Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Управління кадрами, зарплатою і преміальними Oracle, персоналом.

Oracle Управління персоналом — могутній інструмент оптимізації використання трудових ресурсів. Він допомагає здійснювати ретельно розроблену політику підбору, найму, використання, навчання і розвитку персоналу на користь вашого підприємства.

Прикладна програмна система Oracle Управління персоналом — одна з найбільш функціонально повних систем для організації роботи відділу кадрів сучасного підприємства, прогресивний засіб управління в руках співробітників відділу кадрів, за допомогою якого здійснюється жорсткий контроль за витрачанням засобів, поставляється оперативна інформація керівництву підприємства, проводиться аналіз ефективності використання робочої сили. Система є частиною сімейства Е-бізнес-додатків Oracle, інтегрованого набору проектних рішень, призначених для повної автоматизації процесу управління підприємства .

Додаток Oracle Зарплата – це інтегрована система управління інформацією по заробітній платі. Система дозволяє вести розрахунок і виплату заробітної платни і виконувати інші завдання, повязані з діяльністю підрозділів, що виконують розрахункові функції:

– передавати інформацію в системи ведення бухгалтерського обліку, наприклад Oracle General Ledger;

– видавати податкову і статистичну звітність відп. до затверджених форм;

– підтримувати повну захищеність і цілісність інформації, включаючи дані по історії нарахувань і утримання по співробітниках;

– надають доступ до інформації для складання довідок, звітів і виконання запитів.

Система враховує законодавчі вимоги за розрахунком зарплати, а також локальні особливості оплати праці кожного підприємства. Oracle Зарплата супроводжує нарахування і утримання будь-якого ступеня складності, всі оплати — почасову, відрядну, за проектом та ін. Це забезпечується інструментом гнучких настройок, закладеним у системі.

Система Oracle Табельний облік призначена для автоматичного управління інформацією по плануванню і використанню робочого часу в рамках всього підприємства. Система Oracle Табельний облік є складовоючастиною інтегрованого набору рішень для електронного бізнесу.

Oracle Табельний облік дає можливість:

– налагоджувати і управляти глобальною інформацією (класифікація подій у вихідні і святкові дні, змінні графіки і т.д.);

– вводити і контролювати інформації по обліку робочого часу, відпусток, пропусків і інших видів відсутності;

– передавать інформацію по обліку робочого часу, необхідну для розрахунку заробітної плати в модуль «Заробітна плата».


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. Oracle Управління преміальними
  5. А. Видання прав актів управління
  6. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ ДИСПЕТЧЕРСЬКОГО УПРАВЛІННЯ
  7. АВТОМАТИЗОВАНІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОРОЖНІМ РУХОМ
  8. Адаптивні організаційні структури управління.
  9. Адміністративне право і державне управління.
  10. Адміністративний устрій і управління в українських землях під час татаро-монгольського панування.
  11. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.
  12. Адміністративні методи управління




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекційне заняття 14 | Oracle Управління преміальними

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.