МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Контрольні питанняЗагальна Навчальна мета Муковісцидоз. Целіакія. Актуальність теми: Хоча у вивченні етіології, патогенезу целіакії та муковісцидозу за останні роки досягнуто успіхів, проте ще досить часто ці захворювання діагностуються пізно. Тривалість життя при муковісцидозі в Україні ще значно нижча, ніж у Європейському співтоваристві. Найближчим часом буде впроваджено скринінг новонароджених на муковісцидоз, що дасть змогу діагностувати це захворювання в періоді новонародженості. Від правильно та своєчасно встановленого діагнозу залежить ефективність призначеного лікування. Вивчити особливості перебігу захворювань, які супроводжуються синдромом мальабсорбції. Навчитися призначити необхідні обстеження та лікування. Студент повинен знати: - етіологію, патогенез, клініку та діагностику муковісцидозу та целіакії. Студент повинен уміти: - зібрати у дітей з муковісцидозом та целіакією гінеологічний анамнез та проаналізувати його; - провести диференційну діагностику муковісцидозу та целіакії із захворюваннями, які супроводжуються синдромом мальабсорбції, захворюваннями органів дихання. Студент повинен оволодіти практичними навичками: - вміти аналізувати зібраний генеалогічний анамнез та робити попередній висновок; - трактувати результати лабораторного та інструментального обстеження хворого з муковісцидозом, целіакією; - навчитися оцінювати загальний стан хворого з муковісцидозом, целіакією, оцінити фізичний розвиток дитини, стан дихальної системи; - надати невідкладну допомогу хворому з дихальною недостатністю та з ексикозом. 1. Який матеріал використовують для лабораторної діагностики муковісцидозу? 2. Який тип успадкування при муковісцидозі? 3. Що лежить в основі муковісцидозу? 4. Яка частота захворюваності на муковісцидоз та частота носійства генів муковісцидозу? 5. Які зміни при муковісцидозі домінують в клінічній картині? 6. В яких випадках може спостерігатися гострий розвиток муковісцидозу? 7. Які перші симптоми бронхолегеневої форми муковісцидозу? 8. У чому особливості кашлю при муковісцидозі? 9. У чому особливість випорожнень у дітей з муковісцидозом? 10. Яка ЛОР патологія наявна практично у всіх хворих на муковісцидоз? 11. Які додаткові обстеження необхідно провести хворим муковісцидозом при одержанні граничних даних хлоридів поту (40-60 ммоль/л)? 12. Перевагу якому ферментному препарату ви надасте при лікуванні хворого муковісцидозом? 13. У чому особливість випорожнень при целіакії? 14. Який зовнішній вигляд дитини, хворої на целіакію? 15. Які зміни в крові характерні для целіакії? 16. В чому полягає основний принцип лікування целіакії? Читайте також:
|
||||||||
|