МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1.5. Кон’юнктура ринку промислової продукціїТаблиця 3 Таблиця 2 Макроперемінні сегментації промислового ринку
Мікрозмінні сегментаціївідображають специфічні особливості організації й осіб, які приймають рішення про закупівлю. Перелік найбільш важливих змінних приводиться в таблиці 3. Мікрозмінні сегментації промислового ринку
Після вибору цільового сегменту (сегментів) фірма повинна вирішити, яку позицію слід зайняти в кожному сегменті. Позиціонування визначає характер сприйняття підприємства цільовими покупцями. Йому можна дати наступне визначення: «Розробка і створення іміджу товару так, щоб він зайняв в свідомості покупця гідне місце, що відрізняється від положення товарів конкурентів». Для товарів промислового призначення дуже важливо, щоб споживач усвідомив визначену вигоду від використання того або іншого товару. Тому процес позиціонування товару промислового призначення, заснований на диференціюванні товару серед подібних йому, забезпечував відповідь на питання – які вигоди ми хочемо дати споживачу і якому образу наш товар зможе дати більш вигідні переваги в порівнянні з конкурентами?
Попит – це платоспроможна потреба споживачів. Він може бути потенційним і реальним. Промісловий ринок може бути визначений кількістю організацій з визначеним бюджетом для покупки товарів і послуг. Попит на промислові товари може бути визначений як: - вторинний, похідний; - нееластичний; - нестійкий; - перехрестна еластичність попиту; - парний. Вторинність попиту на промислові товари означає, що він визначається попитом на споживчі товари і послуги. Якщо попит на споживчі товари зростає або падає, то це позначається і на змінах у попиті на промислові товари. Попит на промислові товари нееластичний, тобто зміни в цінах на промислові товари не призводять до істотних змін у попиті на них. Нестійкість попиту на промислові товари пов’язана з більш динамічною зміною технологічних процесів виробництва, постійним відновленням засобів виробництва. Тому постійно виникає потреба в більш досконалих у технічному відношенні засобах. Перехресна еластичність попиту. Попит на будь-який товар залежить не тільки від його ціни, але і від рівня цін на інші товари. Коефіцієнт ПЕП (коефіцієнт перехресної еластичності попиту) показує на скільки відсотків зміниться попит на даний товар при зміні ціни на інший товар за умови, що решта цін і доходів покупців залишиться незмінними. Якщо він дорівнює нулю, то товари незалежні один від одного за попитом (нееластичний перехресний).
Кон’юнктура ринку – економічна ситуація, що склалася, включає співвідношення між попитом і пропозицією, рухом цін і товарних запасів, портфель замовлень за галузями та інші економічними показниками. Іншими словами, кон’юнктура ринку – це конкретна ситуація, що склалася на ринку на даний момент або обмежений відрізок часу, а також сукупність умов, які цю ситуацію визначають. Всі показники кон’юнктури можна представити у вигляді чотирьох груп: 1) показники матеріального виробництва, що характеризують пропозицію товару; 2) показники попиту на товари; 3) показники валютної і кредитно-грошової ситуації, що характеризують як пропозицію, так і попит; 4) ціни, як найбільш концентровані показники. Показники матеріального виробництва.До цих показників відносяться дані про промислове виробництво товарів, які можна класифікувати таким чином. - абсолютні показники (натуральні і вартісні); - відносні показники (індекси, темпи зростання та ін.); - непрямі показникиобсяг або портфель замовлень, динаміку завантаження виробничих потужностей, обсяг інвестицій і навіть рівень зайнятості у відповідній галузі і т. д.. Показники попиту на товари.Ці показники відображають характер споживання на ринку споживчих товарів і включають дані про оптову і роздрібну торгівлю, рух товарних запасів, обсяг внутрішніх перевезень вантажів. Показники валютної і кредитно-грошової ситуації. Для оцінки кон’юнктури ринку на галузевому і національних рівнях важлива роль належить показникам валютної і кредитно-грошової ситуації: курси акцій, величини облікового відсотку, кількість банкрутств і т. п. Показники ціни.Вони є найважливішим показником кон’юнктури. Ціни можна розділити на дві групи: абсолютні, які характеризують рівень і зміну цін в грошовому виразі на конкретні вироби, і відносні, такі, що характеризують зміну цін в часі (індекси). У динаміці цін відбивається рух всіх інших показників і чинників, що впливають на них.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|