Citroën, FIAT і т. д.

Сумарний обсяг виробництва автомобілів у світі за 2009 рік склав 61,7 млн (- 12,8 % до 2008 року) . У 2010 році світовий автопром почав виходити з рецесії, так продажі зросли заздалегідь до 68,5-70 млн автомобілів проти 51,3 млн в 2009-му. У 2011 світові продажі можуть досягти рівня в 75-85 млн.одиниць

№пп Компанія Виробництво АТЗ, од.
      Всього   Доля Легкові автомо-білі Доля легкових автомо-білів
Дженерал Моторс 7582561/ 13,2/ 4663399/ 11,4/
Форд Мотор 6676491/ 11,6/ 3699258/ 9,0/
Тойота (Дайхатсу, Хіно) 6054968/ 10,5/ 5021259/ 12,/
Фольксваген Груп 5108982/ 8,9/ 4881096/ 11,9/
ДаймлерКрайслер 4364492/ 7,6/ 2392992/ 5,9/
ПСА 3102449/ 5,4/ 2710472/ 6,6/
Хонда Мотор 2673671/ 4,7/ 2608773/ 6,4/
Ніссан Мотор 2558979/ 4,5/ 1966844/ 4,8/
Хендє/Кіа 2518443/ 4,4/ 2087500/ 5,1/
Фіат (ІВЕКО) 2409016/ 4,2/ 1928696/ 4,7/
Рено 2375084/ 4,1/ 2074369/ 5,1/
Міцубісі Моторс 1647817/ 2,9/ 1242138/ 2,8/
Сузукі/Маруті 1541103/ 2,7/ 1161712/ 2,8/
Мазда Мотор 957012/ 1,7/ 779970/ 1,9/
БМВ 946730/ 1,7/ 946730/ 2,3/
АТ "ВАЗ" 786008/ 1,4/ 786008/ 1,9/
Фуджі Хеві 569191/ 1/ 478971/ 1,2/
Дєу Мотор 503689/ 0,9/ 469520/ 1,2/
Ісудзу 453554/ 0,8/ 100959/ 0,3/
Дунфен (c Сітроен) 366112/ 0,6/ 366112/ 0,1/
CNAIC (Change and Harbin) 260246/ 0,5/ 121288/ 0,3/
Chana AG 225399/ 0,4/ 32328/ 0,1/
АТ "ГАЗ"/"ПАЗ" 201759/ 0,4/ 80692/ 0,2/
Бейдзінг AIG (без Ісудзу) 200524/ 0,4/ 4653/ 0,01/
Тата 175769/ 0,3/ 54464/ 0,1/
Эм – Джі Ровер 163144/ 0,3/ 163144/ 0,4/
Вольво Трак 154673/ 0,3/ -  
SAIC (без GM і VW) 151591/ 0,3/ -  
Фав Групп 128976/ 0,2/ 21488/ 0,1/
Ссан-Йон 128313/ 0,2/ 100315/ 0,3/
АТ "Іжмаш"/"Рослада" 87202/ 0,2/ 71182/ 0,2/
Разом   54761436/   40703820/  
Разом у світі:   57484300/ 95,3%/ 40867700/ 99,6%/

 

Автомобілебудування - одна з провідних галузей машинобудування, яка істотно впливає не лише на розвиток машинобудування в цілому, але і на темпи і напрями науково-технічного прогресу в інших галузях господарства. Автомобілебудування є матеріальною основою технічного переозброєння економіки.

Науково-технічний прогрес прискорює накопичення капіталу, що у свою чергу сприяє підвищенню попиту на способи виробництва, передусім на машини і устаткування. Одним з наслідків науково-технічної революції є швидкий моральний знос способів виробництва. Технічний прогрес спонукає усе більш часту зміну типів і моделей виробів. Моделі продукції старіють і міняються значно раніше, ніж зношуються знаряддя праці, спеціально спроектовані для виготовлення цього виробу. Істотно росте питома вага серійного, а іноді і дрібносерійного випуску. Наприклад, в США 85-90% найменувань машин запускається у виробництво партіями не більше 25 штук. Велике значення в сучасній промисловості - і передусім в автомобілебудуванні - має проблема гнучкості, яку можна зарахувати до перших рядів економічних проблем технічного прогресу.


Читайте також:

  1. Виконавче резюме та викладення прогресивної виробничо-комерційної ідеї
  2. Виробничий і науково-технічний потенціал. Інформаційний потенціал
  3. Вплив науково-технічного прогресу на розміщення продуктивних сил
  4. Глобалізація міжнародної економіки. Суперечливість процесу глобалізації: прогресивні і негативні наслідки.
  5. Гуманістичні тенденції науково-технічного прогресу, проблеми та суперечності їх розвитку на сучасному етапі
  6. Договірні відносини сільськогосподарських підприємств щодо впровадження досягнень науково-технічного прогресу та передового досвіду у виробництво.
  7. Зростання населення та технічний прогрес у моделі Солоу.
  8. Індексація тварин та оцінка генетичного прогресу в популяції
  9. Інтегративна єдність соціо-еколого-економічного прогресу в концепції самопідтримуючого (сталого) розвитку
  10. Культура, гуманізм, прогрес
  11. Марксистська концепція прогресу.
  12. МІЖНАРОДНИЙ НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ ОБМІН




Переглядів: 1189

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОНЦЕПЦІЯ розвитку автомобільної промисловості та регулювання ринку автомобілів у період до 2015 року | Спеціалізація і кооперація в автомобілебудуванні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.