МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАЗМІСТ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
«АРХІТЕКТУРА»
для студентів, що навчаються за напрямом 6.080101 – «Геодезія, кадастр та землеустрій» Підготував доц. Жорняк М. С.
КРЕМЕНЧУК 2013
ПЕРЕДМОВА……………………………………………………………………………………3 ВСТУП. СУТНІСТЬ АРХІТЕКТУРИ ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «АРХІТЕКТУРА» У ПІДГОТОВЦІ СПЕЦІАЛІСТА-ЗЕМЛЕВПОРЯДНИКА…………………………………...4 І. ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ БУДІВЕЛЬ…………………………………………………...6 І.1 Види будівель і вимоги до них……………………………………………………………...6 І.1.1 Класифікація будівель за призначенням…………………………………………………6 І.1.2 Загальні відомості про конструкції будівель…………………………………………….6 І.1.3 Вимоги до будівель………………………………………………………………………..8 І.2 Єдина модульна система, уніфікація, типізація, стандартизація, нормалізація в будівництві……………………………………………………………………………………10 І.2.1 Уніфікація і єдина модульна система……………………………………………………10 І.2.2 Типове проектування, типізація, нормалізація, стандартизація……………………….12 І.3 Об’ємно-планувальні рішення будівель…………………………………………………..13 І.4 Несучі конструкції будівель………………………………………………………………..14 І.5 Методи проектування і техніко-економічної оцінки проектних рішень………………..16 І.6 Фізико-технічні основи проектування будівель і їх огороджувальних конструкцій…..17 І.6.1 Елементи будівельної теплотехніки……………………………………………………..17 І.6.1.1 Проектування теплоізоляційної оболонки будинків за теплотехнічними показниками її елементів………………………………………………………………………17 І.6.1.2 Визначення показників теплостійкості огорожі………………………………………17 І.6.1.3 Визначення повітропроникності огороджувальних конструкцій……………………18 І.6.1.4 Оцінка вологісного режиму огороджувальних конструкцій…………………………18 І.6.2 Елементи будівельної світлотехніки…………………………………………………….19 І.6.3 Інсоляція…………………………………………………………………………………...19 І.6.4 Захист від шуму…………………………………………………………………………...20 ІІ. ОБ’ЄМНО-ПЛАНУВАЛЬНІ ТА КОНСТРУКТИВНІ РІШЕННЯ ЦИВІЛЬНИХ БУДІВЕЛЬ………………………………………………………………………20 ІІ.1 Основи проектування житлових будинків………………………………………………..20 ІІ.1.1 Класифікація житлових будинків……………………………………………………….20 ІІ.1.2 Квартирні житлові будинки……………………………………………………………..21 ІІ.1.3 Планувальні рішення багатоквартирних будинків…………………………………….21 ІІ.2 Об’ємно-планувальні рішення громадських будівель…………………………………..22 ІІ.2.1 Класифікація громадських будівель……………………………………………………22 ІІ.2.2 Функціональні та фізико-технічні особливості проектування громадських будівель………………………………………………………………………….23 ІІ.2.3 Об’ємно-планувальні рішення………………………………………………………….24 ІІ.3 Конструкції цивільних будівель………………………………………………………….24 ІІ.3.1 Будівельні системи будівель та області їх використання…………………………….24 ІІ.3.2 Конструктивні системи будівель……………………………………………………….25 ІІ.3.3 Конструктивні схеми……………………………………………………………………27 ІІ.3.4 Принципи проектування конструкцій будівель……………………………………….27 ІІ.3.5 Основи і фундаменти……………………………………………………………………28 ІІ.3.6 Каркас…………………………………………………………………………………….34 ІІ.3.7 Зовнішні стіни та їх елементи…………………………………………………………..34 ІІ.3.8 Внутрішні вертикальні несучі та огороджувальні конструкції………………………36 ІІ.3.9 Перекриття……………………………………………………………………………….36 ІІ.3.10 Покриття………………………………………………………………………………..39 ІІ.3.11 Сходи…………………………………………………………………………………...39 ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………………………………………...40 ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ………………………………………………………………..41
Навчальна дисципліна «Архітектура» є однією з важливих дисциплін, що формують спеціаліста за напрямом 6.080101 - «Геодезія, кадастр та землеустрій». Вона вивчає основи архітектурно- будівельного проектування цивільних будівель і споруд відповідно до вимог заданого функціонального процесу, технології, інженерного призначення, з урахуванням природно-кліматичних умов та досягнень архітектурно-будівельної науки і техніки. Мета курсу «Архітектура» полягає в забезпеченні майбутнього фахівця знаннями з будівництва житлових громадських будинків і споруд та про поведінку їх окремих елементів у процесі експлуатації, а також вмінням використовувати ці знання при проектуванні як елементів, так і будинків у цілому. Завданням курсу є вивчення комплексу наукових та технічних проблем, які пов’язані з розробкою конструкційних елементів будинків та споруд, а також знайомство із загальним положенням архітектурного проектування.
Читайте також:
|
||||||||
|