Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

Загальна

Навчальна мета

Спадкові пігментні гепатози

Актуальність теми: Жодна біологічна чи медична дисципліна не має такого бурхливого розвитку, як генетика. У ряді країн до 11% госпіталізованих дітей в педіатричних клініках мають спадкову патологію. Відомо близько 30 тисяч хромосомних і генних захворювань, а більшість хронічних захворювань обумовлені спадковою схильністю.

У практиці лікаря важливе значення мають спадкові захворювання з порушенням пігментного обміну. У періоді новонародженості перед лікарем стоїть завдання проведення диференційного діагнозу захворювань, основним симптомом яких є жовтяниця. Від правильно встановленого діагнозу залежить адекватність призначеного лікування. Серед цих хвороб важливе місце займають пігментні гепатози.

Вивчити особливості перебігу пігментних гепатозі у новонароджених, уміти призначити необхідні обстеження та лікування.

Студент повинен знати:

- етіологію, клініку та діагностику основних пігментних гепатозів;

- знати основні клінічні симптоми, що характерні для пігментних гепатозів.

Студент повинен уміти:

- зібрати у дітей з пігментними гепатозами генеалогічний анамнез та проаналізувати його;

- провести диференційну діагностику гепатозів із інфекційними гепатитами та захворюваннями, які супроводжуються симптомами жовтяниці;

- призначити обстеження хворому з підозрою на гепатози.

Студент повинен оволодіти практичними навичками:

- уміти аналізувати зібраний генеалогічний анамнез та робити попередній висновок;

- трактувати результати лабораторного та інструментального обстеження хворого з порушеннями пігментного обміну;

- навчитися оцінювати загальний стан хворого з жовтяницею, оцінювати психомоторний та фізичний розвиток дитини,

- надати невідкладну допомогу хворому з гіпербілірубінемією.

 

1. При якому виді синдрому Кріглера-Найяра ефективний фенобарбітал?

2. Які основні симптоми синдрому Кріглера-Найяра?

3. Якою фракцією представлений білірубін при синдромі Кріглера-Найяра?

4. Якою пробою ви виключите транзиторну гіпербілірубінемію Люція-Аріаса?

5. До якого віку дитини доцільно проводити замінне переливання крові при синдромі Кріглера-Найяра?

6. Який тип успадкування синдрому Кріглера-Найяра при повній відсутності глюкуронілтрансферази? Який тип успадкування синдрому Жильбера-Мейлентрахта?

7. Що лежить в основі синдрому Жильбера-Мейлентрахта?

8. Які основні прояви синдрому Жильбера-Мейлентрахта?

9. Яка особливість гіпербілірубінемії при синдромі Жильбера-Мейлентрахта?

10. Яке основне лікування при синдромі Жильбера-Мейлентрахта, прогноз?


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Синдром Гурлера Синдром Санфіліппо | КОРОТКИЙ ВИКЛАД НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.