Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

Загальна

Навчальна мета

Муковісцидоз. Целіакія.

Актуальність теми: Хоча у вивченні етіології, патогенезу целіакії та муковісцидозу за останні роки досягнуто успіхів, проте ще досить часто ці захворювання діагностуються пізно. Тривалість життя при муковісцидозі в Україні ще значно нижча, ніж у Європейському співтоваристві. Найближчим часом буде впроваджено скринінг новонароджених на муковісцидоз, що дасть змогу діагностувати це захворювання в періоді новонародженості. Від правильно та своєчасно встановленого діагнозу залежить ефективність призначеного лікування.

Вивчити особливості перебігу захворювань, які супроводжуються синдромом мальабсорбції. Навчитися призначити необхідні обстеження та лікування.

Студент повинен знати:

- етіологію, патогенез, клініку та діагностику муковісцидозу та целіакії.

Студент повинен уміти:

- зібрати у дітей з муковісцидозом та целіакією гінеологічний анамнез та проаналізувати його;

- провести диференційну діагностику муковісцидозу та целіакії із захворюваннями, які супроводжуються синдромом мальабсорбції, захворюваннями органів дихання.

Студент повинен оволодіти практичними навичками:

- вміти аналізувати зібраний генеалогічний анамнез та робити попередній висновок;

- трактувати результати лабораторного та інструментального обстеження хворого з муковісцидозом, целіакією;

- навчитися оцінювати загальний стан хворого з муковісцидозом, целіакією, оцінити фізичний розвиток дитини, стан дихальної системи;

- надати невідкладну допомогу хворому з дихальною недостатністю та з ексикозом.

1. Який матеріал використовують для лабораторної діагностики муковісцидозу?

2. Який тип успадкування при муковісцидозі?

3. Що лежить в основі муковісцидозу?

4. Яка частота захворюваності на муковісцидоз та частота носійства генів муковісцидозу?

5. Які зміни при муковісцидозі домінують в клінічній картині?

6. В яких випадках може спостерігатися гострий розвиток муковісцидозу?

7. Які перші симптоми бронхолегеневої форми муковісцидозу?

8. У чому особливості кашлю при муковісцидозі?

9. У чому особливість випорожнень у дітей з муковісцидозом?

10. Яка ЛОР патологія наявна практично у всіх хворих на муковісцидоз?

11. Які додаткові обстеження необхідно провести хворим муковісцидозом при одержанні граничних даних хлоридів поту (40-60 ммоль/л)?

12. Перевагу якому ферментному препарату ви надасте при лікуванні хворого муковісцидозом?

13. У чому особливість випорожнень при целіакії?

14. Який зовнішній вигляд дитини, хворої на целіакію?

15. Які зміни в крові характерні для целіакії?

16. В чому полягає основний принцип лікування целіакії?


Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 805

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
КОРОТКИЙ ВИКЛАД НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ | А. Заходи, які направлені на охорону навколишнього середовища та здоров’я населення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.