Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






До періодичної звітності відносять місячні та квартальні звіти.

Внутрішня побудова рахунків

Рахунки поділяються на балансові і позабалансові, синтетичні і аналітичні. Крім того розрізняють активні, пасивні, активно-пасивні рахунки. Балансові рахунки призначені для здійснення синтетичного обліку і забезпечення інформації про операції, які виконуються органами фінансової системи при виконанні бюджетів, та їх відображення у фінансовій звітності.
Усі балансові рахунки є чотиризначними, перша цифра балансового рахунку відповідає класу рахунків; перша та друга - розділу рахунків (рахунку II порядку); перша, друга і третя — групі рахунків (рахунку III порядку). Балансові рахунки - це рахунки IV класу. Наприклад, в балансовому рахунку 3141 "Надходження до загального фонду місцевих бюджетів, що знаходяться на казначейському обслуговуванні":

3- ознака третього класу рахунків "Кошти бюджетів та розпорядників бюджетних коштів";
31 - ознака розділу рахунків 31 "Кошти бюджетів";

314 - ознака групи рахунків 314 "Кошти загального фонду місцевих бюджетів".
Позабалансові рахунки - рахунки, що використовуються для обліку цінностей та документів, які не належать ні до активів, ні до пасивів, зокрема: розрахункових документів, які не оплачені в строк. Детальна інформація про кожного контрагента та кожну операцію забезпечується за допомогою аналітичного обліку, що дає змогу уникнути використання зайвої кількості окремих балансових рахунків.

Аналітичний облік забезпечується за допомогою аналітичних рахунків. Відкриття будь-яких аналітичних рахунків передбачає обов'язкові параметри, згідно з вимогами Державного казначейства України. Органи фінансової системи можуть самостійно збільшувати кількість необхідних їм параметрів. Крім того розрізняють активні, пасивні та активно-пасивні рахунки. Активні рахунки призначаються для обліку активів бюджету за їх складом та розміщенням, пасивні - для обліку джерел бюджетних коштів за їх цільовим призначенням, активно-пасивні — поєднують ознаки активних і пасивних рахунків.

 

4. Порядок, строки подання та склад звітності про казначейське виконання державного бюджету органами Державного казначейства.

Зведені місячні звіти про виконання Державного бюджету по­даються ГУДКСУ засобами телекомунікаційного зв'язку з обов'язковим підтвердженням їх у паперовій формі в ДКСУ в термін з 8 до 25-го числа місяця, наступного за звітним.

Місячні звітипро виконання Державного бюджету складаю­ться територіальними органами ДК в тися­чах гривень за наростаючим підсумком з початку року.

До форм місячної звітності про виконання Державного бю­джету відносять:

1) № 1мдб «Сальдовий баланс рахунків»;

2) № 2мдб «Звіт про виконання державного бюджету»;

3) № 7мдб «Звіт про бюджетну заборгованість»;

4) Довідка про повернення кредитів, наданих з ДБ;

5) Звіт про використання коштів з резервного фонду ДБУ;

Сальдовий баланс рахунків складається на підставі даних син­тетичного обліку звірених з даними аналітичного обліку за всіма рахунками 1—7-го класів Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів.

Місячний звіт про виконання Державного бюджету (ф. № 2мдб) складається з розділів:

Звіт за доходами органи Державного казначейства складають відповідно до кодів бюджетної класифікації на підставі аналітич­ного обліку доходів, дані якого до складання звіту мають бути звірені з органами Державної податкової адміністрації України, та Державною митною службою.

Звіт за видатками складають у розрізі кодів програмної та економічної класифікації видатків на підставі даних аналітичного обліку та на підставі перевірених звітів підприємств, установ і організацій за формами № 2мд, №4-1мд, № 4-2мд, № 4-3 мд.

Місячний звіт за формою № 7мдб «Звіт про бюджетну забор­гованість» складається на підставі звітів розпорядників бюджет­них коштів в розрізі кодів програмної й економічної класифікації за формами № 7мд та № 8мд.

Довідку про повернення кредитів, наданих з Державного бю­джету, складають по загальному та спеціальному фондах держа­вного бюджету із виділенням негрошових операцій на підставі даних аналітичного обліку коштів, що надійшли в рахунок пове­рнення бюджетних кредитів.

Інформацію про виконання захищених статей видатків Держа­вного бюджету України складають на підставі даних бухгалтер­ського обліку по загальному фонду державного бюджету в розрізі кодів програмної та економічної класифікації видатків.

