Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЮ

Загальна

Навчальна мета

Вивчити особливості перебігу імунодефіцитних станів, уміти призначити необхідні обстеження.

Студент повинен знати:

- етіологію, патогенез, клініку та діагностику основних ІДС;

- знати основні клінічні симптоми ІДС.

Студент повинен уміти:

- зібрати у дітей з ІДС генеалогічний анамнез та проаналізувати його;

- провести диференціальну діагностику ІДС із станами, які супроводжуються зниженням реактивності;

- призначити обстеження хворому з підозрою на ІДС.

Студент повинен оволодіти практичними навичками:

- уміти аналізувати зібраний генеалогічний анамнез та робити попередній висновок;

- трактувати результати лабораторного та інструментального обстеження хворого з ІДС;

- надати невідкладну допомогу хворому з ІДС.

 

1. Етіологія і класифікація первинних ІДС.

2. Які загальноклінічні прояви ІДС?

3. Назвіть методи діагностики ІДС.

4. Які захворювання обумовлені недостатністю гуморальної ланки імунітету?

5. Які захворювання обумовлені недостатністю клітинної ланки імунітету?

6. Назвіть комбіновані первинні ІДС.

7. Які клінічні та параклінічні критерії хвороби Брутона?

8. Клінічні та параклінічні критерії гіпер-IgМ-синдрому.

9. Які клінічні та параклінічні критерії селективного дефіциту ІgА?

10. Які клінічні та параклінічні критерії загальної варіабельної гіпогаммаглобулінемії?

11. Які клінічні та параклінічні критерії синдрому Ді-Джорджі?

12. Які клінічні та параклінічні критерії синдрому Луї-Бара?

13. Принципи лікування первинних ІДС.

Тести

1. Які дефекти переважають у структурі імунодефіцитів?

А. Патологія В-системи;

Б. Патологія Т-системи;

В. Порушення в системі комплементу;

Г. Порушення функції тимуса;

Д. Порушення фагоцитозу.

2. Що характерно для Т-клітинного дефіциту?

А. Гіпоплазія тимуса, зниження гуморальної та клітинної імунної відповіді, переважаючими інфекційними агентами є віруси та гриби Candida;

Б. Зниження гуморального імунітету, при нормальному клітинному, інфекційними агентами зазвичай виступають гноєтворні бактерії та пневмоцисти Каріні;

В. Недостатність системи комплементу;

Г. Порушення функції тимуса при нормальній функції гуморального та клітинного імунітету;

Д. Лише дефект фагоцитозу.

3. У чому особливість клініки синдрому Брутона?

А. Подавлений синтез імуноглобулінів, хлопчики часто хворіють інфекціями, які часто завершуються сепсисом.

Б. Порушена функція клітинної ланки імунітету, діти часто хворіють ГРВІ;

В. Порушена функція комплементу, діти часто хворіють на ГРВІ;

Г. Характеризується поєднанням атаксії та інших неврологічних порушень із телеангіектатичними змінами судин склер і обличчя з імунологічною недостатністю;

Д. Дитина відстає у розвитку, характерні септичні стани із затяжним перебігом, часто грибкової етіології. У крові низький вміст Т-лімфоцитів і нормальний рівень сироваткових імуноглобулінів.

4. Якими основними симптомами характеризується синдром Віскотта-Олдріча?

А. Схильністю у хлопчиків, які відстають у фізичному розвитку, до рецидивуючих мікробно-запальних захворювань, екземи, геморагічного синдрому, наявний дефіцит ІgМ при нормальному рівні IgG, IgА, IgЕ.

Б. Порушенням функції клітинної ланки імунітету, діти часто хворіють на ГРВІ;

В. Порушенням функції комплементу, діти часто хворіють на ГРВІ;

Г. Характеризується поєднанням атаксії та інших неврологічних порушень із телеангіектатичними змінами судин склер і обличчя з імунологічною недостатністю;

Д. Гіпоплазія тимуса, зниження гуморальної та клітинної імунної відповіді, переважаючими інфекційними агентами є віруси та гриби.

5. У якому віці проявляється спадковий ангіоневротичний набряк?

А. Після 4 років;

Б. До 4 років;

В. До року;

Г. Після 7 років;

Д. У пубертатному віці.

 


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Автоматизація контролю та діагностування вузлів РЕА
  8. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Антиконкурентні дії органів влади, управління і контролю
  11. Аудиторська оцінка системи внутрішнього контролю
  12. Аудиторські докази щодо тверджень керівництва у фінансових звітах отримуються безпосередньо в процесі проведення тестів контролю та процедур по суті.




Переглядів: 623

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Замісна терапія природженого гіпотиреозу проводиться протягом усього життя. | КОРОТКИЙ ВИКЛАД НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.033 сек.