Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЛАН – КОНСПЕКТ

ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

ЛЬВІВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ІВАНА ФРАНКА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

 

Кафедра слов’янської філології

Кафедра загальної та соціальної педагогіки

 

 

лекції з курсу історія хорватської літератури

на тему:«Життя та творчість Дімітріє Деметра у контексті хорватської літератури доби романтизму»

проведеного в групі ФЛС-21

19 квітня 2013 року

 

 

Склала:

студентка групи ФЛС-51м

Олійник В.В.

 

Перевірили:

керівник від кафедри

слов’янської філології

Татаренко А.Л.

 

керівник від кафедри

загальної і соціальної педагогіки

Цюра С.Б.

 

 

Львів – 2013

1.Мета:

Навчальна:засвоєння біографії представника хорватського романтизму Дімітрії Деметра, усвідомлення непересічності постаті Дімітрії Деметра та його впливу на хорватську літературу, формування особистісних поглядів щодо драми Дімітрії Деметра «Теута»іі поеми «Гробнічко полє».

Виховна мета:сприяти формуванню світогляду студента, моральних, етичних, громадянських, естетичних рис його особистості; виховувати в ньому добропорядну людину.

Розвивальна мета:розвивати усне мовлення, пам’ять, увагу, критичне і аналітичне мислення; за допомогою текстів хорватською мовою розширити культурний світогляд студентів; з’ясувати їхні особистісні погляди щодо хорватської культури окремо, або ж у порівнянні з українською культурою.

Міжпредметні зв’язки:літературознавство, народознавство, історія.

2.Методи, прийоми, засоби:

· Методи, прийоми передачі та обміну словесною інформацією (розповідь)

· Методи, прийоми переконування (використання цитат для поглибленого аналізу творів)

· Методи, прийоми розвитку мислитель них дій (аналіз, вільне міркування, порівняння, узагальнення)

3.Наочність:портрет Дімітрії Деметра, збірка творів «Izbor iz djela».

4. Основні питання лекції:

1.Огляд життєвого шляху Дімітрії Деметра

2.Значення творчості Д.Деметра для хорватської літератури

3.«Гробнічко полє» як історична поема хорватської літератури доби романтизму

4. Історична трагедія «Теута».

5. Рекомендована література:

Основна:

Izbor iz djela/Dimitrija Demeter, priredila i odabrane tekstove prilagodila Helena Peričić, Vinkovci, Privlačica, 1999.

Izabrana djela/Dimitrija Demeter, (priredio Nikola Batušić, prijevod pjesama s novogrčkog Šime Jurić), Zagreb, 1997.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Dimitrija_Demeter

http://www.nsk.hr/grk-u-ilirskom-kolu-rodjendan-dimitrija-demetra/

Додаткова:

Leksikon hrvatske književnosti / Vlaho Bogišić, Lada Čale Feldman, Dean Duda, Ivica Matičević; urednik Vlaho Bogišić. - Zagreb, 1998. - (Posebna izdanja / Naprijed)

Članci, Grobničko polje, Teuta, PSHK, knj. 31, Zagreb, 1968.

http://hr.wikipedia.org/wiki/Teuta

http://hr.wikipedia.org/wiki/Bitka_na_Grobni%C4%8Dkom_polju

 


Читайте також:

  1. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  2. Електронний конспект лекцій
  3. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  4. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  5. Конспект
  6. КОНСПЕКТ
  7. Конспект лекций
  8. Конспект лекций
  9. Конспект лекції
  10. Конспект лекції
  11. Конспект лекції
  12. Конспект лекції вивчити.




Переглядів: 656

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика оповідань | ХІД ЛЕКЦІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.028 сек.