ГУДК складають зведені мі­сячні звіти про виконання ДБ на підставі звітних даних, поданих територіальними УДК, та даних бухгалтерського обліку за доходами та видатками, здійснених безпосередньо відповідним ГУДК. Зведені місячні звіти підписуються керівниками і голо­вними бухгалтерами органів Державного казначейства.

Порядок і терміни подання місячної звітності про виконання Державного бюджету України відповідним органам законодавчої і виконавчої влади показано на рис. 1.

Рис. 1 Порядок і терміни подання місячної звітностіпро виконання Державного бюджету України відповідним органам законодавчої і виконавчої влади

Квартальна звітність органів казначейства про виконання Державного бюджету складається з таких документів:

1) Сальдовий баланс рахунків;

2) Звіт про виконання державного бюджету;

3) Звіт про бюджетну заборгованість;

4) Звіт про використання коштів з резервного фонду Держав­ного бюджету України;

5) Довідка про повернення кредитів, наданих з Державного бюджету;

6) Пояснювальна записка до квартального звіту.

Зведені квартальні звіти про виконання ДБ скла­даються і подаються засобами телекомунікаційного зв'язку в термін до 30-го числа пер­шого місяця наступного кварталу ДКУ.

ГУДК складають зведені квар­тальні звіти про виконання ДБ на підставі зві­тів, поданих територіальними УДКСУ та даних бухгалтерського обліку за доходами та видат­ками, які здійснені безпосередньо ГУДКСУ. Зведені квар­тальні звіти підписуються керівниками й головними бухгалтера­ми органів ДКСУ.

Порядок і терміни подання квартальної звітності про вико­нання Державного бюджету України – не пізніше 35 дінв після закінчення кварталу.

Річний звіт про виконання Державного бюджету складає Держа­вне казначейство України на підставі звітів, які подають територі­альні управління Державного казначейства. Терміни подання Дер­жавному казначейству України річних звітів про виконання Держав­ного бюджету територіальними управліннями казначейства встанов­люються Міністерством фінансів України.

До річних звітних документів з виконання Державного бю­джету входять такі:

1) № 1-1 «Сальдовий баланс рахунків»;

2) № 2дб «Звіт про виконання Державного бюджету»;

3) № 7дб «Звіт про використання коштів з резервного фонду Держав­ного бюджету України»;

4) Довідка про повернення кредитів, наданих з державного бюджету;

5) Довідка про перераховані відкриті асигнування державногобюджету Головним транзитним управлінням Державного казначейства наздійснення видатків розпорядників бюджетних коштів;

6) Пояснювальна записка до річного звіту.

Річний звіт про виконання закону України про Державний бюджет України подається Кабінетом Міністрів України Верхов­ній Раді України не пізніше 1-го травня року, наступного за звіт­ним. Після подання звіту Верховній Раді України Рахункова па­лата протягом двох тижнів готує висновки щодо використання коштів Державного бюджету України. Верховна Рада України розглядає звіт у двотижневий термін з дня отримання висновків Рахункової палати. Звіт про виконання закону України про Дер­жавний бюджет України перед Верховною Радою України пред­ставляє міністр фінансів України. Із співдоповіддю виступають голова Комітету Верховної Ради України з питань бюджету та голова Рахункової палати. За результатами розгляду Верховна Рада України приймає рішення щодо звіту про виконання закону про Державний бюджет України.

Після переведення місцевих бюджетів на казначейське обслугову­вання місячні і квартальні звіти про їх виконання складаються орга­нами Державного казначейства України. Органи Державного казна­чейства України подають звіти про виконання місцевих бюджетів відповідним фінансовим органам і своїм вищестоящим органам. Фі­нансові органи готують пояснювальну записку до одержаного звіту і передають їх разом до вищого фінансового органу. Органи Держав­ного казначейства України (територіальні управління і відділення) подають звіти про виконання місцевих бюджетів Державному казна­чейству України, яке, у свою чергу, подає зведений звіт про виконан­ня місцевих бюджетів Міністерству фінансів України.

 


Читайте також:

  1. Аналіз консолідованої звітності
  2. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  3. Аналітична перевірка звітності
  4. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  5. Введення обліку та подання звітності платниками єдиного податку
  6. Взаємозв’язок облікових регістрів з показниками звітності.
  7. Взаємозв’язок рахунків та звітності
  8. Види звітності
  9. Використання в управлінні показників фінансової звітності
  10. Використання в управлінні показників фінансової звітності
  11. Вимоги до фінансової звітності
  12. Вимоги користувачів до внутрішньої (управлінської) бухгалтерської звітності




Переглядів: 858

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Плану рахунків | Казначейське обслуговування коштів від приватизації державного майна

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.