Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Збір за першу реєстрацію транспортного засобу.

План

Збір за користування радіочастотними ресурсом.

Плата за користування надрами.

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу.

План

ТЕМА 10 Загальнодержавні збори

Лекція – 2 години

Семінар – 2 години

1. Збір за першу реєстрацію транспортного засобу.

2. Плата за користування надрами.

3. Збір за користування радіочастотними ресурсом.

4. Збір за спеціальне використання води.

5. Збір за спеціальне використання лісових ресурсів.

Самостійна робота – 2 години

Збір за спеціальне використання води. Збір за спеціальне використання лісових ресурсів.

 

 

Збір за першу реєстрацію транспортного засобу був уведений розділом VII Податкового кодексу України, трансформувавшись у податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, який справлявся на основі Закону України «Про податок із власників транспортних засобів і інших самохідних машин і механізмів».

Платники збору. Відповідно до ст. 231 Податкового кодексу України платниками цього збору є юридичні та фізичні особи, які здійснюють першу реєстрацію в Україні транспортних засобів, що є об'єктами оподаткування. До платників не віднесені філії й інші відособлені підрозділи юридичних осіб. Тому розраховувати й вносити в бюджет податок із власників транспортних засобів повинні саме юридичні особи.

Сплата збору покладається на всіх осіб, що вчиняють активні дії щодо першої реєстрації транспортного засобу. Таким чином, платника збору можна визначити як змішаного платника, тобто ним виступають як юридичні, так й фізичні особи. При цьому не обов'язково власник є платником цього податкового платежу, головна вимога — здійснення уповноваженою особою дій щодо першої реєстрації транспортного засобу.

Зокрема, до реальних платників можна віднести фізичну особу, що діє за дорученням, філію або інші відокремлені підрозділи юридичної особи, лізингоотримувача тощо. Проте платник у цих випадках повинен надати докази відповідних повноважень. Так, при зверненні особи, уповноваженої в установленому порядку власником — фізичною особою здійснювати реєстрацію транспортного засобу, обов'язково подається примірник нотаріально посвідченого доручення.

Стаття 14(підп. 14.1.163) Податкового кодексу України роз'яснює, що поняття «перша реєстрація транспортного засобу» розуміється як реєстрація транспортного засобу, яка здійснюється уповноваженими державними органами України щодо цього транспортного засобу в Україні вперше. Якщо транспортний засіб був зареєстрований на території України, у тому числі тимчасово, чи перебував на відомчому обліку, подальша його реєстрація в Україні не вважається першою.

Об'єктом оподаткування цим збором с транспортні засоби, а саме:

1) колісні транспортні засоби, крім:

а) транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів що закріплені на праві оперативного управління за військовими частинами, військовими навчальними закладами, установами та організаціями Збройних Сил України, які повністю утримуються за рахунок бюджету, крім тих, що віднесені до транспортної групи, у порядку, визначеному головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва;

б) транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що закріплені на праві оперативного управління за військовими формуваннями головного органу в системі центральних органів виконавчої влади у сфері охорони громадського порядку забезпечення громадської безпеки, безпеки дорожнього руху які повністю утримуються за рахунок бюджету, крім тих, що віднесені до транспортної групи, в порядку, визначеному таким головним Органом;

в) транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, що закріплені на праві оперативного управління за підрозділами служби цивільного захисту, які повністю утримуються за рахунок бюджету, крім тих, що віднесені до транспортної групи, в порядку, визначеному головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення:

г) транспортних засобів вантажних, самохідних, що використовуються на заводах, складах, у портах та аеропортах для перевезення вантажів на короткі відстані;

ґ) транспортних засобів швидкої медичної допомоги;

д) машин і механізмів для сільськогосподарських робіт;

е) причепів (напівпричепів);

є) мопедів;

ж) велосипедів;

2) судна, зареєстровані у Державному судновому реєстрі України або у Судновій книзі України;

3) літаки і вертольоти, зареєстровані у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України або у Реєстрі державних повітряних суден України, крім:

а) літаків і вертольотів Збройних Сил України;

б) літаків і вертольотів головного органу у системі центральних органів виконавчої влади з питань забезпечення реалізації державної політики у сфері цивільною захисту населення, а також органів управління та сил цивільного захисту, що виконують завдання цивільного захисту.

Ставки збору встановлені в гривні з розрахунку: за 100 куб. сантиметрів об'єму циліндрів двигуна (для мотоциклів, автомобілів, автобусів, тракторів з двигуном внутрішнього згоряння), за 1 кВт потужності двигуна (для автомобілів, обладнаних електродвигуном); за 1 кВт потужності двигуна (для суден, оснащених двигуном або двигунами); за 100 сантиметрів довжини корпусу (для суден, не оснащених двигуном); за кожен кілограм максимальної злітної маси (для самольотів і вертольотів). Ставки збору диференціюються залежно від виду транспортного засобу, його типу та технічних параметрів.


Читайте також:

  1. Вибір виду транспортного засобу
  2. Використання геоінформаційних систем для аналізу природоохоронної діяльності газотранспортного підприємства («ЕКОГІС»).
  3. Вплив російських «Вістей» на першу сторінку The Times
  4. Дія цього закону поширюється на державну реєстрацію всіх ю.о. незалежно від форми власності та підпорядкування, а також ф.о.- підприємців.
  5. Договір транспортного експедирування
  6. Договір транспортного експедирування та його виконання
  7. Економічна оцінка ефективності роботи і розвитку пасажирського транспортного комплексу.
  8. Елементи справляння збору за першу реєстрацію транспортного засобу
  9. Етапи транспортного забезпечення ЗЕД.
  10. Етапи транспортного забезпечення ЗЕД.
  11. За договором найму (оренди) транспортного засобу наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві транспортний засіб у користування за плату на певний строк.
  12. Завдання, значення і склад транспортного господарства




Переглядів: 638

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура та механізм застосування Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності | Додаткові елементи правового механізму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.